Την περυσινή χρονιά, το Instagram ανακοίνωσε μία νέα λειτουργία με την οποία στόχευε να προστατέψει τους έφηβους χρήστες του από την υπερέκθεση σε συγκεκριμένου τύπου περιεχόμενο και τώρα ήρθε η στιγμή να την ενεργοποιήσει!
Όπως εξήγησε λοιπόν η META, το εν λόγω χαρακτηριστικό που διατίθεται σταδιακά στην κυκλοφορία στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, την Ιρλανδία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία, θα είναι σε θέση να αντιληφθεί αν ένας έφηβος χρήστης του Instagram περνά υπερβολικά πολύ χρόνο στην καρτέλα Explore της εφαρμογής, κοιτώντας συγκεκριμένου τύπου περιεχόμενο. Εφ’ όσον συμβαίνει αυτό λοιπόν, θα του υπενθυμίζει μέσω μηνύματος πως υπάρχει ποικιλία περιεχομένου που μπορεί να εξερευνήσει.
Η ανακοίνωση της πλατφόρμας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να ενθαρρύνει τους έφηβους να ανακαλύψουν κάτι νέο με την εξαίρεση συγκεκριμένων θεμάτων που αφορούν τη σύγκριση εμφάνισης». «Θέλουμε να βεβαιωθούμε πως οι άνθρωποι αισθάνονται καλά με τον χρόνο που περνούν στο Instagram», πρόσθεσε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής του τελευταίου, Adam Mosseri. Οι ειδοποιήσεις που θα λαμβάνουν οι χρήστες δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένα θέματα και εμφανίζονται αφ’ ότου ο χρήστης έχει εκτεθεί σε έναν συγκεκριμένο αριθμό (δεν έγινε γνωστός) δημοσιεύσεων (εικόνων ή/και βίντεο) με το ίδιο θέμα.
Έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Instagram, έδειξε πως το 58,2% των συμμετεχόντων συμφώνησε (λίγο ή πολύ) πως οι παραινέσεις αυτές έκαναν την όλη εμπειρία τους καλύτερη, βοηθώντας τους να αντιληφθούν πλήρως τον χρόνο που περνούσαν στην πλατφόρμα. Μάλιστα, στις δοκιμές που διεξήγαγε το ίδιο το Instagram και διήρκησαν μία εβδομάδα, ο ένας στους πέντε χρήστες πράγματι επέλεξε ένα διαφορετικό θέμα μόλις είδε το σχετικό μήνυμα.
Παραμένει άγνωστο για την ώρα και το αν και το πότε θα δούμε τη συγκεκριμένη λειτουργία και στα μέρη μας -αν και λογικά, εφ’ όσον δεν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, δε θα πρέπει να αργήσει ιδιαίτερα.