Κατά τη διάρκεια της ετήσιας εταιρικής συνάντησης στρατηγικής της, η SONY παρουσίασε ένα βίντεο που περιείχε μια σύντομη ματιά σε έναν εννοιολογικό επανασχεδιασμό για ένα χειριστήριο παιχνιδιών.
Η παρουσίαση, την οποία μπορείς να δεις στο παρακάτω βίντεο, επικεντρώθηκε στη συζήτηση του μελλοντικού "δημιουργικού οράματος ψυχαγωγίας" της SONY και διερεύνησε εκτενώς θέματα όπως το metaverse, η μικτή πραγματικότητα και η προοπτική της εταιρείας για το μέλλον της ανάπτυξης παιχνιδιών. Σε ένα τμήμα που παρουσίαζε διάφορες φουτουριστικές συσκευές, φαίνεται ένα κυκλικό χειριστήριο να αλληλεπιδρά με μια προβαλλόμενη οθόνη.
Οι λάτρεις της SONY μπορεί να βρουν ότι ο σχεδιασμός θυμίζει το χειριστήριο "Boomerang" που η εταιρεία μας είχε δώσει μια γεύση πριν από την κυκλοφορία του PlayStation 3. Η ιδέα περιείχε τη γνωστή διάταξη των κουμπιών και των joysticks, αλλά οι λαβές ήταν σημαντικά επιμηκυμένες και σχεδόν συνέκλιναν στο κάτω μέρος, με αποτέλεσμα ένα πιο κυκλικό σχήμα, το οποίο ενέπνευσε το παρατσούκλι "μπούμερανγκ".
Ωστόσο, το χειριστήριο ποτέ δεν κυκλοφόρησε. Το 2008, ο Patrick Seybold, πρώην διευθυντής επικοινωνίας της SONY, ενημέρωσε το IGN ότι το Boomerang ήταν ένα "πρωτότυπο" που δημιουργήθηκε για την αρχική παρουσίαση του προϊόντος. Τα σχόλια των gamers έδειξαν ότι προτιμούσαν κάτι παρόμοιο με τα χειριστήρια DualShock από το PlayStation 1 και 2. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το PlayStation 5 DualSense ενσωματώνει επίσης σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστική γλώσσα του DualShock, φαίνεται ότι η SONY έλαβε σοβαρά υπόψη της τα σχόλια αυτά.
Πάντως είναι πάντα πιθανό το συγκεκριμένο χειριστήριο να μην υλοποιηθεί ποτέ, καθώς οι εταιρείες συχνά δοκιμάζουν πρωτότυπα που δεν κυκλοφορούν ποτέ ή έχουν τεχνολογία που ενσωματώνεται σε άλλα προϊόντα. Επιπλέον, είναι απίθανο να πρόκειται για ένα πραγματικό πρωτότυπο αλλά η SONY να επιδίδεται σε μια δημιουργική εξερεύνηση της επερχόμενης δεκαετίας.
Η παρουσίαση πάντως περιστράφηκε γύρω από το "Kando", το όραμα της SONY για το μέλλον της δημιουργικότητας. Ενώ το νόημα πέρα από τις λέξεις-κλειδιά παραμένει ασαφές, η εταιρεία έδωσε πρόσθετες λεπτομέρειες αυτή την εβδομάδα, κάνοντας προβλέψεις για την επόμενη δεκαετία. Η γενική ιδέα περιλαμβάνει τη χρήση της τεχνολογίας metaverse για τη σύνδεση των ανθρώπων, τη δυνατότητα συνεργασίας μέσω της τεχνολογίας μικτής πραγματικότητας (XR) και τη δυνατότητα εικονικών επισκέψεων σε προορισμούς.
Η SONY δημοσίευσε επίσης συνεντεύξεις με αρκετούς από τους δημιουργούς της, συμπεριλαμβανομένου του Neil Druckmann από τη Naughty Dog, οι οποίοι συζήτησαν την αξιοποίηση παρόμοιων τεχνολογιών όπως η XR και η AI για την προώθηση της ανάπτυξης παιχνιδιών.