Το δημοφιλές διαδικτυακό τηλεοπτικό σόου "Hot Ones" του YouTube, γνωστό για τις συνεντεύξεις διασημοτήτων σε συνδυασμό με (πολύ) πικάντικες φτερούγες κοτόπουλου, βρίσκεται στο επίκεντρο συζητήσεων με το Netflix για τη μετάδοση ζωντανών επεισοδίων. Σύμφωνα με το Hollywood Reporter, η streaming πλατφόρμα εξετάζει την προσθήκη του "Hot Ones" στο πρόγραμμα ζωντανών εκπομπών της, σε μια κίνηση που θα μπορούσε να αλλάξει σημαντικά το τοπίο των διαδικτυακών talk shows.
Το "Hot Ones", που παρουσιάζεται από τον Sean Evans και παράγεται από το First We Feast του Buzzfeed, έχει αποκτήσει σημαντική δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Κάθε επεισόδιο συγκεντρώνει εκατομμύρια προβολές στο YouTube, με το σόου να προσελκύει πλέον μεγάλα ονόματα του Hollywood. Η μοναδική του προσέγγιση, όπου οι καλεσμένοι απαντούν σε ερωτήσεις ενώ δοκιμάζουν όλο και πιο καυτερές φτερούγες, έχει κερδίσει το ενδιαφέρον τόσο του κοινού όσο και των διασημοτήτων.
Ο Evans, σε συνέντευξή του τον Ιούνιο, εξέφρασε τον θαυμασμό του για τα παραδοσιακά late-night shows, δηλώνοντας: "Μεγάλωσα με τον Letterman, τον Conan και τον Jimmy και αυτού του είδους τις εκπομπές. Το να ανταγωνιστούμε αυτούς τους θεσμούς, νομίζω ότι θα ήταν η πιο σημαντική διάκριση που είχαμε ποτέ."
Η πιθανή συμφωνία με το Netflix θα δώσει στο "Hot Ones" την ευκαιρία να μεταδοθεί ζωντανά, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στο ήδη επιτυχημένο YouTube φορμάτ που οι χρήστες απολαμβάνουν από οποιαδήποτε συσκευή τους (smartphone, tablet, smart TV). Για το Netflix, η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική ενίσχυσης του προγράμματος ζωντανών εκδηλώσεων, που θα περιλαμβάνει επίσης μεταδόσεις του NFL αργότερα φέτος και του WWE το επόμενο έτος.
Η δημοτικότητα του "Hot Ones" έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με ορισμένα επεισόδια να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το επεισόδιο με τον Conan O'Brien, το οποίο έγινε viral λόγω της υπερβολικής αντίδρασης του πρώην παρουσιαστή late-night show στις καυτερές φτερούγες.
Για το Netflix, η προσθήκη του "Hot Ones" θα ενισχύσει όχι μόνο το πρόγραμμα ζωντανών εκδηλώσεων, αλλά και το περιεχόμενο talk shows της πλατφόρμας. Αυτό έρχεται μετά την επιτυχία του "Everybody's in LA" με τον John Mulaney νωρίτερα φέτος, δείχνοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον της εταιρείας για αυτό το είδος περιεχομένου.