Το Ghost of Yōtei θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου με νέα πρωταγωνίστρια και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά
Λιγότερες από 100 μέρες απομένουν για την κυκλοφορία του Ghost of Yōtei στο PS5 στις 2 Οκτωβρίου. Η Sucker Punch προχώρησε με ένα State of Play με σχεδόν 20 λεπτά αποκλειστικού gameplay, παρουσιασμένο από τους Creative Directors, Jason Connell και Nate Fox, προσφέροντας στους παίκτες μια καλύτερη ματιά στο sequel του Ghost of Tsushima.
Το νέο παιχνίδι εισάγει μια καινούργια πρωταγωνίστρια, την Atsu, μια "μοναχική μισθοφόρο" που επιστρέφει στο Ezo μετά από 16 χρόνια απουσίας, αποφασισμένη να εκδικηθεί τους Yōtei Six - τη συμμορία που σφαγίασε την οικογένειά της. Η αδιάκοπη αναζήτηση της εκδίκησης έχει οδηγήσει τους ντόπιους να την πιστεύουν ως Onryō, ένα ιαπωνικό πνεύμα εκδίκησης.
Στην αρχή του παιχνιδιού, η Atsu επιστρέφει στο πατρικό της σπίτι για να αναπαύσει τα πνεύματα της οικογένειάς της. Οι παίκτες θα μπορούν να εναλλάσσονται μεταξύ παρελθόντος και παρόντος με το πάτημα ενός κουμπιού, επισκεπτόμενοι "πολύτιμες στιγμές" της παιδικής της ηλικίας, προτού ξεκινήσουν το ταξίδι τους στον εκθαμβωτικό κόσμο του Ezo.
Το σύστημα μάχης έχει επεκταθεί σημαντικά, με την Atsu να μπορεί να χειριστεί πέντε διαφορετικά όπλα: katana, δόρυ, kusarigama, odachi και διπλά σπαθιά. Κάθε όπλο είναι αποτελεσματικό ενάντια σε συγκεκριμένους εχθρούς, και οι παίκτες θα πρέπει να προσαρμόζονται αναλόγως. Για παράδειγμα, το odachi είναι καλύτερο εναντίον τεράστιων αντιπάλων, ενώ τα διπλά σπαθιά αντιμετωπίζουν καλύτερα τα δόρατα. Επιπλέον, η Atsu διαθέτει όπλα μακρινής εμβέλειας όπως βόμβες και εκτυφλωτική σκόνη.
Η Sucker Punch τονίζει ότι το Ghost of Yōtei εστιάζει περισσότερο στην ελευθερία του παίκτη συγκριτικά με προηγούμενους τίτλους της. Ένα σύστημα στοιχείων βασισμένο στην ανάκριση εχθρών και τη συλλογή καρτών αποστολών θα οδηγεί τους παίκτες από χιονισμένες κορυφές μέχρι τοπία που έχουν καεί από φωτιές. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το τηλεσκόπιό τους, να επιλέξουν ένα σημείο ενδιαφέροντος και να χαράξουν τη δική τους πορεία, απολαμβάνοντας τα χρυσαφένια χωράφια, τις λαμπερές λίμνες και τις κοιλάδες με τα πεσμένα φύλλα και την ανερχόμενη ομίχλη.
Κατά την εξερεύνηση, οι παίκτες μπορεί να συναντήσουν Βωμούς Αντανάκλασης που παρέχουν στην Atsu νέες ικανότητες, όπως το Perfect Parry και το Disarm Counter. Εναλλακτικά, μπορούν να αγοράσουν χάρτες από χαρτογράφους αν προτιμούν να επικεντρωθούν στην πρόοδο παρά στην εξερεύνηση. Επιπλέον, έχουν την επιλογή να κατασκηνώσουν κάτω από τα αστέρια, να παίξουν shamisen, να μαγειρέψουν και να προετοιμαστούν για την επόμενη μάχη. Η κατασκήνωση φέρνει επίσης σημαντικούς χαρακτήρες και αναβαθμίσεις απευθείας στους παίκτες, αντικαθιστώντας το ημερολόγιο του Ghost of Tsushima με ένα σύστημα που παρέχει έναν "πιο χαρακτηροκεντρικό τρόπο διαχείρισης συμμάχων και πωλητών".
Όσον αφορά την προσαρμογή, οι παίκτες μπορούν να βρουν το σωστό συνδυασμό πανοπλίας, φυλαχτών και εξοπλισμού που ταιριάζει στο στυλ παιχνιδιού τους, είτε προτιμούν μια κρυφή προσέγγιση είτε μια περισσότερο επιθετική. Φυσικά, η εμφάνιση της πανοπλίας και των όπλων μπορεί επίσης να προσαρμοστεί, επιτρέποντας στους παίκτες να δείχνουν στο καλύτερό τους όταν χρησιμοποιούν τη λειτουργία φωτογραφίας του παιχνιδιού.
Το Ghost of Yōtei διατηρεί τη δυνατότητα επιλογής ιαπωνικών φωνών με πλήρη συγχρονισμό χειλιών και υπότιτλους από την αρχή, καθώς και τη λειτουργία Kurosawa, που μιμείται τις ταινίες του θρυλικού σκηνοθέτη με ασπρόμαυρη παλέτα, κόκκο φιλμ και φίλτρα ήχου. Επιπλέον, εισάγονται δύο νέες λειτουργίες: μία εμπνευσμένη από τον σκηνοθέτη Takashi Miike που φέρνει την κάμερα πιο κοντά στη μάχη για μια "πιο έντονη, ωμή εμπειρία" με αυξημένο πιτσίλισμα λάσπης και αίματος, και μία δημιουργημένη σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη του Cowboy Bebop, Shinichirō Watanabe, που αντικαθιστά τη συνηθισμένη μουσική με χαλαρωτικούς lo-fi ρυθμούς κατά την εξερεύνηση και τη μάχη.
Το Ghost of Yōtei θα κυκλοφορήσει στις 2 Οκτωβρίου 2025 για PS5, μαζί με μια νέα περιορισμένης έκδοσης κονσόλα και χειριστήριο.