Η νέα εμπειρία Recap του YouTube αναδεικνύει τις συνήθειες παρακολούθησης του έτους

1 ώρα πριν
Ο MrBeast παραμένει κορυφαίος δημιουργός στα διαγράμματα τάσεων του YouTube

Το YouTube κυκλοφορεί από φέτος τη δική του εμπειρία ανασκόπησης που επιτρέπει στους χρήστες να εξετάσουν γρήγορα τις πιο αξιοσημείωτες συνήθειες παρακολούθησης βίντεο κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους. Η λειτουργία με την ονομασία Recap αναδεικνύει μοναδικά ενδιαφέροντα, εις βάθος εξερευνήσεις και στιγμές με βάση το ιστορικό παρακολούθησης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της πλατφόρμας, ο κάθε χρήστης έχει πρόσβαση σε έως 12 κάρτες που αναδεικνύουν κορυφαία κανάλια, ενδιαφέροντα και τον τρόπο με τον οποίο οι προτιμήσεις του σε βίντεο έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.

Η λειτουργία μοιάζει με την εμπειρία Wrapped του SPOTIFY στο τέλος κάθε χρονιάς, την οποία άλλες υπηρεσίες όπως το APPLE Music και το AMAZON Music έχουν επίσης υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια. Το Recap του YouTube θα αναθέτει στους χρήστες έναν τύπο προσωπικότητας με βάση τις συνήθειες παρακολούθησης, όπως Adventurer, Skill Builder και Creative Spirit, που φαίνονται συγκρίσιμοι με τους τύπους προσωπικότητας ακρόασης του SPOTIFY.

Η λειτουργία ξεκινά για τους χρήστες του YouTube στις Ηνωμένες Πολιτείες από σήμερα και θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως αυτή την εβδομάδα. Το χαρακτηριστικό είναι διαθέσιμο τόσο σε κινητές συσκευές όσο και σε επιτραπέζιους υπολογιστές, και μπορεί να βρεθεί επιλέγοντας το αποκλειστικό κουμπί στην αρχική σελίδα του YouTube ή κάτω από την καρτέλα You στο μενού χρήστη.

Ορισμένα στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με την ακρόαση και την παρακολούθηση μουσικής, όπως οι κορυφαίοι καλλιτέχνες και τραγούδια, θα συμπεριληφθούν επίσης στο Recap. Ωστόσο, η λειτουργία δεν αντικαθιστά την υπάρχουσα εμπειρία Recap για το YouTube Music που παρέχει ετήσια ανασκόπηση των κορυφαίων καλλιτεχνών, τραγουδιών, ειδών και podcasts. Οι χρήστες της εφαρμογής YouTube Music θα έχουν ακόμη ένα ξεχωριστό YouTube Music Recap διαθέσιμο εντός της εφαρμογής.

Παράλληλα με την κυκλοφορία του βίντεο Recap, το YouTube κοινοποίησε επίσης ορισμένα διαγράμματα τάσεων που δείχνουν ποια θέματα, δημιουργοί, podcasts και τραγούδια ήταν τα πιο δημοφιλή μεταξύ των χρηστών (αρχικά) στις ΗΠΑ φέτος. Ορισμένα στατιστικά στοιχεία δεν προκαλούν έκπληξη: ο MrBeast παραμένει ο κορυφαίος δημιουργός και το The Joe Rogan Experience κατέχει την πρώτη θέση στα podcast charts. Είναι ενδιαφέρον ότι το soundtrack KPop Demon Hunters ήταν λιγότερο δημοφιλές στα Shorts σε σύγκριση με την κυριαρχία του στο γενικό κορυφαίο chart τραγουδιών.