Αν και πρόκειται για το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα στον κόσμο, η Amazon διαθέτει και λιγοστά φυσικά καταστήματα σε επιλεγμένες τοποθεσίες στις ΗΠΑ τα οποία μάλιστα φέρουν και διαφορετικό branding ανάλογα με το είδος των προϊόντων που εμπορεύονται. Μόνο που στα Amazon Books (βιβλία), Amazon 4-Star (γενικά προϊόντα), Amazon Fresh (τρόφιμα), Amazon Pop Up (γενικά προϊόντα) και Amazon Go (έτοιμο φαγητό) έρχεται να προστεθεί ακόμα ένα: το Amazon Style.
Πρόκειται για το πρώτο φυσικό κατάστημα ρούχων της εταιρείας που θα ανοίξει στο εμπορικό κέντρο Americana at Brand στο Γκλέντεϊλ, λίγο έξω από το Λος Άντζελες. Σε αυτό οι πελάτες του θα είναι σε θέση να βρουν ανδρικά και γυναικεία είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ. Σύμφωνα με την Amazon, θα προσφέρονται «εκατοντάδες brands» σε συνδυασμό με «πρωτοποριακές τεχνολογίες» και όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, σε αυτό το τελευταίο είναι το «ζουμί».
Το Amazon Style υιοθετεί λογική που παραπέμπει περισσότερο σε ΙΚΕΑ, δηλαδή εκθέτει διαφορετικά στυλ ντυσίματος με διάφορους συνδυασμούς ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ, χωρίς να διαθέτει κρεμάστρες και ράφια. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται ένας καθαρότερος χώρος που δίνει έμφαση στην παρουσίαση των προϊόντων και όχι στην αποθήκευσή τους.
Αν ο πελάτης δει κάτι που του αρέσει, τότε το μόνο που έχει να κάνει είναι να σκανάρει το QR code του με το app της Amazon και κατόπιν να επισκεφθεί ένα δοκιμαστήριο όπου και θα τον περιμένει για να το δοκιμάσει (γλιτώνοντάς τον από την αναζήτηση του σωστού συνδυασμού χρώματος-μεγέθους μεταξύ άλλων)! Ανάλογα με το τι βάζει στο καλάθι του, οι αλγόριθμοι της Amazon θα του προτείνουν και άλλα είδη που ταιριάζουν στο στυλ που έχει επιλέξει.
Όπως τονίζεται, οι τιμές στο φυσικό κατάστημα και το site της Amazon θα είναι οι ίδιες, κάτι που σημαίνει πως ο χρήστης/πελάτης θα μπορεί να κάνει τις αγορές του μεταγενέστερα online. Το Amazon Style προβλέπεται να ανοίξει μέσα στο 2022 και πλέον το ερώτημα είναι αν θα ακολουθήσει και δεύτερο.