Η GOOGLE στοχεύει να απλοποιήσει την online shopping εμπειρία μόδας με την ανανεωμένη εφαρμογή Doppl

3 ώρες πριν
H εφαρμογή Doppl της GOOGLE συνδυάζει virtual try-on τεχνολογία με εξατομικευμένες συστάσεις μόδας

Εξατομικευμένες συστάσεις ρούχων με άμεσους συνδέσμους αγοράς προσθέτει η GOOGLE στην εφαρμογή Doppl, που κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος ως virtual try-on app με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Η νέα λειτουργία shoppable discovery feed επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν outfit προτάσεις και να προχωρούν σε αγορές απευθείας μέσα από την εφαρμογή.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο στόχος της νέας λειτουργίας είναι να βοηθήσει τους χρήστες να "ανακαλύψουν νέα αγαπημένα", να τα δοκιμάσουν σε εικονικό avatar των ίδιων και να τα αγοράσουν απευθείας από την εφαρμογή στο smartphone τους. Το discovery feed λειτουργεί ως προσωποποιημένο style stream, εμφανίζοντας outfit συστάσεις βάσει των προτιμήσεων που καθορίζουν οι χρήστες και των παλαιότερων αλληλεπιδράσεων τους.

Σχεδόν όλα τα προϊόντα που επισημαίνονται στο feed των χρηστών είναι διαθέσιμα για αγορά με άμεσους συνδέσμους προς εμπόρους, καθιστώντας απλή τη μετάβαση από την περιήγηση ρούχων στην ολοκλήρωση αγοράς. Το feed περιλαμβάνει επίσης βίντεο που δημιουργούνται με AI για τα προϊόντα, παρέχοντας στους χρήστες σαφή ιδέα για το πώς ένα outfit μπορεί να εφαρμόσει και να κινείται στην πραγματικότητα.

Το discovery feed του Doppl είναι εμπνευσμένο από τα  χαρακτηριστικά short-form video εφαρμογών όπως το TIKTOK και το Instagram, που επιτρέπουν στους δημιουργούς να προσθέτουν γρήγορους συνδέσμους αγοράς σε προϊόντα που παρουσιάζουν στα βίντεό τους. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας AI για την προσαρμογή των outfit συστάσεων, το Doppl προσφέρει πιο προσωπική shopping εμπειρία από αυτές τις πλατφόρμες, αποτελώντας ίσως την αρχή άλλων προσπαθειών.

Στην ουσία, συνδυάζοντας σε ένα feed την ανακάλυψη ενός ρούχου, την εικονική δοκιμή και  συνδέσμους αγοράς, η εφαρμογή της GOOGLE απλοποιεί ολόκληρη τη shopping εμπειρία, εξαλείφοντας την ανάγκη επίσκεψης πολλών ιστότοπων ή εφαρμογών. Το shoppable discovery feed κυκλοφορεί αρχικά στις ΗΠΑ για χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δοκιμάσουν κατεβάζοντας την εφαρμογή Doppl για ANDROID ή iOS.

Η εφαρμογή είναι δωρεάν και έχει δυνατότητες να αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουν ρούχα online οι άνθρωποι. Παρόλα αυτά, πρώιμα reviews υποδηλώνουν ότι έχει ακόμη μεγάλη απόσταση να διανύσει πριν θεωρηθεί market disruptor στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας.