Καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, το SPOTIFY, η δημοφιλής streaming υπηρεσία μουσικής, αποκαλύπτει την ετήσια λειτουργία Wrapped. Με το Wrapped, το SPOTIFY παρέχει στους χρήστες μια εξατομικευμένη επισκόπηση των καλλιτεχνών, των τραγουδιών, των ειδών και των podcast που έχουν ακούσει περισσότερο τη φετινή χρονιά. Η έκδοση 2023 του Wrapped, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στην εφαρμογή SPOTIFY, παρουσιάζει έναν καινούριο σχεδιασμό και πολλά νέα χαρακτηριστικά, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη.
Φέτος, το SPOTIFY εισήγαγε ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που ονομάζεται "Me in 2023", το οποίο κατηγοριοποιεί τους χρήστες σε έναν από τους δώδεκα "χαρακτήρες ακρόασης" με βάση τις συνήθειες streaming τους. Οι χαρακτήρες αυτοί κυμαίνονται από τον "Shapeshifter", ο οποίος αλλάζει συχνά μεταξύ καλλιτεχνών, μέχρι τον "Alchemist", ο οποίος προτιμά να επιμελείται τις δικές του λίστες αναπαραγωγής. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό, το "Sound Town", ταιριάζει τους χρήστες με μια πόλη που αντικατοπτρίζει τα μουσικά τους γούστα και τους κορυφαίους καλλιτέχνες τους. Για παράδειγμα, οι οπαδοί των Bad Bunny και Peso Pluma μπορεί να βρεθούν σε συνδυασμό με την Πόλη του Μεξικού.
Το SPOTIFY έχει επίσης ανανεώσει τις παραδοσιακές του λίστες για να προσφέρει μια πιο ελκυστική εμπειρία. Οι χρήστες μπορούν τώρα να δουν ποιον μήνα κορυφώθηκε η ακρόαση για κάθε έναν από τους πέντε κορυφαίους καλλιτέχνες τους. Επιπλέον, ο AI DJ του SPOTIFY -όπου είναι διαθέσιμος- θα παρέχει σχόλια για αυτούς τους κορυφαίους καλλιτέχνες, είδη και τραγούδια. Το εργαλείο Blend, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τα μουσικά τους γούστα με φίλους, έχει ενσωματωθεί στο Wrapped, διευκολύνοντας τη δημιουργία ενός μείγματος της μουσικής που αρέσει περισσότερο και στα δύο μέρη. Τα μηνύματα καλλιτεχνών, που περιλαμβάνουν μηνύματα από περισσότερους από 40.000 καλλιτέχνες, επιστρέφουν επίσης για όσους τους έχουν στις κορυφαίες ακροάσεις τους.
Εκτός από τις εξατομικευμένες πληροφορίες, το SPOTIFY Wrapped αποκαλύπτει επίσης τους καλλιτέχνες, τα τραγούδια, τα άλμπουμ και τα podcasts με τη μεγαλύτερη επιτυχία στην πλατφόρμα, τόσο στις ΗΠΑ όσο και παγκοσμίως. Το 2023 κυριάρχησε η Taylor Swift, η οποία βρέθηκε στην κορυφή τόσο του παγκόσμιου όσο και του αμερικανικού πίνακα καλλιτεχνών. Το "Flowers" της Miley Cyrus ήταν το πιο δημοφιλές τραγούδι παγκοσμίως, ενώ στις ΗΠΑ την τιμή είχε το "Last Night" του Morgan Wallen. Το "Un Verano Sin Ti" του Bad Bunny ήταν το πιο δημοφιλές άλμπουμ παγκοσμίως, αλλά στις ΗΠΑ, το "One Thing At A Time" του Wallen κατέλαβε την πρώτη θέση. Όπως ήταν αναμενόμενο, το "The Joe Rogan Experience" ήταν το πιο δημοφιλές podcast παγκοσμίως και στις ΗΠΑ για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Το SPOTIFY Wrapped είναι προσβάσιμο στις εφαρμογές της εταιρείας για iOS και Android, καθώς και σε desktop και mobile web για να μπορείς να ακούς τη μουσική που σου αρέσει είτε από smartphone είτε από laptop. Μεγάλο μέρος του περιεχομένου μπορεί να γίνει share στις πλατφόρμες, οπότε όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, θα πρέπει να περιμένεις να δεις αντίστοιχα posts και stories να κατακλύζουν τα social media. Για τους χρήστες του Apple Music, το εργαλείο Rewind, το οποίο προσφέρει μια παρόμοια εμπειρία ανασκόπησης του έτους, είναι ήδη διαθέσιμο.