Η Levi's θα δοκιμάσει μοντέλα που δημιουργούνται από Τεχνητή Νοημοσύνη για να ενισχύσει τη συμμετοχικότητα και την εξατομίκευση

1 έτος πριν
Levi's model

Η Levis (LS&Co) συνεργάζεται με το ψηφιακό στούντιο μόδας Lalaland.ai για να δοκιμάσει μοντέλα που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη και θα συμπληρώνουν τα ανθρώπινα μοντέλα, μια ενέργεια που θα ξεκινήσει αργότερα φέτος. Η Lalaland.ai, που ιδρύθηκε στο Άμστερνταμ το 2019, χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργεί υπερρεαλιστικά μοντέλα κάθε σωματότυπου, ηλικίας, μεγέθους και απόχρωσης δέρματος. Ένα παράδειγμα μπορείς να δεις στην κεντρική εικόνα αυτού του άρθρου.

Σε μια ανάρτηση στο blog που ανακοίνωσε τη συνεργασία, η Levis δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι πολλοί πελάτες θέλουν να ψωνίζουν κοιτάζοντας μοντέλα που τους μοιάζουν και πιστεύουμε ότι τα μοντέλα μας πρέπει να αντικατοπτρίζουν τους καταναλωτές μας. Για το λόγο αυτό και συνεχίζουμε να διαφοροποιούμε τα ανθρώπινα μοντέλα μας. Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης μπορεί δυνητικά να μας βοηθήσει συμπληρώνοντας τα μοντέλα και ξεκλειδώνοντας ένα μέλλον όπου θα μπορούμε να δώσουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να βλέπουν τα προϊόντα μας σε περισσότερα μοντέλα που μοιάζουν με τους ίδιους, δημιουργώντας μια πιο προσωπική και χωρίς αποκλεισμούς εμπειρία αγορών».

«Αν και η τεχνητή νοημοσύνη πιθανότατα δεν θα αντικαταστήσει ποτέ πλήρως τα ανθρώπινα μοντέλα για εμάς, είμαστε ενθουσιασμένοι για τις πιθανές δυνατότητες που μπορεί να μας προσφέρει αυτό για την εμπειρία των καταναλωτών», δήλωσε σε δήλωσή της η Amy Gershkoff Bolles, Global Head of Digital and Emerging Technology Strategy της LS&Co. «Βλέπουμε τη μόδα και την τεχνολογία τόσο ως τέχνη όσο και ως επιστήμη και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Lalaland.ai, μια εταιρεία με τόσο υψηλής ποιότητας τεχνολογία που μπορεί να μας βοηθήσει να συνεχίσουμε το ταξίδι μας για μια πιο ποικιλόμορφη και χωρίς αποκλεισμούς εμπειρία πελατών».

Στην ανάρτησή της στο blog, η Levis σημείωσε ότι τα μοντέλα που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη είναι μόνο μια πτυχή των προσπαθειών της εταιρείας για ποικιλομορφία και ένταξη. «Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, επικεντρωθήκαμε στη διασφάλιση ότι όχι μόνο το έργο μας είναι ποικιλόμορφο, αλλά και όσοι εργάζονται στο περιεχόμενο τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα αντικατοπτρίζουν την ευρεία βάση των καταναλωτών μας. Συνεχίζουμε να κάνουμε ακριβώς αυτό».