Επιστροφή στην κορυφή για τη SAMSUNG η οποία ξεπερνά την APPLE

1 εβδομάδα πριν
apple vs samsung logos

Η SAMSUNG, ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των smartphones για περισσότερο από μια δεκαετία, αντιμετώπισε μια σύντομη οπισθοδρόμηση το 2023, όταν η APPLE κατάφερε να την ξεπεράσει σε συνολικές αποστολές συσκευών για ολόκληρο το έτος. Ωστόσο, ο κορεατικός τεχνολογικός γίγαντας επέστρεψε δυναμικά φέτος, με τη σειρά Galaxy S24 να αποδεικνύεται μια τεράστια επιτυχία, κάτι που οφείλεται εν μέρει στις εντυπωσιακές δυνατότητες του Galaxy AI.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της IDC, η SAMSUNG κατάφερε να αποστείλει 60,1 εκατομμύρια smartphones το πρώτο τρίμηνο του 2024, καταλαμβάνοντας το 20,8% του συνολικού μεριδίου αγοράς. Αυτό αντιπροσωπεύει μια ελαφρά πτώση σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, αλλά εξακολουθεί να υπερτερεί σημαντικά έναντι της APPLE, η οποία απέστειλε 50,1 εκατομμύρια iPhone, καταλαμβάνοντας το 17,3% της αγοράς.

Η εντυπωσιακή απόδοση της σειράς Galaxy S24 αποδείχθηκε καθοριστική για την επιστροφή της SAMSUNG στην κορυφή. Αναφορές υποδεικνύουν ότι η ναυαρχίδα του 2024 ξεπέρασε σε πωλήσεις τον προκάτοχό της, Galaxy S23, με διψήφια ποσοστά αύξησης σε βασικές αγορές όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία.

Η XIAOMI και η Transsion επίσης σημείωσαν εντυπωσιακή ανάπτυξη, με την πρώτη να καταλαμβάνει την τρίτη θέση με 40,8 εκατομμύρια αποστολές και η δεύτερη να καταγράφει άλμα 84,9% στις πωλήσεις. Η επιτυχία της XIAOMI μπορεί να αποδοθεί στη ζήτηση για τη σειρά Xiaomi 14 στην Κίνα και την Ευρώπη, ενώ η Transsion ενισχύθηκε από τις επιδόσεις των θυγατρικών της Tecno, Itel και Infinix.

Στο σύνολό της, η παγκόσμια αγορά smartphone σημείωσε αύξηση 7,8% σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα 289,4 εκατομμύρια μονάδες το πρώτο τρίμηνο του 2024. Αυτό σηματοδοτεί τρία συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, υποδηλώνοντας σταδιακή ανάκαμψη μετά την επιβράδυνση που προκάλεσε η πανδημία.

Παρά την επιστροφή της SAMSUNG στην κορυφή, ο ανταγωνισμός παραμένει έντονος, με τη XIAOMI και τη HUAWEI να καταγράφουν ταχεία ανάπτυξη και να διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Ταυτόχρονα, η APPLE αναμένεται να αντιμετωπίσει προκλήσεις στην προσπάθειά της να ανακτήσει την πρωτιά, καθώς οι πωλήσεις του iPhone στην Κίνα συνεχίζουν να μειώνονται.