Η ετήσια εμπειρία Recap της GOOGLE προσθέτει πλέον ένα νέο σετ εργαλείων μέσα από τα GOOGLE PHOTOS, με την εμφάνισή της να ξεκινά άμεσα στο Memories carousel και να παραμένει σταθερά προσβάσιμη για όλο τον Δεκέμβριο.
Στο επίκεντρο της φετινής λειτουργίας βρίσκεται ο αριθμός των selfies που υπολογίζει πόσες selfies έκανε λήψη ο χρήστης μέσα στη χρονιά, στοιχείο που βασίζεται σε αναγνώριση προσώπου και μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα αποκαλυπτικό για όσους χρειάζονται πολλές προσπάθειες για το ιδανικό αποτέλεσμα. Όσοι βρίσκονται στις ΗΠΑ και έχουν ενεργοποιημένες τις δυνατότητες του GEMINI μέσα στην εφαρμογή θα μπορούν να βλέπουν και μια σειρά από “standout hobbies” καθώς και προσωπικά highlights της χρονιάς.
Η νέα έκδοση προσφέρει επίσης επιλογές φιλτραρίσματος, επιτρέποντας τον αποκλεισμό συγκεκριμένων ανθρώπων ή φωτογραφιών από την τελική παρουσίαση. Μετά την επιλογή των στοιχείων που δεν πρέπει να εμφανιστούν, το Recap μπορεί να αναδημιουργηθεί άμεσα ώστε να προκύψει μια πιο κατάλληλη εκδοχή για προβολή ή κοινή χρήση.
Επιπλέον οι λειτουργίες κοινοποίησης έχουν βελτιωθεί σημαντικά, με ένα καρουζέλ να εμφανίζεται στο τελικό στάδιο του Recap. Περιλαμβάνει σύντομα βίντεο και συλλογές φωτογραφιών που έχουν επιλεγεί για πιο εύκολη δημοσίευση σε κοινωνικά δίκτυα ή ομαδικές συνομιλίες.
Ένα ακόμη στοιχείο που διαφοροποιεί την εμπειρία είναι η ενσωμάτωση με το CAPCUT. Πατώντας το κουμπί Edit with CapCut, ολόκληρη η παρουσίαση μεταφέρεται στην εφαρμογή επεξεργασίας ώστε να γίνουν πιο γρήγορες αλλαγές μέσα από ειδικά templates σχεδιασμένα για χρήστες του Google Photos. Η προσθήκη αυτή απευθύνεται σε όσους επιθυμούν προσαρμογές πέρα από τις διαθέσιμες επιλογές της Recap προβολής και θέλουν να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική εκδοχή της ετήσιας σύνοψής τους μέσα από το smartphone ή το tablet τους.
Η έλλειψη διαθεσιμότητας στις μνήμες DRAM θα συνεχιστεί και μετά το 2028 σύμφωνα με αναλυτές
Οι προβλέψεις της TECH INSIGHT τοποθετούν το τέλος της κρίσης στις τιμές και τη διαθεσιμότητα των μνημών μετά το 2028, καθώς οι κύριοι κατασκευαστές φαίνονται διστακτικοί στο να αυξήσουν ραγδαία την παραγωγή τους. Οι εταιρείες SAMSUNG και SK HYNIX, οι οποίες ελέγχουν συνδυαστικά το 70% της παγκόσμιας αγοράς DRAM, προκρίνουν τη διασφάλιση της μακροχρόνιας κερδοφορίας έναντι της άμεσης επέκτασης των εγκαταστάσεών τους. Χαρακτηριστική είναι η στρατηγική της πρώτης, η οποία δηλώνει αδυναμία κάλυψης του 30% των τρεχουσών παραγγελιών, ενώ παράλληλα αρνείται τη σύναψη πολυετών συμβολαίων με τους πελάτες της, αποφεύγοντας τη δέσμευση ποσοτήτων σε μια περίοδο όπου οι τιμές αυξάνονται.
Τα δεδομένα από την TRENDFORCE επιβεβαιώνουν το διευρυνόμενο χάσμα στην αγορά, εκτιμώντας πως το 2026 η ζήτηση θα εκτιναχθεί κατά 35%, την στιγμή που η αύξηση της προσφοράς θα περιοριστεί στο 23%. Μέσα σε αυτό το κλίμα, η SK HYNIX σχεδιάζει μεν να επενδύσει περίπου το 30% των πωλήσεών της σε νέες εγκαταστάσεις και στην επιτάχυνση της μετάβασης σε 1c DRAM το 2026. Παράλληλα όμως η εταιρεία προειδοποιεί ότι η επίλυση του προβλήματος τροφοδοσίας θα παραμείνει δύσκολη υπόθεση.
Σημαντικό ρόλο στο χρονοδιάγραμμα της ανάκαμψης διαδραματίζει και η αμερικανική MICRON, η οποία δρομολογεί επένδυση ύψους σχεδόν $10 δισ. για νέα μονάδα στην Ιαπωνία. Παρόλα αυτά, η παραγωγή τσιπ από τη συγκεκριμένη εγκατάσταση δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν το δεύτερο μισό του 2028. Ο κοινός παρονομαστής στη συντηρητική στρατηγική των κατασκευαστών είναι ο φόβος για ενδεχόμενη κατάρρευση της "φούσκας" της AI. Η προσεκτική διαχείριση της παραγωγικής ικανότητας στοχεύει στην αποφυγή ενός τεράστιου πλεονάσματος αποθεμάτων σε περίπτωση που η ζήτηση για τεχνητή νοημοσύνη μειωθεί απότομα. Συνεπώς, οι υψηλές τιμές στις μνήμες αναμένεται να διατηρηθούν όσο συνεχίζεται η τρέχουσα τεχνολογική έκρηξη.
