Η κατανάλωση περιεχομένου έχει αλλάξει δραστικά την τελευταία δεκαετία. Οι καλύτερες υπηρεσίες streaming έχουν πλέον επισκιάσει την καλωδιακή τηλεόραση, το DVD και άλλες μορφές μέσων μετάδοσης. Ωστόσο, οι διαφημίσεις υπήρξαν μια σταθερά καθ' όλη τη διάρκεια, ακόμη και πρόσφατα με το υποστηριζόμενο από διαφημίσεις πακέτο streaming σχεδόν όλων των δημοφιλών video streaming υπηρεσιών. Ωστόσο, ο συνιδρυτής της Pluto TV πιστεύει ότι οι διαφημίσεις θα πρέπει να καταλαμβάνουν περισσότερο χρόνο στην εμπειρία απόλαυσης του περιεχομένου μας.
Έτσι ο συνιδρυτής της Pluto TV, Ilya Pozin, είναι τώρα πρωτοπόρος σε μια νέα ιδέα που ονομάζεται Telly, μέσω της οποίας παίρνεις δωρεάν την τηλεόραση και ένα soundbar, αλλά πληρώνεις γι' αυτά με το χρόνο και την προσοχή σου. Συγκεκριμένα, θα είσαι αναγκασμένος να κοιτάς συνεχώς διαφημίσεις στη δεύτερη οθόνη του Telly, αναφέρει ο Janko Roettgers στο ενημερωτικό δελτίο Lowpass.
Αν και οι λεπτομέρειες είναι λιγοστές, αυτή η δεύτερη οθόνη φέρεται να έχει ύψος όσο ένα smartphone και πλάτος όσο η μεγαλύτερη οθόνη από πάνω της. Εκτός από τις διαφημίσεις, θα μπορεί να εμφανίζει πρόσθετες πληροφορίες, όπως widgets για τον καιρό, τίτλους ειδήσεων και παιχνίδια μεγάλων πρωταθλημάτων όπως NFL, NBA, MLB και NHL. Ωστόσο, το επίκεντρο για τη νέα εταιρεία του Pozin που ονομάζεται Teevee Corporation είναι καθαρά το κυνήγι εσόδων μέσω διαφημίσεων. Στόχος είναι το κόστος του Telly να ανακτηθεί με την πώληση σε εμπορικές εταιρείες μιας θέσης στη δευτερεύουσα οθόνη σου, έτσι ώστε να έχεις μια διαφημιστική πινακίδα στο σαλόνι σου.
Η ιδέα του Pozin είναι αρκετά εντυπωσιακή από επιχειρηματική άποψη αφού συνδυάζει μια εφάπαξ πώληση hardware με χαμηλό περιθώριο κέρδους με τη μακροπρόθεσμη επαναλαμβανόμενη πώληση διαφημιστικών θέσεων. Υπό την προϋπόθεση ότι τα Tellys θα παραμείνουν ενεργοποιημένα και θα έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, η εταιρεία θα μπορούσε να ανακτήσει το κόστος της τηλεόρασης μέσω των εμπορικών συμφωνιών σε χρόνο μηδέν.
Μία ακόμη πιθανότητα και μάλιστα μεγάλη είναι ότι η πρώτη τηλεόραση της Teevee μπορεί να μην έχει μαζική απήχηση εξαρχής. Η έκθεση αναφέρει ότι η πρώτη τηλεόραση της εταιρείας θα χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες υπηρεσίες streaming και dongles, χωρίς να προσφέρει τίποτα μοναδικό όσον αφορά το περιεχόμενο.
Η Teevee Corporation θα μπορούσε να είναι η πρώτη εταιρεία που εισάγει μια ψηφιακή διαφημιστική πινακίδα στο σαλόνι μας, με την ιδέα να κάνει ήδη το γύρο του κόσμου. Ωστόσο, ένα Telly θα μπορούσε να είναι μια καλή επιλογή με χαμηλό κόστος για όσους επιθυμούν να παρακολουθούν περιεχόμενο εύκολα, δωρεάν, σε αξιοπρεπές hardware. Ο ιστότοπος της Teevee δηλώνει αισιόδοξα ότι κάτι σημαντικό έρχεται αργότερα μέσα στη χρονιά.