Μόλις 2.000 δολάρια κόστισε η δημιουργία μιας παράξενης διαφήμισης με τεχνητή νοημοσύνη που προβλήθηκε την Τετάρτη το βράδυ στους εκατομμύρια θεατές που παρακολουθούσαν τους τελικούς του NBA. Η πλατφόρμα στοιχημάτων KALSHI επέλεξε να μεταφέρει την τάση των αλλόκοτων βίντεο τεχνητής νοημοσύνης από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην τηλεόραση, χρησιμοποιώντας περίεργους χαρακτήρες και σουρεαλιστικά σενάρια.
Η διαφήμιση παρουσιάζει διάφορα στοιχήματα που μπορεί κανείς να τοποθετήσει, όπως ποια ομάδα θα κερδίσει τους τελικούς του NBA μεταξύ Oklahoma City Thunder και Indiana Pacers, πόσοι τυφώνες θα συμβούν φέτος και αν θα αυξηθεί η τιμή των αυγών αυτό το μήνα. Οι σκηνές εναλλάσσονται μεταξύ ενός ηλικιωμένου με καπέλο καουμπόι που κρατά ένα τσιουάουα, κάποιου που κολυμπά σε πισίνα γεμάτη αυγά και ενός εξωγήινου που πίνει μπύρα.
Σύμφωνα με ανάρτηση στο X, ο PJ Accetturo, που αυτοπροσδιορίζεται ως "Σκηνοθέτης Τεχνητής Νοημοσύνης", ανέλαβε για λογαριασμό της KALSHI τη δημιουργία της διαφήμισης χρησιμοποιώντας το εργαλείο Veo 3 της GOOGLE, ένα μοντέλο δημιουργίας βίντεο από κείμενο. Η όλη διαδικασία απαίτησε περίπου 300-400 επαναλήψεις για να παραχθούν 15 αξιοποιήσιμα κλιπ, με έναν μόνο άνθρωπο να εργάζεται για 2-3 ημέρες, πετυχαίνοντας μείωση κόστους κατά 95% συγκριτικά με τις παραδοσιακές διαφημίσεις.
"Γράφω πάντα το σενάριο και στη συνέχεια ζητάω από το Gemini να δημιουργήσει μια λίστα λήψεων με προτροπές για το Veo 3", εξηγεί ο Accetturo. "Πάντα του ζητάω να επιστρέφει 5 προτροπές κάθε φορά - περισσότερες από αυτές και η ποιότητα αρχίζει να πέφτει". Μετά τη δημιουργία των προτροπών, επικολλά τα αποτελέσματα στο Veo 3 και συναρμολογεί τις διαφημίσεις χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο όπως το CapCut ή το Adobe Premiere Pro.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Veo 3 κυκλοφόρησε μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, και αν ήδη βλέπουμε διαφημίσεις δημιουργημένες με τεχνητή νοημοσύνη στην τηλεόραση, πιθανότατα πρόκειται για μια τάση που θα δούμε να επεκτείνεται. Υπάρχουν ήδη πολλά βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι δύσκολο να αναγνωριστούν ως προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης, χωρίς να αναφέρουμε τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που εταιρείες όπως η AMAZON, η META και ακόμη και το NETFLIX θέλουν να προσφέρουν στους διαφημιστές.
Η εμφάνιση αυτής της διαφήμισης στους τελικούς του NBA σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, καθώς δείχνει πώς τα εργαλεία αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία περιεχομένου που προβάλλεται σε μεγάλο κοινό με κλάσμα του χρόνου και του κόστους που απαιτούν οι παραδοσιακές μέθοδοι παραγωγής.