Στρατηγική συμμαχία ανακοίνωσε η πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης PERPLEXITY με τον Πορτογάλο ποδοσφαιριστή Cristiano Ronaldo. O Ronaldo εντάσσεται ως επενδυτής και πρεσβευτής της μάρκας στην αυξανόμενα ανταγωνιστική αγορά AI αναζήτησης που κυριαρχούν η GOOGLE και το ChatGPT της OPENAI.
Η εταιρεία με έδρα το San Francisco διαθέτει μηχανή αναζήτησης που παρέχει άμεσες απαντήσεις με αναφερόμενες πηγές. Η συμμετοχή του Ronaldo βασίζεται σε φιλοσοφία που συνδέει την αθλητική του καριέρα με τη χρησιμότητα των εργαλείων AI. "Η περιέργεια είναι προϋπόθεση για το μεγαλείο", έγραψε στο X. "Κερδίζεις όταν συνεχίζεις να θέτεις νέα ερωτήματα καθημερινά. Γι' αυτό είμαι περήφανος να ανακοινώσω την επένδυσή μου στην PERPLEXITY."
Η συνεργασία παρέχει στην PERPLEXITY ένα άμεσο κανάλι προς μια μεγάλη καταναλωτική βάση σε Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή και Ασία, αγορές όπου οι AI startups αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις έναντι καθιερωμένων συνηθειών αναζήτησης και μεγαλύτερων ανταγωνιστών. Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που παρακάμπτει παραδοσιακές marketing διαδρομές τεχνολογικών εταιρειών.
Το CR7 brand, συνδυασμός των αρχικών του Cristiano Ronaldo και του αριθμού της φανέλας του, υποστηρίζει μια εμπορική αυτοκρατορία που εκτείνεται από αρώματα και ξενοδοχεία έως την επιβλητική παρουσία στα social media. Ενώ πολλές AI εταιρείες επικεντρώνονται σε εταιρικούς πελάτες ή κοινότητες developers, η συμμαχία με τον Ronaldo προσφέρει πιθανή συντομευμένη διαδρομή προς mainstream υιοθέτηση σε περιοχές-στόχους ανάπτυξης.
Στον πυρήνα της συνεργασίας βρίσκεται η πλατφόρμα που ανέπτυξε η PERPLEXITY με το όνομα Cristiano Ronaldo hub. Το διαδραστικό αρχείο επιτρέπει στους θαυμαστές να χρησιμοποιούν τη μηχανή απαντήσεων ακόμα και από το smartphone τους για εξερεύνηση στατιστικών καριέρας, περιήγηση σε φωτογραφίες του ποδοσφαιριστή και ερωτήσεις για αγώνες, βραβεία ή προσωπικά επιτεύγματα. Παραδείγματα περιλαμβάνουν ερωτήσεις όπως "Πώς σκόραρε ο Ronaldo εναντίον της Juventus το 2018;" ή "Τι ρεκόρ κατέχει ο CR7 στο Champions League;".
Η PERPLEXITY σχεδιάζει επέκταση του hub, ενσωματώνοντας merchandise και επιμελημένο περιεχόμενο που θα το μεταμορφώσει σε εμπορική πλατφόρμα εντός της κύριας υπηρεσίας. Ο Aravind Srinivas, συνιδρυτής και CEO, δήλωσε στα social media ότι θα συνεργαστούν με τον Ronaldo για να κάνουν την PERPLEXITY "το καλύτερο AI για ερωτήσεις".
Η πρόσβαση στη μηχανή αναζήτησης της Perplexity μπορεί να γίνει ακόμα μέσω της εφαρμογής της COSMOTE TELEKOM αλλά και μέσα από τα T Phone 3, T Phone 3 Pro και T-Tablet 2. Εκεί η όλη εμπειρία είναι εγγενής, κάνοντας τη χρήση της συσκευής πολύ πιο εύκολη και διαδραστική.