Σε μία κίνηση που έπιασε στον ύπνο ακόμα και τους πιο φανατικούς της θαυμαστές, η Beyonce διέθεσε το Break My Soul, το πρώτο single από το επερχόμενο άλμπουμ της Renaissance, πρώτα σε Tidal και YouTube, δίνοντας έτσι προτεραιότητα στις συγκεκριμένες πλατφόρμες (στο δεύτερο ήδη αριθμεί 24,6 εκατ. συνδρομητές).
Το άλμπουμ Renaissance θα είναι το έβδομο σόλο άλμπουμ της Αμερικανίδας τραγουδίστριας, έπειτα από ένα διάλειμμα έξι ετών, αφού το αμέσως προηγούμενο ήταν το Lemonade του 2016. Στο μεσοδιάστημα βέβαια ήταν πλήρως απασχολημένη αφού λάνσαρε το The Lion King: The Gift που συνόδευσε την ομότιτλη ταινία της Disney, ήταν υποψήφια για Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής, δημιούργησε το οπτικό άλμπουμ Black Is King το οποίο έπαιξε μέσω Disney Plus, πήρε ένα Grammy, συνεργάστηκε με τον Jay-Z στο άλμπουμ Everything Is Love και πρωταγωνίστησε στο Homecoming του Netflix.
Εν πάση περιπτώσει, το νέο άλμπουμ της Beyonce, Rennaisance, θα κυκλοφορήσει στις 29 Ιουλίου και θα διατεθεί μέσω Spotify, Apple Music, YouTube Music, Amazon Music και λοιπών εφαρμογών streaming μουσικής. Όσοι μάλιστα το προαποθηκεύσουν στην υπηρεσία της APPLE, αποκτούν πρόσβαση σε μία λίστα με 16 ανώνυμα μουσικά κομμάτια. Όσο για το ύφος του; Στο Apple Music βρίσκεται στην κατηγορία της ποπ (όπως και τα προηγούμενα άλμπουμ της Beyonce άλλωστε), ωστόσο ο αρχισυντάκτης της βρετανικής Vogue, Edward Enninful που το άκουσε ήταν πολύ πιο περιγραφικός:
«Ένιωσα να με χτυπά ακαριαία ένα μουσικό τείχος. Ο δυνατός ρυθμός συνδυάζεται με τα γεμάτα ένταση φωνητικά με αποτέλεσμα να μεταφερθώ ξαφνικά στα clubs που πήγαινα μικρότερος. Είναι το είδος της μουσικής που αγαπώ και φτάνει στην καρδιά μου. Μουσική που σε ξεσηκώνει, που σου ανοίγει παράθυρα σε νέες κουλτούρες, για τους ανθρώπους του παρόντος και του παρελθόντος. Μουσική που θα ενώσει τόσους πολλούς στις πίστες, μουσική που αγγίζει την ψυχή σου».