Τεχνολογία της NVIDIA μετατρέπει 2D φωτογραφίες σε 3D γραφικά

2 έτη πριν
nvidia

Δεν μπορεί, σίγουρα θα θυμάσαι την εποχή που το Facebook έδωσε στους χρήστες του τη δυνατότητα να προσθέσουν και τρίτη διάσταση στις απλές, 2D εικόνες τους. Όλοι ανέβαζαν 3D φωτογραφίες τους με την πλατφόρμα να κάνει τα δικά της και σε ορισμένες περιπτώσεις να επιτυγχάνει ορισμένα πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα. Πώς θα σου φαινόταν λοιπόν αν υπήρχε παρόμοια δυνατότητα, όχι για τις φωτογραφίες στο Facebook αλλά για τα γραφικά των αγαπημένων σου video games;

Η NVIDIA, που λες, παρουσίασε κάτι τέτοιο! Πρόκειται για μία ολοκαίνουρια τεχνολογία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη έτσι ώστε να μετατρέψει απλές, δισδιάστατες φωτογραφίες σε 3D αντικείμενα τα οποία οι σχεδιαστές μπορούν να επεξεργαστούν. Η τεχνική αυτή, ονόματι 3D MoMa μπορεί υπό προϋποθέσεις να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται ένα παιχνίδι, κάνοντας απλούστερη τη δουλειά στούντιο και δημιουργών -ιδίως στον χώρο του indie gaming, εκεί που το χρήμα είναι περιορισμένο.

Ο τρόπος λειτουργίας της 3D MoMa είναι σχετικά απλός και λέγεται reverse rendering. Η AI αναλαμβάνει να αναλύσει μία φωτογραφία προκειμένου να προσδιορίσει τα φυσικά χαρακτηριστικά μίας σκηνής ή ενός αντικειμένου, από τη γεωμετρία ως τον φωτισμό. Στη συνέχεια συνθέτει εκ νέου την εικόνα, αυτή τη φορά στις τρεις διαστάσεις χρησιμοποιώντας τριγωνικά πλέγματα, η επεξεργασία των οποίων μπορεί να γίνει με ένα μεγάλο εύρος εφαρμογών.

Παράλληλα η όλη διαδικασία λαμβάνει υπ’ όψιν της και τον φωτισμό της σκηνής, επιτρέποντας στον δημιουργό να αλλάξει τον τρόπο που επηρεάζει εκείνος τα αντικείμενα. Σε περίπτωση που εκείνος θέλει να εφαρμόσει συγκεκριμένα υλικά επάνω τους, μπορεί να το κάνει στη λογική των skins. Τα μοντέλα μάλιστα δημιουργούνται σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα -μόλις μία ώρα σε κάρτα γραφικών με έναν πυρήνα NVIDIA Tensor.

Η τεχνική 3D MoMa παρουσιάστηκε στο Συνέδριο Ρομποτικής Όρασης και Αναγνώρισης Προτύπων του Ινστιτούτου Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών στις ΗΠΑ.