Η LG θα φέρει τη νεότερη έκδοση του webOS και σε παλαιότερα μοντέλα τηλεοράσεων

3 μήνες πριν
young woman sits on couch watching lg tv

H LG παρουσίασε πρόσφατα μια σημαντική αναβάθμιση της πλατφόρμας webOS που τροφοδοτεί τις έξυπνες τηλεοράσεις της. Μέσω του προγράμματος webOS Re:New, μοντέλα του 2022 θα λάβουν την τελευταία έκδοση του λογισμικού, αναβαθμίζοντας την τηλεοπτική εμπειρία για τα επόμενα 5 χρόνια.

Συγκεκριμένα η πιο πρόσφατη αναβάθμιση του webOS θα φτάσει παράλληλα σε κάθε μοντέλο της σειράς τηλεοράσεων LG OLED TV, LG OLED Flex, LG OLED Objet Collection Posé του 2022, καθώς και στη σειρά LG QNED Mini LED 8K (σειρά QNED99/95) του 2022. Και αυτό δεν είναι το μόνο εντυπωσιακό αφού η αναβάθμιση θα επεκταθεί σε περισσότερες τηλεοράσεις της LG παγκοσμίως στο μέλλον, ώστε να συμπληρώσει περισσότερη ψυχαγωγία και ευελιξία στην τηλεοπτική εμπειρία σε όλον τον κόσμο.

Οι κάτοχοι smart TV της LG θα απολαύσουν πλέον ακόμα πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο και προτάσεις, ενώ το ανανεωμένο UI με τη λειτουργία Quick Card αναλαμβάνει να κατηγοριοποιήσει υπηρεσίες και περιεχόμενο ανάλογα με τη χρήση. Η αναβάθμιση ενισχύει επίσης την ασφάλεια και σταθερότητα, εγγυώμενη ομαλή λειτουργία. Παράλληλα, δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες για παρόχους περιεχομένου να προσελκύσουν ευρύτερο κοινό.

«Όπως αποδεικνύεται από τη συνεχή βελτίωση του UX και του UI της πλατφόρμας webOS, η LG είναι σταθερά αφοσιωμένη στην ενίσχυση της ευκολίας και της ασφάλειας, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες επωφελούνται από μια εμπειρία χωρίς προβλήματα και ασφάλεια κατά τη χρήση των προϊόντων μας», δήλωσε ο Baik Seon-pill, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού προϊόντων της LG Home Entertainment Company. «Προσπαθούμε να προσφέρουμε εμπειρίες που εμπλουτίζουν τη ζωή των πελατών μας, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου και υπηρεσιών στις τηλεοράσεις μας».

Σύμφωνα με το επίσημο δελτίο τύπου, «Η LG δεσμεύεται να συνεχίσει την εξέλιξη και αναβάθμιση της πλατφόρμας webOS που τροφοδοτεί πάνω από 200 εκατομμύρια smart TV παγκοσμίως. Στόχος είναι να επιφέρει διαρκή καινοτομία και να αναβαθμίσει την τηλεοπτική εμπειρία των καταναλωτών. Για το λόγο αυτό, η εταιρεία είναι έτοιμη να προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις, ώστε να διευρύνει τη βιβλιοθήκη περιεχομένου και τις υπηρεσίες του webOS. Στόχο έχει να ανταποκριθεί στις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών διεθνώς και να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην ποικιλία premium περιεχομένου.»