Το metaverse είναι το νέο καυτό trend στον μαγικό κόσμο του internet, έστω κι αν… κάνεις δεν καταλαβαίνει επί του παρόντος τι ακριβώς είναι. Πολλά brands έχουν σπεύσει να εκμεταλλευτούν την περίσταση με το όνομα της Coca-Cola να είναι το τελευταίο που προστέθηκε στη -μακρά- λίστα. Η εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε μία νέα γεύση, στο πλαίσιο του προγράμματος Coca-Cola Creations, η οποία, υποτίθεται, ότι είναι εμπνευσμένη από το gaming.
Πρόκειται για την Coca-Cola Zero Sugar Byte, το διαφημιστικό υλικό της οποίας είναι τίγκα στο pixel και το neon, θυμίζοντας κάτι από Pac-Man, κάτι από Tetris και κάτι από Tron (για τους λίγο μεγαλύτερους σε ηλικία). Η νέα γεύση μάλιστα έκανε πρεμιέρα… στο metaverse και συγκεκριμένα στον κόσμο του Fortnite σε συνεργασία με την ομάδα esports Team PWR. Η τελευταία, δημιούργησε μέσω του Creative mode του Fortnite το Pixel Point, ένα νησί στο οποίο όσοι το επισκεφθούν έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διάφορα mini-games. Το ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση, είναι πως δεν υπάρχει καμία εμπλοκή της Epic, της εταιρείας που τρέχει το ίδιο το παιχνίδι…
Εν πάση περιπτώσει, η Coca-Cola Zero Sugar Byte αναμένεται να διατεθεί σε φυσική μορφή στις ΗΠΑ κάποια στιγμή τον Μάιο (παραμένει άγνωστο το αν και το πότε θα το δούμε κι από τα μέρη μας σε Ευρώπη και Ελλάδα). Το αστείο βέβαια είναι πως επί του παρόντος κανείς δεν έχει ιδέα για τη γεύση της στην πραγματικότητα. Η Coca-Cola αναφέρει ότι θα έχει «τη γεύση των pixels» με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Μιλώντας πάντως για το νέο αναψυκτικό, η Oana Vlad, senior director of global strategy της εταιρείας, ανέφερε: «Για το δεύτερο προϊόν μας στο πλαίσιο των Coca-Cola Creations, θέλαμε να δημιουργήσουμε μία καινοτόμο γεύση, εμπνευσμένη από τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα των pixels και τις εμπειρίες που μόνο το gaming καθιστά δυνατές».