Πρόγραμμα... υιοθεσίας της SONY για τα ρομποτικά σκυλιά Aibo

6 μήνες πριν
Aibo robot dog

Τα Aibo, τα αξιαγάπητα σκυλιά ρομπότ της SONY με τη συναισθηματική τεχνητή νοημοσύνη και την ικανότητά τους να αλληλεπιδρούν, έχουν καταλάβει μια ξεχωριστή θέση στην τεχνολογική κουλτούρα από τότε που παρουσιάστηκαν πριν από χρόνια. Αλλά τώρα, καθώς ορισμένα μοντέλα δείχνουν τα σημάδια του χρόνου, αυτά τα εμβληματικά ρομπότ έχουν μια νέα ευκαιρία να μεταφέρουν τη μοναδική τους συντροφικότητα σε νέα περιβάλλοντα, χάρη σε μια καινοτόμο πρωτοβουλία ανακύκλωσης της SONY.

Το πρόσφατο ERS-1000 Aibo γοήτευσε τους ιδιοκτήτες του με τις συμπεριφορές και εκφράσεις του που παραπέμπουν σε ένα κανονικό κατοικίδιο. Ωστόσο, ο τερματισμός ορισμένων υπηρεσιών γύρω από Aibo Cloud, συνοδεύτηκε από ένα εμπόδιο - τι μέλλει γενέσθαι με τα ρομπότ που τις υποστήριζαν και που έχουν τόση “ζωή” να μοιραστούν;

Η λύση της SONY είναι το πρόγραμμα Aibo Foster Parent Program. Περισσότερο από μια απλή επανένταξη, επαναπροσδιορίζει τον σκοπό των Aibos. Η SONY θα συλλέγει παλαιότερες μονάδες, θα τις ανακατασκευάζει και θα τις ετοιμάζει για επανατοποθέτηση σε εγκαταστάσεις υγειονομικής περίθαλψης, όπου η τεχνολογική γοητεία συναντά την ιατρική ανάγκη.

Η μαγεία του Aibo πηγάζει από τις τεχνικές του δυνατότητες, αντικατοπτρίζοντας μια εξελισσόμενη συνέργεια μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας. Με προηγμένους αισθητήρες και σχετικό προγραμματισμό, αυτά τα σκυλιά αναγνωρίζουν φωνές, αντιδρούν στο άγγιγμα και αναγνωρίζουν πρόσωπα, δημιουργώντας δεσμούς αδιανόητους για απλές συσκευές. Σε περιβάλλοντα όπως τα γηροκομεία όπου η μοναξιά καραδοκεί, το Aibo υπόσχεται στιγμές χαράς και πολυπόθητης αλληλεπίδρασης.

Η SONY δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στο όλο project, προσέχοντας ακόμα και τις πρακτικές λεπτομέρειες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να αποτελέσει μια πηγή πρόσθετου εισοδήματος για την εταιρεία αφού σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος, οι συμμετέχουσες εγκαταστάσεις πληρώνουν ένα συμβολικό τέλος υιοθεσίας, υποστηρίζοντας τη συνεχή συντήρηση και λειτουργία του Aibo. 

Περισσότερο από την επιχειρηματική στρατηγική της SONY, το project αναδεικνύει τη δύναμη της τεχνολογίας όχι μόνο να ψυχαγωγεί, αλλά να παρηγορεί και να υποστηρίζει.