Νέο λογότυπο για το Play Store της Google στα 10α γενέθλιά του

1 έτος πριν
Play Store

Η GOOGLE γιόρτασε με στυλ τα 10α γενέθλια του Play Store αποκαλύπτοντας το νέο του λογότυπο! Η αλήθεια είναι ότι σχηματικά δε διαφέρει από το προηγούμενο. Χρωματικά όμως είναι ασορτί με την παλέτα που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τις λοιπές υπηρεσίες, πλατφόρμες και εφαρμογές της. Παράλληλα, ανακοίνωσε και μία αρκετά δελεαστική προσφορά, βάσει της οποίας οι χρήστες Android θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν τους 10πλάσιους πόντους (Play Points) με κάθε αγορά τους.

Το Play Store έκανε την εμφάνισή του όπως το ξέρουμε σήμερα το 2012, σε μια προσπάθεια της GOOGLE να ενοποιήσει όλα τα ψηφιακά της καταστήματα. Ουσιαστικά αποτελούσε τον βασικό προορισμό των χρηστών Android ό,τι κι αν ήθελαν εκείνοι, από εφαρμογές και παιχνίδια, μέχρι βιβλία, μουσική και βίντεο. Για μια εποχή οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να αγοράσουν από εκεί την εφημερίδα τους, ενώ διατίθεντο ακόμα και συσκευές hardware, από smartphones Nexus μέχρι Chromebooks. Το Play Store έχει φτάσει να χρησιμοποιείται από 2,5 και βάλε δισ. ανθρώπους σε 190 χώρες.

Όλα αυτά τα χρόνια, το Play Store δε σταμάτησε να εξελίσσεται, παραμένοντας εναρμονισμένο με τις επιταγές της αγοράς αλλά και τους στόχους της GOOGLE. Το ειδησεογραφικό τμήμα του φερ’ ειπείν, γνωστό ως Google Play Newsstand, ξηλώθηκε το 2018 αφού αποτέλεσε τη «ραχοκοκαλιά» του Google News. Το Play Music μέσα από το οποίο οι χρήστες μπορούσαν να αγοράσουν μουσική δεν υφίσταται πια αφού έχει αντικατασταθεί από το YouTube Music. Φέτος το τμήμα Movies & TV ετοιμάζεται κι αυτό προς αποχώρηση αφού θα ενσωματωθεί στην πλατφόρμα Google TV.

Τα τελευταία χρόνια πάντως το Play Store έχει βρεθεί στη δημοσιότητα για τους λάθος λόγους, με τη GOOGLE να αντιστέκεται στις πιέσεις εταιρειών (βλ. EPIC) και Ευρωπαϊκής Ένωσης περί πρόσβασης των δημιουργών περιεχομένου σε τρίτες λύσεις πληρωμών -πέραν της δικιάς της. Ως αποτέλεσμα της διαμάχης αυτής, το δημοφιλέστερο ίσως παιχνίδι των τελευταίων ετών, Fortnite, παραμένει εκτός Play Store.