Το Super Bowl αποτελεί διαχρονικά ένα από τα μεγαλύτερα happenings στις ΗΠΑ. Αυτό το «σόου ημιχρόνου με ολίγο από αμερικανικό ποδόσφαιρο» που λαμβάνει χώρα στον τελικό των playoffs του NFL, του αμερικανικού πρωταθλήματος φούτμπολ είναι πια στοιχείο της σύγχρονης ποπ κουλτούρας, αριθμώντας εννιαψήφιο (!) αριθμό τηλεθεατών στις ΗΠΑ και ακόμα περισσότερους παγκοσμίως. Τα μεγαλύτερα brands του κόσμου δε, «σφάζονται» για το ποιος θα πρωτοπληρώσει ώστε να εξασφαλίσει λίγο χρόνο στο ημίχρονο, προκειμένου να προβάλλει το ειδικά φτιαγμένο για την περίσταση σποτάκι του. Το κόστος για κάτι τέτοιο, ζαλίζει: 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου κοστίζουν κάπου ανάμεσα σε $6,5 και 7 εκατομμύρια!
Τα όσα είδαμε φέτος στο ημίχρονο του Super Bowl LVI (σημείωση: τα Super Bowls διατηρούν λατινική αρίθμηση) ήταν εξίσου εντυπωσιακά με άλλες χρονιές. Έτσι κι αλλιώς, την επομένη του event, περισσότεροι συζητούν για τα 50 και βάλε (αντιλαμβάνεσαι για τι χρήμα μιλάμε, έτσι;) διαφημιστικά σποτ που προβλήθηκαν στην ανάπαυλα παρά για τον ίδιο τον αγώνα! Οι περισσότερες εταιρείες, στην προσπάθειά τους να τραβήξουν την προσοχή του κοινού στρατολόγησαν σελέμπριτις ενώ κάποιες ξεσήκωσαν στη στιγμή τα social media. Όσο για το ποιες ξεχώρισαν; Έλα να τις δούμε.
Prime Video
To Prime Video ετοιμάζεται πυρετωδώς για το μεγάλο φετινό του hit, τη σειρά The Lord of the Rings: The Rings of Power και πού αλλού να προβάλλει το πολυαναμενόμενο teaser της αν όχι στο ημίχρονο του Super Bowl; Όπως θα περίμενες, το Twitter… πήρε φωτιά!
General Motors
Ο Mike Meyers επέστρεψε στον ρόλο του Dr. Evil για τη διαφήμιση της General Motors. Στο σποτάκι η εταιρεία διαφημίζει τη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της με τον «κακό» των Austin Powers να χρησιμοποιεί το δικό του για να… σώσει τον κόσμο.
Verizon
Ο Jim Carey δήλωσε «παρών» υποδυόμενος τον θρυλικό Cable Guy (από την ομώνυμη μαύρη κωμωδία του 1996 σε σκηνοθεσία Ben Stiller) στο σποτάκι της Verizon για τις υπηρεσίες 5G internet της.
Toyota
«Παρέλαση» διασημοτήτων στο διαφημιστικό της Toyota για τη νέα έκδοση του Tundra. Tommy Lee Jones, Leslie Jones και Rashida Jones σε μία… μελετημένη σύμπτωση, κάνουν τα αγροτικά να δείχνουν πιο κουλ από ποτέ.
Uber Eats
Ακόμα ένα σποτ που κατάφερε να χωρέσει πληθώρα διάσημων στο ένα λεπτό που διαρκεί. Gwyneth Paltrow, Trevor Noah, Nicholas Braun και βέβαια η Jennifer «Stiffler’s mom» Coolidge ανακαλύπτουν τις υπηρεσίες της Uber Eats.
Turkish Airlines
Ο Morgan Freeman πετάει business με την Turkish Airlines και μας ταξιδεύει στην Παγγαία, την υπερήπειρο από την οποία ξεκίνησαν όλα εκατομμύρια χρόνια πριν, εξηγώντας μας με αυτόν τον τρόπο πως οι τουρκικές αερογραμμές φέρνουν κοντά τις χώρες του πλανήτη.
Squarespace
Η Squarespace θέλησε να τραβήξει επάνω της τα βλέμματα και το κατάφερε χάρη στη Zendaya η οποία ως Sally ξεκίνησε να πουλά τα κοχύλια της μέσα από ένα e-shop που δημιούργησε χάρη στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Coinbase
Ανάμεσα στις 7 διαφημίσεις που μεταδόθηκαν κατά τη διάρκεια του Super Bowl 2022 και αφορούσαν τα κρυπτονομίσματα, η διαφήμιση της Coinbase ξεχώρισε. Επί 1 λεπτό, οι τηλεθεατές έβλεπαν ένα QR Code να μετακινείται στην οθόνη τους, και αν προλάβαιναν να το σκανάρουν με το κινητό τους κέρδιζαν bitcoin αξίας 15 δολαρίων με την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στην υπηρεσία.