Έρχονται οι επόμενες ταινίες για τα Χελωνονιντζάκια και τον Sonic
Η PARAMOUNT προγραμματίζει την κυκλοφορία δύο μεγάλων franchise για την εορταστική περίοδο του 2028: μια νέα ταινία Sonic και μια ταινία Teenage Mutant Ninja Turtles. Η ταινία από το σύμπαν του Sonic έχει προγραμματιστεί για τις 22 Δεκεμβρίου, ενώ η άτιτλη υβριδική live-action ταινία Teenage Mutant Ninja Turtles θα κάνει πρεμιέρα στις 17 Νοεμβρίου, το Σαββατοκύριακο πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Το franchise Teenage Mutant Ninja Turtles έχει ήδη αποφέρει σημαντικά έσοδα στην PARAMOUNT. Συνολικά, οι τρεις προηγούμενες ταινίες (δύο live-action και μία animated) έχουν συγκεντρώσει περίπου $913 εκατ. παγκοσμίως. Πέρα από τα εισιτήρια, η αξία του brand εκτοξεύτηκε, καθώς ξεπέρασε το $1 δισ. μόνο σε λιανικές πωλήσεις το 2023. Στην παραγωγή της νέας ταίνιας βρίσκει ο Neal H. Moritz.
Παράλληλα στην παραγωγή της νέας ταινίας Sonic βρίσκεται η Original Film του Moritz σε συνεργασία με την SEGA SAMMY GROUP. Η τριλογία ταινιών Sonic της PARAMOUNT έχει φτάσει τα $1,2 δισ. σε παγκόσμιες εισπράξεις. Χαρακτηριστικά, η ταινία Sonic the Hedgehog 3 άνοιξε στην κορυφή του εγχώριου box office την προηγούμενη χρονιά, στην περίοδο πριν τα Χριστούγεννα, με $60.1 εκατ. στην Αμερική και συνολικά $492,1 εκατ. παγκοσμίως. Η επιτυχία επεκτάθηκε και στη συνδρομητική τηλεόραση, με τη σειρά spin-off Knuckles στο Paramount+ να καταγράφει πάνω από 11 εκατομμύρια ώρες παρακολούθησης παγκοσμίως τις πρώτες 28 ημέρες, καθιστώντας την την νούμερο 1 σειρά για παιδιά και οικογένειες στην ιστορία της πλατφόρμας, με βάση τις ώρες προβολής.
Ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της APPLE, μετακινείται στη META
Μετεγγραφή υψηλού επιπέδου, που θυμίζει ποδοσφαιρικές μετακινήσεις, σημειώθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Silicon Valley.
Συγκεκριμένα, σημαντική πρόσληψη για τη META αποτελεί η μετακίνηση του Alan Dye από την APPLE, καθώς ο σχεδιαστικός διευθυντής που ηγήθηκε της ομάδας διεπαφών χρήστη (user interface) για την τελευταία δεκαετία εντάσσεται στην εταιρεία του Mark Zuckerberg. Σύμφωνα με αναφορά του Mark Gurman από το BLOOMBERG, ο Dye θα επικεντρωθεί στη βελτίωση χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε έξυπνα γυαλιά και κασκάκια εικονικής πραγματικότητας.
Ο νέος ρόλος του Dye περιλαμβάνει άμεση αναφορά στον Chief Technology Officer, Andrew Bosworth, καθώς η META επενδύει στις καταναλωτικές συσκευές. Ο αντικαταστάτης του στην APPLE θα είναι ο Steve Lemay, ο οποίος έχει "κομβικό ρόλο στο σχεδιασμό κάθε σημαντικής διεπαφής της APPLE από το 1999", σύμφωνα με δήλωση του CEO της APPLE, Tim Cook.
Η στρατηγική προσέλκυσης ταλέντων της META περιλαμβάνει προσλήψεις από ανταγωνιστές για ενίσχυση στον αγώνα τεχνητής νοημοσύνης. Το καλοκαίρι η εταιρεία προσέλκυσε ερευνητές από την OPENAI, με τα ποσά να ξεπερνάνε κατά πολύ ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης του Dye, ο Zuckerberg ανακοίνωσε ένα νέο δημιουργικό στούντιο εντός των Reality Labs υπό την ηγεσία του. Η ομάδα περιλαμβάνει τον Billy Sorrentino, πρώην σχεδιαστή της APPLE που ηγήθηκε του interface design στα Reality Labs, τον Joshua To που επίσης ηγήθηκε του interface design, την ομάδα βιομηχανικού σχεδιασμού υπό τον Pete Bristol, και τις ομάδες metaverse design και τέχνης υπό τον Jason Rubin.
Ο CEO της META δήλωσε ότι το στούντιο θα "ενώσει σχεδιασμό, μόδα και τεχνολογία για να καθορίσει την επόμενη γενιά προϊόντων και εμπειριών".