Ο κινηματογραφικός κόσμος των κινουμένων σχεδίων βρίσκεται σε αναβρασμό καθώς το "Inside Out 2" της Pixar συνεχίζει την εντυπωσιακή πορεία του στα ταμεία παγκοσμίως. Η ταινία, που αποτελεί συνέχεια του βραβευμένου με Όσκαρ πρώτου μέρους του 2015, έχει καταφέρει να ξεπεράσει το ορόσημο του 1,361 δισεκατομμυρίου δολαρίων σε παγκόσμιες εισπράξεις, μόλις στην πέμπτη εβδομάδα προβολής της.
Το επίτευγμα αυτό φέρνει το "Inside Out 2" στη δεύτερη θέση των εμπορικότερων ταινιών κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, ξεπερνώντας την ταινία "The Super Mario Bros. Movie" που κατείχε αυτή τη θέση για περίπου 13,5 μήνες. Η ταινία της Pixar βρίσκεται πλέον πίσω μόνο από το "Frozen II", το οποίο έχει συγκεντρώσει συνολικά 1,45 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η επιτυχία του "Inside Out 2" δεν περιορίζεται μόνο στις εισπράξεις. Η ταινία έχει λάβει εξαιρετικές κριτικές, με βαθμολογία 91% στο Rotten Tomatoes, σε αντίθεση με το 59% του "The Super Mario Bros. Movie". Η σαρωτικά θερμή υποδοχή από κοινό και κριτικούς ενδέχεται να συμβάλει στη συνεχιζόμενη επιτυχία της ταινίας στις αίθουσες.
Ωστόσο, το ερώτημα που απασχολεί τους αναλυτές της βιομηχανίας είναι αν το "Inside Out 2" μπορεί να φτάσει στην κορυφή, ξεπερνώντας το "Frozen II" που έχουμε απολάυσει και στην TV. Για να επιτευχθεί αυτό, η ταινία χρειάζεται να συγκεντρώσει επιπλέον 89 εκατομμύρια δολάρια. Αν και φαίνεται δύσκολο, δεν είναι αδύνατο, δεδομένης της δυναμικής που έχει αποκτήσει η εταιρεία, ειδικά εν μέσω καλοκαιριού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτή την κατάταξη δεν συμπεριλαμβάνεται η ρεαλιστική ψηφιακή εκδοχή του "The Lion King" του 2019, η οποία συγκέντρωσε 1,663 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό καθιστά τον ανταγωνισμό για την κορυφή ακόμη πιο έντονο μεταξύ των παραδοσιακών ταινιών κινουμένων σχεδίων.
Η επιτυχία του "Inside Out 2" αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα των ποιοτικών ταινιών κινουμένων σχεδίων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Η Pixar, με την ικανότητά της να δημιουργεί συναισθηματικά πλούσιες ιστορίες, φαίνεται να έχει βρει τη συνταγή της επιτυχίας σε μια εποχή όπου ο ανταγωνισμός στον χώρο της ψυχαγωγίας είναι πιο έντονος από ποτέ.