Το YouTube αποκαλύπτει την επανασχεδιασμένη εφαρμογή TV για βελτιωμένη εμπειρία προβολής

1 μήνας πριν
YouTube logo

Το YouTube ανακοίνωσε πρόσφατα ένα σημαντικό επανασχεδιασμό της εφαρμογής του για έξυπνες τηλεοράσεις, με στόχο να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη, επιτρέποντας στους θεατές να παραμένουν απασχολημένοι με το βίντεο που παρακολουθούν, ενώ ταυτόχρονα αλληλεπιδρούν με διάφορες λειτουργίες της πλατφόρμας. Ο νέος σχεδιασμός διασφαλίζει ότι ολόκληρο το βίντεο παραμένει παρακολουθήσιμο, ενώ παρέχει πρόσβαση σε αγορές, σχόλια, περιγραφές βίντεο και πολλά άλλα.

Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του επανασχεδιασμού είναι να δοθεί προτεραιότητα στην εμπειρία προβολής, ενώ παράλληλα να δοθεί η δυνατότητα στους χρήστες να εξερευνήσουν πρόσθετο περιεχόμενο και λειτουργίες. Ελαχιστοποιώντας το μέγεθος του βίντεο, οι χρήστες μπορούν να το παρακολουθούν όσο την ίδια στιγμή περιηγούνται στα σχόλια και βλέπουν την περιγραφή του βίντεο. Ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει επίσης πρόσβαση σε κεφάλαια, βασικές αναπαραστάσεις, ακόμη και αγορές, αν και η εμπειρία αγορών δεν είναι εντελώς απρόσκοπτη, απαιτώντας από τους χρήστες να σαρώσουν έναν κωδικό QR με το smartphone τους για να ολοκληρώσουν την ενέργεια.

Ο επανασχεδιασμός δεν περιορίζεται στην εφαρμογή YouTube στις τηλεοράσεις αφού θα είναι επίσης διαθέσιμος και στην εφαρμογή YouTube TV. Η ενημέρωση θα επιτρέψει στους συνδρομητές να βλέπουν στατιστικά στοιχεία και ζωντανά αθλητικά αποτελέσματα, διατηρώντας το βίντεο σε πλήρη προβολή, παρέχοντας μια σημαντική αναβάθμιση για όσους χρησιμοποιούν συχνά τα βασικά παιχνίδια και επί του παρόντος πρέπει να πλοηγηθούν μακριά από τη ζωντανή μετάδοση για να αναζητήσουν τα σημαντικότερα σημεία.

Το YouTube σχεδιάζει να διαθέσει τον αναβαθμισμένο επανασχεδιασμό της εφαρμογής TV στους χρήστες τις επόμενες εβδομάδες. Η εταιρεία διερευνά επίσης τρόπους για να μεταφέρει τον ανασχεδιασμό και σε άλλες λειτουργίες, όπως τη ζωντανή συνομιλία (live chat), το fantasy view (προς το παρόν διαθέσιμo μόνο στο smartphone) και την πολλαπλή προβολή, υποδεικνύοντας ότι αυτή μπορεί να μην είναι η τελευταία ανανέωση που θα δουν οι χρήστες στο εγγύς μέλλον.

Όπως είναι γνωστό, το YouTube στοχεύει στην αύξηση της διαδραστικότητας για επιχειρηματικούς λόγους, ενώ εξακολουθεί να δίνει προτεραιότητα στην εμπειρία προβολής. Η εταιρεία αναγνωρίζει την απογοήτευση που βιώνουν οι χρήστες όταν η μετακίνηση στο πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο τους βγάζει από την εμπειρία προβολής και αυτός ο επανασχεδιασμός αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν με τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας χωρίς να χάνουν από τα μάτια τους το βίντεο που παρακολουθούν.