Το αμάξι σου «κάνει νερά» οπότε τι πιο λογικό από το να το πας στο συνεργείο. «Αφεντικό, η μπαταρία δε φτουράει άλλο, θέλει αλλαγή», ακούς τον μάστορα να σου λέει. Δεν αγχώνεσαι. Πόσο να κάνει άλλωστε μια μπαταρία αυτοκινήτου; Υπό νορμάλ συνθήκες θα μιλούσαμε για μερικές δεκάδες ευρώ. Εκτός κι αν διαθέτεις βέβαια Tesla Model S. Εκεί αλλάζει το πράμα…
Τα Tesla Model S λοιπόν ξεκίνησαν να παράγονται γύρω στο 2012 με 2013, κάτι που σημαίνει πως σιγά-σιγά η εγγύησή τους αρχίζει και τελειώνει. Ως εκ τούτου, σε περίπτωση βλάβης οι ιδιοκτήτες τους θα είναι εκείνοι που θα κληθούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Κάτι τέτοιο συνέβη και με τη μπαταρία του Φινλανδού Tuomas Katainen, κατόχου ενός Model S του 2013 ο οποίος πήγε το αυτοκίνητό του προς επισκευή μπαταρίας.
Το πρόβλημα ήταν ότι το ανταλλακτικό και συγκεκριμένα το πακέτο αντικατάστασης μπαταρίας κόστιζε αρκετά περισσότερο απ’ ό,τι φανταζόταν εκείνος. Πόσο; Περί τα $22.500 ή €19.900! Το αστείο είναι πως αν ο φίλτατος Tuomas ήθελε να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Tesla Model S του 2013 -παρόμοιο με το δικό του αλλά με μπαταρία που να δουλεύει- θα έπρεπε να πληρώσει περίπου €35.000!
Κάπως έτσι λοιπόν, αντί να πουλήσει το Tesla του για ανταλλακτικά (μιας που η αντικατάσταση της μπαταρίας ήταν πρακτικά ασύμφορη), ο Tuomas ήρθε σε επαφή με έναν γνωστό Φινλανδό YouTuber ο οποίος κατά βάση… ανατινάζει πράγματα! Έζωσε το αμάξι του με 30 κιλά δυναμίτη και τη συνέχεια τη φαντάζεσαι (αν όχι, απλά κάνε «κλικ» στο βίντεο που ακολουθεί).