Το PlayStation 5 ξεπερνά τις 38 εκατομμύρια πωλήσεις και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης

9 μήνες πριν
PlayStation 5

Η SONY δημοσίευσε την έκθεση της για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022 και έδωσε κάποια στοιχεία για τις πωλήσεις στο gaming τμήμα της κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους.

Οι πωλήσεις του PlayStation 5 το 2022 αυξήθηκαν κατά 66% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ανήλθαν σε 19,1 εκατομμύρια. Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, οι πωλήσεις της παιχνιδοκονσόλας αυξήθηκαν κατά 215% στα 6,3 εκατομμύρια. Η επίδοση αυτή ανεβάζει τις πωλήσεις του PS5 από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του σε 38,5 εκατομμύρια παγκοσμίως.

Για το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου 2022, η SONY ανέφερε συνολικές πωλήσεις ύψους 12 τρισεκατομμυρίων γιεν (85 δισεκατομμυρίων δολαρίων), σημειώνοντας αύξηση 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για το 4ο τρίμηνο του 2022, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 35% σε ετήσια βάση στα 3 τρισεκατομμύρια ¥ (23 δισεκατομμύρια δολάρια).

Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, το τμήμα Game and Network Services, ο οποίος περιλαμβάνει το PlayStation, σημείωσε αύξηση 33% στις πωλήσεις yoy στα 3,6 τρισεκατομμύρια ¥ (26,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Για το τέταρτο τρίμηνο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 61% σε 1,1 τρισεκατομμύρια ¥ (8,1 δισεκατομμύρια δολάρια).

Οι συνδρομητές του PlayStation Plus παρέμειναν σταθεροί στα 47,4 εκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο του 2022, ενώ οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν κατά 2 εκατομμύρια από πέρσι, στα 108 εκατομμύρια.

Οι πωλήσεις παιχνιδιών PS4 και PS5 στο σύνολό τους για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 εκτιμάται ότι ήταν 68 εκατομμύρια μονάδες, μειωμένες κατά 2,5 εκατομμύρια σε σύγκριση με τα 70,5 εκατομμύρια παιχνίδια που πωλήθηκαν σε ετήσια βάση. Για το οικονομικό έτος, οι πωλήσεις παιχνιδιών ανήλθαν σε 264,2 εκατομμύρια, από 303,2 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος.

Η SONY δήλωσε ότι οι first-party τίτλοι αποτέλεσαν τα 9,5 εκατομμύρια τεμάχια από αυτό το σύνολο κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με τις ψηφιακές πωλήσεις παιχνιδιών να αντιπροσωπεύουν το 70% των πωλήσεων (μείωση 1% σε ετήσια βάση). Για το έτος, πωλήθηκαν 43,5 εκατομμύρια παιχνίδια σε σύγκριση με 43,9 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος.