Ο χώρος των video streaming υπηρεσιών διακρίνεται μεταξύ άλλων από τον αρκετά έντονο ανταγωνισμό, με πρόσφατο «θύμα» το CNN+.
Το CNN+ αποτέλεσε την προσπάθεια του γνωστού ειδησεογραφικού δικτύου να δημιουργήσει μια υπηρεσία που θα έδινε πρόσθετο όφελος στους συνδρομητές του, πάντα με στόχο την καλύτερη και ποιοτικότερη ενημέρωση. Όμως παρά τις μεγάλες επενδύσεις για το λανσάρισμα της υπηρεσίας -φήμες αναφέρουν ότι αυτές ξεπέρασαν τα 100 εκ. δολάρια-, το CNN ανακοίνωσε ότι το CNN+ φτάνει στο τέλος του. Αυτό πάντως που δημιουργεί μεγάλη εντύπωση είναι ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε χωρίς το CNN+ να έχει συμπληρώσει ούτε μήνα στον «αέρα», κάτι που δείχνει ότι οι αποφάσεις του ειδησεογραφικού δικτύου δεν έδωσαν περιθώρια για δεύτερες ευκαιρίες.
Σε αυτό σημαντικό ρόλο πρέπει να έπαιξε η αρχική υποδοχή της υπηρεσίας αφού προσέλκυσε το ενδιαφέρον μόλις 10,000 χρηστών ημερησίως, ένας αριθμός που σίγουρα βρίσκεται πολύ μακρυά από τον αρχικό στόχο της εταιρείας. Έχοντας λανσαριστεί στις 29 Μαρτίου, το CNN προχώρησε στην απενεργοποίηση της υπηρεσίας στις 28 Απριλίου. Ο λόγος για την κίνηση αυτή πιθανόν ήταν το γεγονός ότι αν κάποιος είχε ξεκινήσει τη συνδρομή του από την αρχή τότε στις 29 Απριλίου θα γινόταν ανανέωση, οπότε πιθανόν η εταιρεία θα έπρεπε να αντιμετωπίσει πολλά παράπονα από τους υπάρχοντες συνδρομητές.
Πάντως ακόμα και το περιεχόμενο της υπηρεσίας δεν πρέπει να αποτέλεσε κάτι ξεχωριστό αφού με μηνιαίο κόστος 6$ για ενημερωτικές εκπομπές, ζωντανές και μαγνητοσκοπημένες, το κοινό δεν έδειξε ότι ενδιαφέρεται να επενδύσει σε μια τέτοια υπηρεσία. Μάλιστα με την πρόσφατη ένωση των εταιρειών WarnerMedia (της οποίας η CNN είναι θυγατρική) και Discovery, πλέον ως Warner Bros. Discovery, η κίνηση ήταν από τις πρώτες αφού το κόστος της ένωσης ήταν ήδη υψηλό και το CNN+ δεν αποδείχτηκε κερδοφόρο. Ο CEO της Discovery, Jean-Briac Perrette, ανέφερε σε πρόσφατη δήλωσή του ότι το κλείσιμο του CNN+ θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αλλά η προηγούμενη διοίκηση επέλεξε να το αφήσει να προχωρήσει.