Οι New York Times εξαγόρασαν το Wordle

2 έτη πριν
Wordle

Η νέα ιντερνετική μανία, το Wordle -για το οποίο σου μιλήσαμε τον προηγούμενο μήνα- συνεχίζει να αποτελεί trending topic σε Facebook και Twitter, καθώς ολοένα και περισσότεροι χρήστες μοιράζονται σε καθημερινή βάση τις επιδόσεις τους στο απλοϊκό μεν αλλά πανέξυπνο δε παιχνιδάκι. Την ίδια στιγμή βέβαια, αυτό άλλαξε τη ζωή του δημιουργού του, καθώς όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο Josh Wardle, ήρθε σε συμφωνία με τους New York Times (ή ορθότερα τη The New York Times Company) για την αγορά των δικαιωμάτων του έναντι «επταψήφιου ποσού».

Στο μήνυμά του ο Wardle αναφέρει μεταξύ άλλων: «Το παιχνίδι μεγάλωσε πολύ περισσότερο απ’ όσο μπορούσα να φανταστώ (λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι το κοινό για το οποίο το έφτιαξα ήταν ένας άνθρωπος). Το να βλέπω ένα παιχνίδι να ψυχαγωγεί τόσους πολλούς ήταν υπέροχο και αισθάνομαι ευγνώμων για τις προσωπικές ιστορίες που έχετε μοιραστεί μαζί μου κάποιοι από εσάς. […] Από την άλλη πλευρά βέβαια, θα έλεγα ψέματα αν υποστήριζα ότι όλο αυτό δεν ήταν υπερβολικό. Σε τελική ανάλυση είμαι ένα άτομο και θέλω όσο το Wordle μεγαλώνει να συνεχίσει να προσφέρει σπουδαίες εμπειρίες σε όλους».

Μάλιστα έσπευσε να καθησυχάσει τους παίκτες προσθέτοντας πως όταν το παιχνίδι μεταφερθεί στο site των New York Times θα εξακολουθήσει να προσφέρεται δωρεάν αν και υπάρχει η κρίσιμη επισήμανση ότι αυτό θα ισχύει «στην αρχή», κάτι που κάνει σαφές ότι η κατάσταση θα αλλάξει σημαντικά μέσα στο χρόνο. Πάντως ο ίδιος συνεργάζεται με τον όμιλο έτσι ώστε οι παίκτες να μη χάσουν τις μέχρι στιγμής επιδόσεις τους. Οι New York Times άλλαξαν τη στρατηγική τους τα χρόνια της πανδημίας, δίνοντας έμφαση σε παιχνίδια και δραστηριότητες όπως σταυρόλεξα και sudoku, περιεχόμενο στο οποίο το Wordle ταιριάζει «γάντι».

Όσο για το πώς μπορείς να παίξεις κι εσύ -αν δεν έχεις «κολλήσει» ήδη, φτάνει να επισκεφθείς τη σελίδα του από το smartphone, το tablet ή το laptop σου.