Η META λανσάρει νέο κέντρο υποστήριξης για Facebook και Instagram για παραβιασμένους λογαριασμούς
Νέο κέντρο υποστήριξης λανσάρει η META για το Facebook και το Instagram παγκοσμίως σε iOS και Android, παραδεχόμενη ότι η εξυπηρέτηση πελατών "δεν έχει ικανοποιήσει πάντα τις προσδοκίες". Η κίνηση έρχεται να αντιμετωπίσει χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν χρήστες όταν οι λογαριασμοί τους παραβιάζονται ή έχουν πρόβλημα κατά την πρόσβαση.
Το νέο ενιαίο περιβάλλον συγκεντρώνει όλα τα θέματα λογαριασμών, από την αναφορά προβλημάτων έως την ανάκτηση πρόσβασης, σε ένα μόνο σημείο για αμφότερες τις πλατφόρμες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, "η λήψη βοήθειας με τον λογαριασμό σας θα πρέπει να είναι απλή και προσβάσιμη", ενώ το hub στοχεύει στην εξάλειψη του "συγκεχυμένου λαβύρινθου φορμών και συνδέσμων" που αντιμετώπιζαν ιστορικά οι χρήστες.
Παράλληλα, η META αναπτύσσει έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης για "άμεση, εξατομικευμένη βοήθεια", ξεκινώντας από το Facebook. Το εργαλείο θα καθοδηγεί τους ανθρώπους μέσα από ανάκτηση λογαριασμού, ενημερώσεις ρυθμίσεων και άλλα δημοφιλή θέματα. Η εταιρεία σχεδιάζει επέκταση του εργαλείου στο Instagram και άλλες εφαρμογές με την πάροδο του χρόνου.
Ωστόσο, παραμένει ανοιχτό ερώτημα η χρησιμότητα του hub όταν οι χρήστες είναι ήδη αποκλεισμένοι από την εφαρμογή. Η META αναφέρει βελτιώσεις στις διαδρομές ανάκτησης, χρησιμοποιώντας AI για καλύτερη αναγνώριση παλαιότερων τοποθεσιών σύνδεσης και αξιόπιστων συσκευών για επιβεβαίωση ταυτότητας, αλλά ο πραγματικός αντίκτυπος παραμένει να φανεί.
Η κίνηση σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στην προσέγγιση της εταιρείας, καθώς η META αντιμετωπίζει πλέον την εξυπηρέτηση πελατών ως προϊόν και όχι ως δευτερεύουσα σκέψη. Η ανάγκη για απλοποίηση της εμπειρίας χρηστών σε θέματα λογαριασμών είχε γίνει επιτακτική, δεδομένων των χρόνιων παραπόνων για τη δυσκολία πρόσβασης σε αποτελεσματική υποστήριξη.
O Katsuhiro Harada αποχωρεί από τη BANDAI NAMCO μετά από 32 χρόνια
Τριάντα δύο χρόνια καριέρας στη BANDAI NAMCO ολοκληρώνει ο Katsuhiro Harada, General Manager και το πρόσωπο που ταυτίζεται περισσότερο με τη σειρά Tekken, καθώς αποχωρεί από την εταιρεία στο τέλος του 2025. Η απόφαση συμπίπτει με τα 30 χρόνια του Tekken franchise, σημαντικό ορόσημο για το project στο οποίο αφιέρωσε μεγάλο μέρος της ζωής του.
Οι πρώτες ενδείξεις για την αποχώρηση εμφανίστηκαν νωρίτερα φέτος όταν ο Harada δημοσίευσε στο LINKEDIN ότι είναι "ανοιχτός για εργασία", αναζητώντας ρόλους όπως Executive Producer, Executive Game Director, Vice President και Business Development. Όταν θαυμαστές του Tekken ανησύχησαν, διαβεβαίωσε στο X ότι απλώς επιθυμούσε να "συναντήσει περισσότερους ανθρώπους" και να "επεκτείνει τους ορίζοντές του στο μέλλον".
Ο Harada εμπλέκεται με το Tekken από την αρχή της καριέρας του, αρχικά ως φωνητικός ηθοποιός για τους χαρακτήρες Marshall Law και Yoshimitsu στις δύο πρώτες εκδόσεις. Προήχθη σε Game Director ξεκινώντας από το Tekken 3 το 1997. Τα τελευταία τέσσερα με πέντε χρόνια παρέδωσε σταδιακά όλες τις ευθύνες του, καθώς και τις ιστορίες και το worldbuilding που επόπτευε, στην ομάδα.
Πέρα από το Tekken, εργάστηκε σε ποικιλία projects όπως VR τίτλους (Summer Lesson), Pokkén Tournament, τη σειρά SoulCalibur και πολλά άλλα εντός και εκτός εταιρείας. Πρόσφατα καταγράφηκε ως producer για games που κυκλοφόρησε η BANDAI NAMCO, όπως The Dark Pictures: Man of Medan, Code Vein και Tales of Arise.
Το τελικό μεγάλο project του αποτέλεσε το Tekken 8, που έλαβε ευρεία κριτική αναγνώριση και εξαιρετικές πωλήσεις. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι πούλησε δύο εκατομμύρια αντίτυπα στον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και έφτασε τα τρία εκατομμύρια έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία, ξεπερνώντας τον προκάτοχό του στο ίδιο χρονικό πλαίσιο.
