Το battle pass του Diablo IV θα χρειαστεί περίπου 80 ώρες για να ολοκληρωθεί, σύμφωνα με μια νέα συνέντευξη του associate game director, Joe Piepiora.
Σε συνέντευξή του στο MMORPG, ο Piepiora εξήγησε πώς θα λειτουργούν οι εποχές του παιχνιδιού και τι ακριβώς θα πρέπει να περιμένουν οι παίκτες από το battle pass του Diablo IV. Κάθε σεζόν θα περιλαμβάνει ένα ταξίδι εποχής παρόμοιο με αυτό του Diablo III, με τον Piepiora να χαρακτηρίζει το σύστημα «όχι τελείως διαφορετικό από τη μορφή που είχαμε εκεί και μας άρεσε τόσο πολύ».
Η ολοκλήρωση διαφόρων εποχιακών στόχων, καθώς και η νίκη επί τεράτων, η ολοκλήρωση αποστολών και η συμμετοχή σε άλλες δραστηριότητες θα δίνει στους παίκτες τη δυνατότητα να κερδίσουν εύνοια, η οποία χρησιμοποιείται για την πρόοδο του battle pass του παιχνιδιού. Όπως έχει ήδη περιγραφεί λεπτομερώς, τα battle pass του Diablo IV θα κυκλοφορούν τόσο σε δωρεάν όσο και σε premium μορφή.
«Έτσι όταν υπολογίζετε την ολοκλήρωση του ταξιδιού της σεζόν μαζί με την ολοκλήρωση άλλου περιεχομένου στο παιχνίδι, έχετε να κάνετε με περίπου 80 ώρες που επενδύονται για να ολοκληρώσετε το σύνολο του battle pass», δήλωσε ο Piepiora.
Η επίτευξη του level cap του Diablo IV στα 100 επίπεδα θα πάρει «λίγο περισσότερο χρόνο από αυτό, ανάλογα με το πώς παίζετε», σύμφωνα με τον Piepiora.
Οι εποχές θα δίνουν πρόσθετο περιεχόμενο στην ιστορία, κάτι που ο Piepiora ανέφερε σε προηγούμενη συνέντευξη του, διευκρινίζοντας ότι αυτό θα εισάγεται κάθε τρεις μήνες. Σύμφωνα με τον Piepiora, το εποχιακό περιεχόμενο ιστορίας θα είναι προσωρινό και θα μπορεί να παιχτεί μόνο κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης εποχής που εισήχθη. Ωστόσο, αν η ομάδα προσθέσει ποτέ μεγαλύτερες προσθήκες ιστορίας που θα συνέχιζαν την κύρια ιστορία του Diablo IV ή θα μπορούσαν ενδεχομένως να οδηγήσουν σε μελλοντικές επεκτάσεις, αυτές θα είναι «μόνιμες και διαθέσιμες επιλογές για όλους τους παίκτες ανά πάσα στιγμή».
Η Blizzard γνωστοποίησε πρόσφατα τι μπορούν να περιμένουν οι gamers από το endgame του Diablo IV με τη μορφή ενός YouTube video. Μετά την ολοκλήρωση της κύριας καμπάνιας του Diablo IV, οι παίκτες θα συμμετέχουν σε Helltides έξω στον ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού και θα ολοκληρώνουν πιο απαιτητικές Nightmare εκδοχές από τυποποιημένα μπουντρούμια για να κερδίσουν ανταμοιβές και να εξελίξουν περαιτέρω τους χαρακτήρες τους μέσω του συστήματος Paragon Board του παιχνιδιού. Η Blizzard θα προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες για το endgame, καθώς και θα ασχοληθεί με τα σχόλια της beta έκδοσης, σε ένα livestream των developers στις 20 Απριλίου.
Το Diablo IV κυκλοφορεί στις 6 Ιουνίου και παρόλο που θα περιλαμβάνει ένα battle pass και ένα in-game shop, η Blizzard έχει τονίσει ότι δεν θα επιτρέψει στους παίκτες να ξοδέψουν χρήματα για να γίνουν πιο ισχυροί.