Η GOOGLE, ο γίγαντας της αναζήτησης, ανακοίνωσε πρόσφατα μια σημαντική αλλαγή στο branding του Android. Η εταιρεία υιοθετεί το "Android" με κεφαλαίο "A" αντί για όλα τα πεζά γράμματα και αναβαθμίζει το λογότυπο του bug droid, του γνωστού πράσινου ρομπότ, σε ένα 3D avatar. Το νέο λογότυπο του Android παίρνει στοιχεία από τη σχεδιαστική γλώσσα Material design της εταιρείας προκειμένου να ταιριάζει με το branding της GOOGLE. Η εταιρεία ανανεώνει επίσης τη γραμματοσειρά του λογότυπου Android, οπότε πιθανότατα θα δούμε αυτές τις αλλαγές και μέσα στις ενημερώσεις της νέας έκδοσης της mobile πλατφόρμας, του Android 14 που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
Αυτό το rebranding δεν είναι τόσο σημαντικό όσο όταν η εταιρεία αποφάσισε να αφήσει πίσω της τα ονόματα επιδόρπιων όπως KitKat ή Lollipop για να αναφερθεί σε σημαντικές ενημερώσεις του Android και να υιοθετήσει αριθμούς εκδόσεων. Τότε, η GOOGLE ανέφερε ότι το οικοσύστημα συσκευών Android είχε 2,5 δισεκατομμύρια συσκευές. Με την πιο πρόσφατη ενημέρωση, ο αριθμός αυτός έφτασε τα 3 δισεκατομμύρια, κάτι που υποδηλώνει ότι η ανάπτυξη δεν ήταν τόσο εκρηκτική τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Ο Jason Fournier, διευθυντής της διαχείρισης της καταναλωτικής μάρκας του Android, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι το σύστημα του brand μας και ο τρόπος με τον οποίο εμφανιζόμαστε οπτικά στον κόσμο ως Android θα πρέπει να αντικατοπτρίζει το βασικό ήθος του Android που είναι ανοιχτό, χωρίς αποκλεισμούς. Γι' αυτό μοιραζόμαστε μια ενημέρωση της οπτικής μας ταυτότητας που αντιπροσωπεύει καλύτερα την κοινότητα του Android και είναι παράλληλα πολύ διασκεδαστική».
Επιπλέον η GOOGLE αναβαθμίζει το ολόσωμο avatar του bug droid σε τρισδιάστατο, ίσως τη πιο σημαντική αλλαγή για τη μασκότ του Android. Η GOOGLE ανέφερε ότι η ενημερωμένη επωνυμία μαζί με το νέο τρισδιάστατο λογότυπο θα αρχίσουν να εμφανίζονται στις συσκευές Android και σε άλλα μέρη μέσα στη χρονιά. Η εταιρεία διοργανώνει μια εκδήλωση στις 4 Οκτωβρίου και σχεδόν σίγουρα, το νέο branding του Android θα κάνει εκεί την πρώτη του επίσημη εμφάνιση.