Η GOOGLE επεκτείνει το AI Mode σε 36 γλώσσες και 50 χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας

2 ώρες πριν
Η GOOGLE επεκτείνει το AI Mode σε 36 γλώσσες και 50 χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας

Η GOOGLE φέρνει από αυτό το μήνα το AI Mode στην Αναζήτησή της σε 36 επιπλέον γλώσσες και σχεδόν 50 νέες χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Η νέα λειτουργία φτάνει πλέον σε περισσότερες από 200 χώρες παγκοσμίως, καλύπτοντας βασικά ευρωπαϊκά κράτη όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Γερμανία.

Το AI Mode αντιπροσωπεύει την πιο εξελιγμένη εμπειρία αναζήτησης με τεχνητή νοημοσύνη που έχει αναπτύξει η εταιρεία μέχρι σήμερα. Η λειτουργία αξιοποιεί ενισχυμένες δυνατότητες συλλογισμού και πολυτροπικότητα για να παρέχει περισσότερες πληροφορίες, να διαχειρίζεται απρόσκοπτα ερωτήσεις επόμενου επιπέδου και να προσφέρει χρήσιμους συνδέσμους προς διαδικτυακό περιεχόμενο.

Για τους Έλληνες χρήστες, είτε βρίσκονται στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, η εξέλιξη είναι διπλά σημαντική. Το AI Mode είναι πλήρως διαθέσιμο στην ελληνική γλώσσα εντός Ελλάδας, εμφανιζόμενο ως ξεχωριστή καρτέλα στις σελίδες αποτελεσμάτων της GOOGLE Search και στην εφαρμογή GOOGLE για συσκευές Android και iOS.

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι "είναι μια καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο που εξερευνούμε τον κόσμο", μετατρέποντας πολύπλοκες ερωτήσεις σε αναλυτικές συνομιλίες και δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύπτουν πιο εμπλουτισμένες και εξατομικευμένες απαντήσεις.

Στον πυρήνα του, το AI Mode αντιμετωπίζει πολύπλευρες ερωτήσεις που κάποτε απαιτούσαν πολλαπλές αναζητήσεις. Λειτουργεί με προσαρμοσμένες εκδόσεις των μοντέλων Gemini AI της GOOGLE και εξυπηρετεί διερευνητικά ερωτήματα, όπως για παράδειγμα η σύγκριση μαρκών ελαιολάδου ή τον καλύτερο τρόπο για σχεδιασμό μιας οικογενειακής συγκέντρωσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Τα δεδομένα χρηστών που διαθέτει η GOOGLE αποκαλύπτουν ότι τα ερωτήματα είναι δύο έως τρεις φορές μεγαλύτερα από τα παραδοσιακά, ενθαρρύνοντας πιο ενδιαφέρουσες αλληλεπιδράσεις. Για παράδειγμα, ένας χρήστης μπορεί να ρωτήσει: "Βοήθησέ με να καταλάβω διαφορετικές μεθόδους παρασκευής ελληνικού καφέ. Δημιούργησε έναν πίνακα που να συγκρίνει τα προφίλ γεύσης, την ευκολία χρήσης και τον απαιτούμενο εξοπλισμό". Μια επόμενη ερώτηση θα μπορούσε να είναι: "Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος άλεσης για κάθε μέθοδο;"

Στο παρασκήνιο, η λειτουργία χρησιμοποιεί την τεχνική "query fan-out" της GOOGLE, η οποία αναλύει μία ερώτηση σε υποθέματα και εκτελεί παράλληλες αναζητήσεις στον ιστό. Η προσέγγιση όχι μόνο εμβαθύνει τα αποτελέσματα αλλά αποκαλύπτει και κρυμμένους θησαυρούς, από εξειδικευμένα ταξιδιωτικά ιστολόγια μέχρι φόρουμ ειδικών, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες ανακαλύπτουν ευρύτερη γκάμα περιεχομένου.

Το AI Mode υιοθετεί την πολυτροπικότητα για φυσικότερη εμπειρία. Οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα μέσω κειμένου, φωνής (με απλό πάτημα του μικροφώνου) ή ακόμα και τραβώντας φωτογραφία - για παράδειγμα, ενός τοπικού πιάτου σε κρητική ταβέρνα - και ζητώντας ανάλυση συνταγής ή εναλλακτικά υλικά.

Όπως συμβαίνει με κάθε AI πρώιμου σταδίου, η τελειότητα δεν είναι εγγυημένη, αλλά η GOOGLE δεσμεύεται για συνεχείς βελτιώσεις. "Δεσμευόμαστε να εξελίσσουμε αυτό το εργαλείο με βάση τα σχόλια των χρηστών", δήλωσε η εταιρεία.

Οι Έλληνες που θέλουν να το δοκιμάσουν μπορούν να επισκεφθούν απευθείας τη GOOGLE Search και να αναζητήσουν την καρτέλα AI Mode η οποία θα γίνει σταδιακά διαθέσιμη.