Δυναμικά μπήκε το 2022 σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία του gaming αφού ναι μεν διανύουμε τις πρώτες ημέρες του έτους, ωστόσο το τοπίο έχει αλλάξει ήδη σημαντικά σε σχέση με πέρυσι. Αιτία γι’ αυτό είναι η εξαγορά της Zynga από την Take-Two σε μία κίνηση συνολικού ύψους $12,7 δισ. Στην πράξη η Take-Two απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της Zynga πληρώνοντας $9,86 ανά μετοχή (ενδεικτικά την Παρασκευή 7 Ιανουαρίου, η αξία της μετοχής της Zynga ήταν στα $6) ενώ αναλαμβάνει να τακτοποιήσει και όλα τα χρέη/ανοίγματα της δεύτερης.
Το ποσό των $12,7 δισ. αποτελεί νέο ρεκόρ για τον χώρο των video games ξεπερνώντας την εξαγορά της Supercell (το στούντιο που έφτιαξε μεταξύ άλλων τα Clash of Clans, Brawl Stars και Clash Royale) από την Tencent το 2016 έναντι $8,6 δισ. Ενδεικτικά, η Bethesda είχε κοστίσει το 2020 στη Microsoft περί τα $7,5 δισ. ενώ στον χώρο των mobile games, η Activision πρόλαβε και αγόρασε την King (Candy Crush Saga) το 2015 στην τιμή ευκαιρίας των 5,9 δισ.
Η Take-Two είναι από τους μεγαλύτερους παίκτες στη βιομηχανία του gaming -συγκεκριμένα μιλάμε για τη No 3 εταιρεία πίσω από τις Activision Blizzard και EA. Διαθέτει μεταξύ άλλων τις 2K, Rockstar Games, Socialpoint και Nordeus, της ανήκουν σειρές-θρύλοι όπως τα Grand Theft Auto, Red Dead Redemption, BioShock, NBA 2K, Max Payne, Borderlands, Mafia, Civilization, XCOM, WWE 2K και πολλές άλλες ενώ έχει και το 50% της NBA 2K League, του επίσημου πρωταθλήματος esports του NBA.
Όσο για τη Zynga είναι γνωστή κυρίως για τα FarmVille και Words with Friends, διαθέτοντας δεκάδες παιχνίδια που είναι διαθέσιμα σε mobile πλατφόρμες (iOS, Android), το Facebook και το Zyngagames.com. Ιδρύθηκε από τον Mark Pinkus τον Απρίλιο του 2007, εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο και απασχολεί περίπου 2300 υπαλλήλους.
Η κίνηση της Take-Two σύμφωνα με αναλυτές εντάσσεται στα σχέδια της εταιρείας να κάνει πιο ισχυρή την παρουσία της στο mobile χώρο, μια ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά με τεράστια κέρδη. Αυτό γίνεται κατανοητό τα τελευταία χρόνια από τις οικονομικές ανακοινώσεις τριμήνων των Apple και Google που βρίσκονται πίσω από τις δημοφιλέστερες mobile πλατφόρμες του App Store και του Play Store, στις οποίες ανεβαίνει η συντριπτική πλειοψηφία των mobile παιχνιδιών.