Η NINTENDO λανσάρει εφαρμογή Nintendo Store για Android και iOS
Η NINTENDO λάνσαρε τελικά την εφαρμογή Nintendo Store για χρήστες εκτός Ιαπωνίας, τερματίζοντας μια πενταετή αποκλειστικότητα. Οι Ιάπωνες χρήστες είχαν πρόσβαση στην εφαρμογή που ονομάζεται My Nintendo για περισσότερα από πέντε χρόνια, ενώ άλλοι χρήστες αναγκάζονταν να κάνουν mobile αγορές αποκλειστικά μέσω browsers σε laptops, PCs και smartphones.
Η εφαρμογή διατίθεται τώρα σε Android και iOS μέσω Play Store και App Store αντίστοιχα. Επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν παιχνίδια, κονσόλες, αξεσουάρ και ακόμα merchandise. Υπάρχει επίσης η καρτέλα News που βοηθά τους χρήστες να παραμένουν ενημερωμένοι για νέα παιχνίδια και χαρακτηριστικά και ακόμα να παρακολουθούν τα Nintendo Direct.
Για περισσότερη λειτουργικότητα, οι χρήστες πρέπει να συνδεθούν με το Nintendo Account τους. Με τον τρόπο αυτό ενεργοποιούνται επιπλέον καρτέλες, συμπεριλαμβανομένου του Wishlist που δείχνει παιχνίδια που έχουν επισημανθεί ως πιθανές μελλοντικές αγορές, και της καρτέλας Account που περιλαμβάνει επιλογές όπως Purchase History, Payment Methods και Points.
Υπάρχει επίσης η επιλογή Play Activity εντός της καρτέλας Account, που δείχνει όλα τα παιχνίδια για το Switch και το Switch 2 που ο χρήστης έχει παίξει, μαζί με το συνολικό χρόνο που έχει ξοδέψει.
Το μόνο μειονέκτημα της εφαρμογής που έχει αναφερθεί είναι ότι δεν μπορεί κανείς πραγματικά να αγοράσει παιχνίδια, κονσόλες, αξεσουάρ ή merchandise. Αντίθετα, κάνοντας κλικ στο "Continue to Product Page" μεταφέρει σε in-app browser που είναι απλά η ιστοσελίδα της NINTENDO. Ακόμα χειρότερα, αν γίνει κλικ στο κουμπί αγοράς εκεί, πρέπει να γίνει επανασύνδεση, κάτι που σίγουρα δεν είναι η καλύτερη εμπειρία.
Η NINTENDO έχει μακρά ιστορία λανσαρίσματος προϊόντων και υπηρεσιών στη χώρα της πριν τα κυκλοφορήσει στον υπόλοιπο κόσμο. Το NES κυκλοφόρησε το 1983 στην Ιαπωνία, περισσότερο από δύο χρόνια πριν φτάσει στις ΗΠΑ το 1985. Φυσικά τα τελευταία χρόνια η κατάταση αυτή έχει αλλάξει πλήρως, με το παγκόσμιο λανσάρισμα του Switch 2 να είναι το τελευταίο παράδειγμα.
Ο browser της SAMSUNG έρχεται στα PC με συγχρονισμό συσκευών και έξυπνη προστασία από tracking
Η SAMSUNG κυκλοφορεί σε beta έκδοση τον web browser της για υπολογιστές, επεκτείνοντας την παρουσία της εφαρμογής SAMSUNG Internet πέρα από τις φορητές συσκευές. Η δοκιμαστική έκδοση είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Νότια Κορέα που εγγράφονται στο σχετικό πρόγραμμα της εταιρείας.
Ο νέος desktop browser ενσωματώνει λειτουργία συγχρονισμού μεταξύ συσκευών, επιτρέποντας την πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα περιήγησης για όσους χρησιμοποιούν τον προεπιλεγμένο browser της SAMSUNG στα Galaxy smartphone τους. Μέσω σύνδεσης στον λογαριασμό SAMSUNG, οι χρήστες μπορούν να συγχρονίσουν το ιστορικό περιήγησης, τους σελιδοδείκτες και τους κωδικούς πρόσβασης σε υπολογιστή, smartphone και tablet.
Το χαρακτηριστικό "browsing assist" αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει περίληψη ιστοσελίδων και μετάφραση κειμένου. Η τεχνολογία αυτή ενισχύει την εμπειρία περιήγησης με εργαλεία που διευκολύνουν την κατανόηση και επεξεργασία περιεχομένου.
Η δυνατότητα συνέχισης της περιήγησης από το σημείο που διακόπηκε αποτελεί βασικό πλεονέκτημα κατά την εναλλαγή μεταξύ κινητών και σταθερών συσκευών. Το σύστημα διατηρεί ενεργές τις συνεδρίες, επιτρέποντας την απρόσκοπτη μετάβαση από μία συσκευή σε άλλη.
