Με μια νέα ενημέρωση από την Apple, οι δυνατότητες μουσικής ανακάλυψης του Shazam έγιναν ακόμα καλύτερες. Μαζί με την αναγνώριση τραγουδιών μέσω του μικροφώνου μιας συσκευής, το Shazam μπορεί πλέον να αναγνωρίζει μουσική που παίζει σε εφαρμογές τρίτων, όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube.
Τώρα, όταν κάνεις scrolling στις διάφορες ροές σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πέφτεις πάνω σε ένα τραγούδι που σου αρέσει, δεν θα μένεις πλέον με την απορία για τον τίτλο του. Αντ' αυτού, μπορείς να ανοίξεις την εφαρμογή Shazam, να πατήσεις το κουμπί Shazam και να επιστρέψεις στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης τρίτου μέρους για να ακούσει το Shazam. Λίγο αργότερα, η εφαρμογή για την ονομασία της μουσικής θα σου δώσει τον τίτλο του τραγουδιού.
Επιπλέον, το Shazam διαθέτει μια νέα λειτουργία "Auto Shazam", η οποία θα αναγνωρίζει αυτόματα τα τραγούδια στις προαναφερθείσες εφαρμογές. Μπορείς να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία πατώντας παρατεταμένα το κουμπί Shazam στην εφαρμογή όταν και θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα γράφει "Το Auto Shazam είναι ενεργοποιημένο". Η εφαρμογή θα αποθηκεύσει όλα τα τραγούδια που ανακαλύπτει ενώ βρίσκεται σε αυτόματη λειτουργία, ώστε να μπορείς να επισκεφτείς ξανά τις αγαπημένες σου μελωδίες μετά από κύλιση.
Το Shazam είναι διαθέσιμο για δωρεάν λήψη στο App Store καθώς και στο Play Store της Google και αποτελεί μια δημοφιλής εφαρμογή αναγνώρισης τραγουδιών που επιτρέπει στους χρήστες να αναγνωρίζουν τραγούδια απλά ακούγοντας τη μουσική που παίζει γύρω τους. Η εφαρμογή έχει γίνει download πάνω από 1 δισεκατομμύριο φορές σε όλο τον κόσμο και οι χρήστες αναγνωρίζουν τραγούδια χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Shazam πάνω από 20 εκατομμύρια φορές κάθε μέρα σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στατιστικά στοιχεία.
Τον Δεκέμβριο του 2017, η Apple επιβεβαίωσε ότι αγόραζε το Shazam και την ομάδα ανάπτυξής του έναντι 400 εκατομμυρίων δολαρίων. Η εξαγορά αναβλήθηκε προσωρινά λόγω έρευνας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία εξέτασε τη συμφωνία για πιθανές μονοπωλιακές πρακτικές. Ωστόσο, οι ρυθμιστικές αρχές έδωσαν το πράσινο φως και η Apple ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά της Shazam τον Σεπτέμβριο του 2018. Μετά την εξαγορά, η Apple ανακοίνωσε ότι θα αφαιρέσει "σύντομα" όλες τις διαφημίσεις από την εφαρμογή, κάτι που εφάρμοσε.