O Messenger επιστρέφει στο Facebook app μετά από εννέα χρόνια απουσίας

1 έτος πριν
Messenger and Facebook app logos

Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που η META έκοψε το Messenger από την εφαρμογή του Facebook. Σχεδόν εννέα χρόνια αργότερα, η META είναι έτοιμη να τα επαναφέρει μαζί. «Δοκιμάζουμε τη δυνατότητα για τους χρήστες να έχουν πρόσβαση στα εισερχόμενα του Messenger μέσα από την εφαρμογή του Facebook και θα μας δείτε να επεκτείνουμε σύντομα αυτή τη δοκιμή», έγραψε ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον. «Τελικά, θέλουμε να είναι εύκολο και βολικό για τους ανθρώπους να συνδέονται και να μοιράζονται, είτε στην εφαρμογή Messenger είτε απευθείας μέσα στο Facebook».

Όταν η META αφαίρεσε το Messenger από την εφαρμογή Facebook το 2014, είχε δηλώσει ότι “στόχος μας είναι να εστιάσουμε τις προσπάθειες ανάπτυξης στο να κάνουμε το Messenger την καλύτερη δυνατή εμπειρία ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητά και να αποφύγουμε τη σύγχυση που προκαλεί η ύπαρξη ξεχωριστών εμπειριών ανταλλαγής μηνυμάτων για smartphones στο Facebook”. Δεν είναι σαφές αν η META έχει σχέδια να επαναφέρει τα μηνύματα στη mobile έκδοση του Facebook μέσω browser. Η εταιρεία είχε αρχίσει να προωθεί τους χρήστες από τη mobile web έκδοση, στο Messenger app, ήδη από το 2016.

Η META προχώρησε στην ανακοίνωση αυτή σε ένα περίεργα διαμορφωμένο blog post σχετικά με τους τομείς εστίασης του Facebook για το 2023. Η ανάρτηση προσπαθεί να διαβεβαιώσει τον κόσμο ότι "το Facebook δεν είναι νεκρό ούτε πεθαίνει", καθώς έχει πλέον περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Σε μια προσπάθεια να γίνει πιο ανταγωνιστικό με το TikTok, η META προσπαθεί να μετατοπίσει το Facebook από μια εφαρμογή όπου «ενημερώνεστε για τους φίλους και την οικογένειά σας, σε μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας και ανακάλυψης». Προσπαθεί να «κάνει το Facebook το καλύτερο μέρος για κοινωνική ανακάλυψη και διαμοιρασμό», όπως το θέτει η Alison στη σχετική ανάρτηση στο blog.

Ένας βασικός λόγος για τον οποίο η META θέλει να επαναφέρει τα μηνύματα του Messenger στην εφαρμογή του Facebook είναι προκειμένου να "διευκολύνει τους χρήστες να μοιράζονται ό,τι ανακαλύπτουν στο Facebook μέσω μηνυμάτων, όταν, όπου και όπως τους βολεύει, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν σε άλλη εφαρμογή". Το TikTok στον αντίποδα επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται βίντεο που ανακαλύπτουν με τους φίλους τους μέσω των ενσωματωμένων άμεσων μηνυμάτων. Έτσι, από τη μία πλευρά η META αντιστρέφει την πορεία της και επιστρέφει σε έναν παλαιότερο τρόπο λειτουργίας, όμως από την άλλη, για ακόμη μια φορά μιμείται έναν ανταγωνιστή.