Στον τομέα της ασφάλειας, το SAMSUNG Internet για PC υποστηρίζει την έξυπνη λειτουργία anti-tracking της εταιρείας. Το σύστημα μπλοκάρει trackers τρίτων και αναδυόμενα παράθυρα, προστατεύοντας την ιδιωτικότητα των χρηστών κατά την περιήγησή τους στο διαδίκτυο.
Το SAMSUNG Internet είχε εμφανιστεί προηγουμένως στο MICROSOFT Store για σύντομο χρονικό διάστημα το 2023, πριν αποσυρθεί. Η νέα beta έκδοση σηματοδοτεί την επίσημη επιστροφή του browser στην πλατφόρμα των υπολογιστών με πιο ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά και υποστήριξη.
Το YouTube επιβάλλει ηλικιακούς περιορισμούς σε βίντεο με γραφική βία από βιντεοπαιχνίδια
Από τις 17 Νοεμβρίου, το YouTube θα εφαρμόσει αυστηρότερους κανόνες για το περιεχόμενο βιντεοπαιχνιδιών που περιλαμβάνει γραφική βία. Τα βίντεο με παιχνίδια που απεικονίζουν ρεαλιστικούς ανθρώπινους χαρακτήρες σε σκηνές μαζικής βίας κατά μη μαχητών ή βασανισμών θα υπόκεινται σε ηλικιακούς περιορισμούς. Λογαριασμοί κάτω των 18 ετών και χρήστες που δεν έχουν συνδεθεί δεν θα μπορούν πλέον να παρακολουθούν τέτοιο υλικό.
Η πλατφόρμα θα αξιολογεί διάφορα κριτήρια πριν επιβάλει περιορισμούς. Η διάρκεια των βίαιων σκηνών αποτελεί σημαντικό παράγοντα, όπως και το αν η κάμερα εστιάζει με ζουμ στη βία ή αν αποτελεί το κύριο σημείο της σκηνής. Επιπλέον, η πλατφόρμα θα εξετάζει αν η βία στρέφεται εναντίον χαρακτήρα που μοιάζει με πραγματικό άνθρωπο.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Boot Bullwinkle, διευκρίνισε ότι ορισμένο περιεχόμενο μπορεί να περιοριστεί ηλικιακά αν δεν είναι παροδικό ή εμφανίζεται σε κοντινό πλάνο. Οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο παρουσίασης αποστολών για να αποφύγουν τους περιορισμούς, ενώ μπορούν επίσης να θολώσουν ή να συγκαλύψουν τις βίαιες σκηνές.
Οι νέοι κανόνες βασίζονται στις υφιστάμενες πολιτικές της πλατφόρμας. Μέχρι τώρα, το YouTube περιόριζε βίντεο με δραματοποιημένη βία που εστιάζουν σε βασανισμούς, σοβαρούς τραυματισμούς ή βίαιους θανάτους με αίμα, αλλά υπήρχε εξαίρεση για τα βιντεοπαιχνίδια. Η τρέχουσα πολιτική αναφέρει ότι γενικά η πλατφόρμα δεν αφαιρεί δραματοποιημένη βία όταν το περιεχόμενο ή τα μεταδεδομένα υποδεικνύουν ότι είναι φανταστικό ή όταν προκύπτει από το ίδιο το υλικό, όπως στα κινούμενα σχέδια ή τα παιχνίδια.
Ο Bullwinkle τόνισε ότι οι πολιτικές του YouTube σχεδιάζονται για να προσαρμόζονται στον εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο, με στόχο την προστασία νεότερων χρηστών και τη δημιουργία υπεύθυνης πλατφόρμας.
Πέρα από τα βιντεοπαιχνίδια, η ενημέρωση αφορά και το online gambling. Οι δημιουργοί δεν θα μπορούν πλέον να κατευθύνουν χρήστες σε περιεχόμενο τυχερών παιχνιδιών που αφορά ψηφιακά αγαθά, όπως skins, καλλυντικά ή NFTs. Τον Μάρτιο, η πλατφόρμα απαγόρευσε στους δημιουργούς να αναφέρουν ή να εμφανίζουν υπηρεσίες online gambling μη εγκεκριμένες από την GOOGLE. Παράλληλα, ξεκίνησε ο αποκλεισμός εγκεκριμένου περιεχομένου τυχερών παιχνιδιών για χρήστες κάτω των 18, ενώ τώρα προγραμματίζεται ηλικιακός περιορισμός και για περιεχόμενο social casino.