Το Threads, η νέα εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης της Meta, ξεπέρασε τα 48 εκατομμύρια εγγραφές μέσα στις 24 πρώτες ώρες λειτουργίας της στο App Store και το Play Store. Η εφαρμογή είναι ενσωματωμένη με το Instagram και οι λογαριασμοί του Instagram εμφανίζουν πλέον έναν αριθμό χρήστη του Threads. Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, γιόρτασε το ορόσημο στον λογαριασμό του Threads, προχωρώντας μάλιστα και σε μια ασυνήθιστη κίνηση δημοσιεύοντας το πρώτο του tweet μετά από 11 χρόνια, στο οποίο με χιουμοριστικό τρόπο αναφέρεται στις ομοιότητες του Threads με το Twitter.
Με το Twitter να αντιμετωπίζει προκλήσεις και άλλες εφαρμογές που θέλουν να πάρουν τη θέση του να αποτυγχάνουν να εδραιώσουν μια κρίσιμη μάζα κοινού, υπάρχει μεγάλη προσμονή από πολλούς χρήστες να το αντικαταστήσουν με κάτι άλλο. Αυτή τη στιγμή πάντως κατά γενική ομολογία, το Threads μοιάζει ως η επικρατέστερη επιλογή.
Από την άλλη, το να κάνεις τους ανθρώπους να εγγραφούν σε μια νέα εφαρμογή είναι ευκολότερο από το να τους κάνεις να παραμείνουν. Η απόφαση της Meta να εγκαταλείψει τη χρονολογική ροή με το Threads σημαίνει ότι η εταιρεία βασίζεται στους αλγόριθμούς της για να διατηρήσει το ενδιαφέρον των χρηστών. Μένει να δούμε αν το Threads θα προσφέρει στους χρήστες μεγαλύτερη ελευθερία στην επιλογή του περιεχομένου που βλέπουν, έχοντας ήδη επιβεβαιώσει ότι σύντομα θα προστεθεί λειτουργία που ο χρήστης θα βλέπει τα μηνύματα όσων ακολουθεί, όπως ακριβώς γίνεται και στο Twitter.
Εκτός από την ενσωμάτωσή του με το Instagram, το Threads προσφέρει επίσης λειτουργίες όπως φωνητικά μηνύματα και ομαδικές συνομιλίες. Η εφαρμογή επιτρέπει επίσης στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα avatars και να τα χρησιμοποιούν σε θέματα συνομιλίας. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την επικοινωνία πιο διασκεδαστική και ελκυστική και θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην προσέλκυση νεότερων χρηστών που αναζητούν νέους τρόπους σύνδεσης με τους φίλους τους.
Το Threads είναι επίσης πιθανό να επωφεληθεί από την υπάρχουσα βάση χρηστών της Meta στο Instagram και το Facebook. Η εταιρεία έχει προωθήσει έντονα το Threads σε αυτές τις πλατφόρμες, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να δοκιμάσουν τη νέα εφαρμογή. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην προώθηση της εφαρμογής τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του.
Μεγάλο μειονέκτημα μέχρι στιγμής της εφαρμογής είναι η μη διάθεσή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτι που οφείλεται στους αυστηρούς κανόνες που ισχύουν στα κράτη-μέλη και αφορούν την εκμετάλλευση των δεδομένων και την ιδιωτικότητα. Η εταιρεία ξεκαθαρίζει πάντως ότι το Threads θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη, χωρίς να δίνει ένα πιο σαφές χρονοδιάγραμμα.