Στο κυνήγι για νέους τρόπους κερδών, η META εισάγει δύο νέα εργαλεία στο Instagram με σκοπό να αντιμετωπίσει την αδύναμη διαφημιστική ζήτηση. Το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι αρχίζει να δοκιμάζει την εμφάνιση διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης για να προσεγγίσει ανθρώπους που αναζητούν ενεργά επιχειρήσεις, προϊόντα και περιεχόμενο. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται στο feed που οι άνθρωποι μπορούν να περιηγηθούν όταν πατούν σε μια δημοσίευση απευθείας από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Μετά την αρχική δοκιμαστική φάση, τους επόμενους μήνες η META σχεδιάζει να λανσάρει τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο. Το λανσάρισμα θα είναι πιθανότατα μια ανεπιθύμητη προσθήκη στην εφαρμογή από την πλευρά των χρηστών, καθώς φέρνει τις διαφημίσεις σε ένα ακόμη μέρος της εφαρμογής.
Μόλις η τοποθέτηση των νέων διαφημίσεων επεκταθεί ευρέως, οι χρήστες σε όλο τον κόσμο θα αρχίσουν να βλέπουν διαφημίσεις που σχετίζονται με τις αναζητήσεις τους. Για παράδειγμα, αν κάνεις αναζήτηση για "Skin Care", θα δεις σχετικές διαφημίσεις μέσα στην ροή αποτελεσμάτων της αναζήτησης. Θα μπορείς να διακρίνεις πάντως τη διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων και των κανονικών αναρτήσεων μέσω της ένδειξης "Sponsored" κάτω από το όνομα του λογαριασμού.
Το Instagram λανσάρει επίσης τα “Reminder Ads”, τις διαφημίσεις υπενθύμισης δηλαδή οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να ανακοινώνουν, να υπενθυμίζουν και να ειδοποιούν τους καταναλωτές για μελλοντικές εκδηλώσεις ή λανσαρίσματα που μπορεί να τους ενδιαφέρουν. Η ιδέα πίσω από αυτού του είδους των διαφημίσεων είναι να ευαισθητοποιήσουν τους διαφημιζόμενους στο να δημιουργήσουν σχετικό hype για επερχόμενες εκδηλώσεις τους. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τις υπενθυμίσεις και να λαμβάνουν τρεις ειδοποιήσεις από το Instagram. Αναλυτικά, οι χρήστες θα λάβουν μια υπενθύμιση μία ημέρα πριν από την εκδήλωση ή την παρουσίαση, 15 λεπτά πριν την έναρξη και μία τελευταία την ώρα της εκδήλωσης ή της παρουσίασης.
Τα παραπάνω εργαλεία χρησιμεύουν στο να ενισχύσουν την ικανότητα της META να βρει νέα έσοδα σε μια εποχή που η εταιρεία έχει δει μειωμένες πωλήσεις διαφημίσεων. Στο πλαίσιο των οικονομικών αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου του 2022, η META αποκάλυψε τον περασμένο μήνα ότι τα διαφημιστικά της έσοδα μειώθηκαν στα 31,2 δισεκατομμύρια δολάρια από 32,6 δισεκατομμύρια δολάρια το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Η οικονομική διευθύντρια της META, Susan Li, είχε σημειώσει τότε ότι τα έσοδα του 4ου τριμήνου για την εταιρεία θα σημείωναν πτώση εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης διαφημίσεων. Η Li δήλωσε ότι αυτό οφειλόταν στο "αβέβαιο και ευμετάβλητο μακροοικονομικό τοπίο".
Από τη στιγμή που η META ανακοίνωσε την πρώτη τριμηνιαία μείωση των εσόδων της στο β' τρίμηνο του 2022 εν μέσω μειωμένων πωλήσεων διαφημίσεων, η εταιρεία αύξησε τις διαφημιστικές επιλογές στο Instagram με την έναρξη δύο νέων διαφημιστικών θέσεων. Η META εγκαινίασε επίσης μια νέα μορφή διαφήμισης για τα Facebook Reels και άρχισε να επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν διαφημίσεις στην αρχική σελίδα Explore και στο feed του προφίλ τους.