Ήρθε η ώρα να κάνουμε μια αναδρομή σε ό,τι νέο είχαμε το 2022, συμπεριλαμβανομένης της νέας μουσικής που ανακαλύψαμε και των τραγουδιών που παίξαμε ξανά και ξανά (και ξανά). Η ετήσια ανασκόπηση του Spotify είναι πλέον εδώ, με το Wrapped 2022 να είναι έτοιμο να συμπυκνώσει το μουσικό σου γούστο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
Το Wrapped συνδυάζει όλους τους καλλιτέχνες, τα κομμάτια και τα άλμπουμ που άκουσες περισσότερο, σε ενδιαφέροντα εξατομικευμένα infographics τα οποία μπορείς να μοιραστείς στα social media σου ως κάρτες. Όπως και με το Wrapped 2021, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή Spotify σε iPhone ή Android για να αποκτήσεις πρόσβαση σε όλα αυτά τα ωραία στατιστικά στοιχεία, όπως ο συνολικός χρόνος που αφιέρωσες για ακρόαση στο Spotify, οι κορυφαίοι καλλιτέχνες σου, τα podcasts και τραγούδια που σου άρεσαν περισσότερο αλλά και σε ποια είδη μουσικής έδωσες μεγαλύτερη έμφαση. Η υπηρεσία σε ενημερώνει ακόμη και για το τραγούδι που αναπαρήγαγες περισσότερο, με τον αριθμό αναπαραγωγής και την ημερομηνία που πραγματικά δεν ξεκόλλησες να το ακούς. Πάντως φέτος, έχουμε και αρκετές νέες προσθήκες στο Spotify Wrapped κάθε χρήστη, όπως:
Προσωπικότητες ακρόασης: Με βάση τις ακουστικές σου συνήθειες κατά τη διάρκεια του έτους, το Spotify θα σε αντιστοιχίσει αυτόματα μία από τις 16 διαφορετικές προσωπικότητες ακρόασης, όπως "ο νομάδας" ή "ο τυχοδιώκτης". Το Spotify έχει μια ειδική σελίδα που εξηγεί όλους τους τύπους προσωπικότητας και τι υποτίθεται ότι σημαίνουν για το μουσικό σου γούστο.
Audio Day: Ακούμε διαφορετική μουσική ανάλογα με τη διάθεσή μας, και μερικές φορές, ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Το Spotify παρουσιάζει τις διαθέσεις των μουσικών επιλογών σου κατά τη διάρκεια του πρωινού, του μεσημεριού και του απογεύματος.
Εκτός από αυτές τις προσθήκες στις κοινόχρηστες κάρτες για το 2022 Wrapped, το Spotify έχει συνεργαστεί με το Bitmoji για Wrapped με το σχετικό θέμα, με το GIPHY για GIFs εμπνευσμένα από το το Wrapped και με υποστήριξη GIPHY, αλλά και με το Roblox για ένα νησί Spotify που σχετίζεται με το Wrapped και το οποίο διαθέτει με ωραίες δραστηριότητες στο metaverse. Όπως και πέρυσι, οι κορυφαίοι θαυμαστές 40.000 καλλιτεχνών στο Spotify θα λάβουν αποκλειστικά ευχαριστήρια βίντεο, μαζί με ευχαριστήρια βίντεο στο YouTube για το τέλος του έτους από τους κορυφαίους καλλιτέχνες τους.
Οι περισσότεροι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στο φετινό Spotify Wrapped μέσα από την εφαρμογή αλλά και την web έκδοση της υπηρεσίας.