IFA 2023: Ξεχωριστός ο εκθεσιακός χώρος της LG

1 έτος πριν
IFA 2023 LG booth

Η έτερη μεγάλη νοτιοκορεατική δύναμη, η LG, δεν θα μπορούσε να λείψει από την IFA 2023, κάνοντας μια στροφή σε ότι μας είχε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια.

Ενδεικτικό είναι ότι οι δημοφιλείς OLED τηλεοράσεις της εταιρείας δεν βρισκόντουσαν πουθενά στον εκθεσιακό χώρο, με την LG να επιλέγει να δώσει έμφαση στη βιωσιμότητα αλλά και στη ενέργεια. Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία έστησε μέσα στον εκθεσιακό της χώρο ένα σπίτι, τύπου στούντιο 2 ορόφων, στο οποίο οι επισκέπτες μπορούσαν να επισκεφθούν και να μάθουν τα πάντα σχετικά με το τεράστιο οικοσύστημα της εταιρείας, και τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει. Ακόμα γίνεται αναφορά σε ένα λειτουργικό και άνετο περιβάλλον διαβίωσης όσο και τη μέγιστη αποδοτικότητα χώρου, διαθέτοντας μικρό ενεργειακό αποτύπωμα και εξοικονομώντας χρήματα στον ιδιοκτήτη.

Κεντρικό ρόλο σε όλο αυτό παίζει το ThinQ UP 2.0, μια καινοτομία που αφορά το «έξυπνο σπίτι» και μετατρέπει τις οικιακές συσκευές σε εξαιρετικά βολικές λύσεις, άρρηκτα συνδεδεμένες με τον καθημερινό τρόπο ζωής. Η εξατομίκευση είναι φυσικά ένας από τους στόχους προκειμένου να προσαρμοστούν οι επιδόσεις των προϊόντων με τις προτιμήσεις των χρηστών καθ’ όλη τη διάρκεια της χρήσης. Μάλιστα όπως εξηγεί η LG, τα προϊόντα που αποτελούν μέρος του οικοσυστήματός της, μπορούν και “αναβαθμίζονται ”αφού οι συμβατές συσκευές με το ThinQ UP, ενημερώνουν συνεχώς τις κύριες λειτουργίες τους και προσφέρουν λειτουργίες που ταιριάζουν σε κάθε χρήστη ξεχωριστά. Αν αναρωτιέσαι ότι κάτι τέτοιο μπορεί να περιλαμβάνει και συνδρομητικές υπηρεσίες, να σε ενημερώσουμε ότι έχεις απόλυτο δίκιο.

Κι’ αυτό διότι με τη συνδρομητική υπηρεσία συσκευών της LG, οι κάτοχοι συσκευών του οικοσυστήματός της που είναι συμβατές με το πρότυπο ThinQ UP 2.0 μπορούν να εγγραφούν για μια περίοδο που κυμαίνεται από τρία έως έξι χρόνια. Ως συνδρομητές μπορούν να κάνουν την καλύτερη επιλογή σύμφωνα με τις δικές τους συνθήκες ζωής ενώ η εφαρμογή τους εμφανίζει μηνιαία reports προτείνοντας εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων βάσει των προτύπων χρήσης και των προτιμήσεων τους.

Πάντως για την εξατομίκευση, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο καταναλωτής μπορεί μέσω της εφαρμογής LG ThinQ, να πάρει μέρος σε μια έρευνα τριών βημάτων με τίτλο "Life Pattern Analysis". Στη συνέχεια η LG αναλύει τα αποτελέσματα της έρευνας και εφαρμόζει βελτιστοποιημένους κύκλους πλύσης στο πλυντήριο βάσει των προτιμήσεων του χρήστη, εξασφαλίζοντας από την αρχή μια εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Επιπλέον, οι καταναλωτές έχουν την ευελιξία να προσαρμόζουν την εγκατεστημένη σειρά κύκλων της συσκευής τους και μπορούν να αποθηκεύουν τις προσωπικές τους ρυθμίσεις στην εφαρμογή.

Μπορεί οι νέες ανακοινώσεις να έλειψαν, όμως η LG είχε μια σειρά από ξεχωριστά προϊόντα στον εκθεσιακό της χώρο. Ένα από αυτά, το LG Styler ShoeCase επιστρέφει στην IFA, όπου και έκανε το ντεμπούτο του πριν 1 χρόνο. Αποτελεί αν δεν θυμάσαι μια σύγχρονη παπουτσοθήκη για τη νέα γενιά, έχοντας ένα διαφανές πάνελ, ανεβάζοντας επίπεδο όχι μόνο στην αποθήκευση αλλά και την επίδειξη των παπουτσιών σου. Αναλαμβάνει ακόμα την προστασία τους από την υγρασία και την υπεριώδη ακτινοβολία που αποχρωματίζει το ύφασμα, ενώ στις λειτουργίες στο εσωτερικό, περιλαμβάνεται η περιστροφή 360 μοιρών, με μοναδική σχεδίαση.

Το δεύτερο είναι κι’ αυτό ξεχωριστό. Με την ονομασία LG StandbyMe Go, η εταιρεία παρουσιάζει μια φορητή τηλεόραση 27”, εγκατεστημένη μέσα σε μια…βαλίτσα. Με το άνοιγμα της βαλίτσας, η βάση της τηλεόρασης αναδεικνύει την οθόνη, ενώ μπορείς να την περιστρέψεις οριζόντια αλλά και κατακόρυφα για σχετική προβολή. Υποστηρίζει αφή οπότε μπορείς να τη θεωρήσεις και ως ένα τεράστιο tablet ενώ μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις και ως μια φορητή οθόνη αφού μπορείς να συνδέσεις εκεί το φορητό σου υπολογιστή, το smartphone ή τη φορητή παιχνιδοκονσόλα σου.

Επιπλέον, η LG μάς άνοιξε την όρεξη με τη νέα σειρά εντοιχιζόμενων συσκευών κουζίνας, η οποία ενισχύει το premium χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας, περιλαμβάνοντας την κορυφαία Signature Kitchen Suite. Με τη σειρά αυτή η εταιρεία θέλει να ενισχύσει τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά εντοιχιζόμενων συσκευών κουζίνας, αλλά και στην αγορά των οικιακών συσκευών συνολικά. Ξεχωρίσαμε το πλυντήριο πιάτων QuadWash, το φούρνο InstaView, την επαγωγική εστία με ενσωματωμένο απορροφητήρα (downdraft), τον ψυγειοκαταψύκτη και φυσικά τον φούρνο μικροκυμάτων.