Το APPLE Mixed Reality Headset ίσως κάνει ντεμπούτο φέτος

1 έτος πριν
APPLE Mixed Reality Headset

Μετά από πολλά χρόνια «στον φούρνο», το Mixed Reality Headset της APPLE ενδεχομένως να εμφανιστεί φέτος στις αγορές, βάσει δημοσιεύματος του Bloomberg. Φημολογείται πως η APPLE ετοιμάζεται να κάνει το βήμα στην εικονική πραγματικότητα, αν όχι και στο Metaverse, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες της να ζήσουν κάτι νέο.

Πριν την ερχόμενη έκθεση WWDC της εταιρείας, αναμένεται να παρουσιαστεί η συσκευή που, αν συμβεί έτσι, θα αποτελέσει βασικό κομμάτι της παρουσίασης. Λέγεται επίσης πως ορισμένοι πολύ σημαντικοί developers έχουν ήδη λάβει τα headsets προκειμένου να εγκλιματιστούν με την τεχνολογία και να αρχίσουν την ανάπτυξη εφαρμογών, στο περιβάλλον “xrOS” που έχει δημιουργήσει η APPLE για τη συσκευή.

Το headset θα γίνει διαθέσιμο προς το τέλος της χρονιάς, κάτι που θα έχει επιπτώσεις στα υπόλοιπα προϊόντα της APPLE. Για αρχή, η φετινή κυκλοφορία του iOS αναμένεται να έχει λιγότερες αναβαθμίσεις συγκριτικά με την τρέχουσα, αφού προγραμματιστές που εργάζονταν σε αυτό έχουν μετακινηθεί στην ομάδα του xrOS προκειμένου να είναι έτοιμο για κυκλοφορία.

Η πηγή αναφέρει επίσης πως δεν αναμένονται σημαντικές ανανεώσεις στις άλλες συσκευές της εταιρείας, καθώς δεν υπάρχουν σημαντικά νέα για τα iPad, APPLE Watch και AirPods ενώ τα φημολογούμενα νέα iPad Pro με οθόνες OLED θα έρθουν μέσα στο 2024. Αντίστοιχα, το νέο Mac Pro με επεξεργαστή APPLE Silicon δεν θα είναι τόσο εντυπωσιακό, αφού θα υιοθετεί τον σχεδιασμό του μοντέλου από το 2019 και θα χάνει τη δυνατότητα αναβάθμισης της RAM από τον χρήστη.

Η βασική κυκλοφορία για φέτος, αναμένεται να είναι η σειρά iPhone 15 που φημολογείται πως θα ενσωματώνει USB-C και Dynamic Island σε όλα τα μοντέλα, ενώ αναμένεται κι ένα νέο MacBook Air 15” ως ναυαρχίδα για τα laptops της εταιρείας.

Τα headsets μικτής πραγματικότητας διαφέρουν από τα αμιγώς εικονικής πραγματικότητας, σε ένα βασικό κομμάτι: δεν προβάλλουν αμιγώς ψηφιακές εικόνες, αλλά τις συνδυάζουν πάνω στον πραγματικό κόσμο που βλέπει ο χρήστης. Για παράδειγμα, εμφανίζονται χαρακτήρες να περπατούν δίπλα στον χρήστη στο ίδιο πεζοδρόμιο, στο σημείο που κοιτάζει, ενώνοντας έτσι τα δύο είδη.