Ως αποχαιρετιστήριο δώρο στους θαυμαστές, κυκλοφόρησε ωριαίο Tekken DJ-style nonstop mix στο SOUNDCLOUD, κάτι που πάντα επιθυμούσε να κάνει αλλά δεν είχε χρόνο. Θα εμφανιστεί ως καλεσμένος στα TWT Finals στο τέλος του Ιανουαρίου 2026, έχοντας προσκληθεί από τη BANDAI NAMCO. Για τα επόμενα βήματά του, δήλωσε ότι θα ενημερώσει τους θαυμαστές αργότερα.
PlayStation Portal και PS VR2 περιλαμβάνονται στην ετήσια ανασκόπηση PS Wrap-Up 2025
Διαθέσιμο έως τις 8 Ιανουαρίου είναι το PlayStation Wrap-Up 2025 της SONY, μια ετήσια ανασκόπηση gaming συνηθειών που παρουσιάζει λεπτομερή στατιστικά από τη χρήση PS4 ή PS5 καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Η λειτουργία εμφανίζει ώρες παιχνιδιού, τα games με τα οποία ο κάτοχος της κονσόλας ασχολήθηκε περισσότερο, προτιμώμενα genres, αριθμό trophies και επιπλέον δεδομένα.
Φέτος η ανασκόπηση παρέχει πληροφορίες για τη χρήση αξεσουάρ όπως το PlayStation Portal και PS VR2, για το PS5 καθώς και λεπτομέρειες για το "πιο χρησιμοποιημένο σχέδιο DualSense wireless controller". Τα ψηφιακά cards μπορούν να διαμοιραστούν στα social media, κάτι που αποτελεί βασικό σκοπό της λειτουργίας.
Η δυνατότητα κοινοποίησης επιτρέπει στους players να επιδείξουν οριστικές αποδείξεις για τον χρόνο που πέρασαν σε παιχνίδια όπως Clair Obscur: Expedition 33 ή περιπλανώμενοι στο wasteland του Death Stranding 2. Μετά την ολοκλήρωση, οι παίκτες λαμβάνουν επίσης ένα "μοναδικό glass-themed avatar". Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για ενήλικες.
Το PlayStation Wrap-Up λειτουργεί από το 2017, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα accessibility το 2024. Η SPOTIFY εισήγαγε την βασική ιδέα με το Wrapped το 2015, και έκτοτε η έννοια των shareable year-end streaming lists εξαπλώθηκε εκτενώς. Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες υιοθετούν την πρακτική πλέον, από το APPLE Music έως τη NINTENDO και το YOUTUBE.
Η δυνατότητα "bragging rights" μέσω των στατιστικών gaming αποτελεί σημαντικό κίνητρο για τους χρήστες να συμμετέχουν στην ετήσια ανασκόπηση. Η επιτυχία του concept έχει οδηγήσει σε ευρεία υιοθέτηση από διάφορες βιομηχανίες ψυχαγωγίας και streaming υπηρεσιών, καθιστώντας τις ετήσιες ανασκοπήσεις συνηθισμένη πρακτική στο ψηφιακό τοπίο.
Ο νέος video editor των GOOGLE Photos είναι απλά εκπληκτικός
Οκτώ εργαλεία επεξεργασίας σε carousel format παρουσιάζει ο ανανεωμένος video editor των GOOGLE Photos που κυκλοφορεί με Material 3 Expressive στοιχεία σε iOS και Android. Η νέα διεπαφή υποστηρίζει τόσο multi-clip editing όσο και individual video επεξεργασία με universal timeline.
Ο αναβαθμισμένος editor είναι ευρέως διαθέσιμος σε Android smartphones αρχικά. Το νέο περιβάλλον περιλαμβάνει το κύριο video preview που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης, ενώ το video timeline και η editing toolbar είναι μικρότερα στοιχεία.
Πάνω από το video preview, οι χρήστες βρίσκουν το κουμπί X για να φύγουν από το μενού του editor χωρίς αποθήκευση αλλαγών. Στην αντίθετη πλευρά υπάρχει το κουμπί Save για αποθήκευση του clip με τις αλλαγές. Κατά την αποθήκευση εμφανίζεται μία μπάρα προόδου, που κι'αυτή στηρίζεται στη σχεδιαστική γλώσσα του Material 3.
Κάτω από το video preview βρίσκονται τα κουμπιά play/pause παράλληλα με το export κουμπί που αποθηκεύει συγκεκριμένο frame ως ξεχωριστή φωτογραφία. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει compact video timeline με scrubbing εργαλείο και handles για trimming clips.
Το carousel toolbar προσφέρει οκτώ επιλογές: Auto, Crop, Adjust, Filters, Audio, Speed, Music και Text. Πιο λεπτομερείς επιλογές επεξεργασίας είναι διαθέσιμες με ένα άγγιγμα. Ο multi-clip editor λειτουργεί με "highlight videos" - custom video templates που προσθέτουν κείμενο, μουσική και cuts σε επιλογή photo και video clips.
Η οπτική αναβάθμιση περιλαμβάνει ένα "adaptive canvas" που προσαρμόζεται αυτόματα καθώς μετακινούνται photo και video clips. Νέα clips μπορούν να προστεθούν στην αριστερή πλευρά και υπάρχοντα clips να αναδιαταχθούν κρατώντας και σέρνοντάς τα.
Το νέο περιβάλλον εστιάζει σε απλοποιημένη χρήση με τα κύρια εργαλεία άμεσα προσβάσιμα μέσω του carousel, ενώ προηγμένες λειτουργίες παραμένουν διαθέσιμες για χρήστες που επιθυμούν περισσότερο έλεγχο στην επεξεργασία τους.