H δεύτερη εβδομάδα του Μαΐου είχε κάποιες ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Πάμε να δούμε μερικές από αυτές:
Νέο ROG Ally ετοιμάζει άμεσα η ASUS
Η ASUS ετοιμάζεται να λανσάρει το αναβαθμισμένο ROG Ally X στις 2 Ιουλίου, μόλις ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του αρχικού ROG Ally, που σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί το Steam Deck. Αν και οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες, το Ally X αναμένεται να διαθέτει βελτιώσεις όπως νέο χρώμα, αυξημένο αποθηκευτικό χώρο, περισσότερη RAM και βελτιωμένη υποδοχή microSD. Ωστόσο, η πρόκληση για την ASUS είναι να ξεπεράσει τη νέα έκδοση του Steam Deck με OLED οθόνη.
Σύμφωνα με τον Γουίτσον Γκόρντον της ROG, το Ally X είναι ένα ενδιάμεσο μοντέλο, σχεδιασμένο για απαιτητικούς χρήστες που επιθυμούν κάτι παραπάνω. Θα διατηρήσει την ίδια AMD Z1 Extreme APU και οθόνη VRR, αλλά θα προσφέρει σημαντικές αναβαθμίσεις σε αποθηκευτικό χώρο, RAM, μπαταρία και άλλα hardware στοιχεία. Η ASUS έχει υπονοήσει την παρουσίαση του νέου Ally στην Computex τον επόμενο μήνα, ενώ η αλλαγή χρώματος σε μαύρο θα το κάνει να μοιάζει με το MSI Claw που είδαμε από κοντά για πρώτη φορά στη CES 2024.
Παρά τις αρχικά θετικές εντυπώσεις, το ROG Ally αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανσης στη θύρα καρτών SD, προκαλώντας ζημιές στις κάρτες. Η ASUS επέκτεινε την εγγύηση και δεσμεύτηκε να αποζημιώσει τους χρήστες, αλλά αυτό δεν εγγυάται ότι το πρόβλημα δεν θα επανεμφανιστεί. Εν τω μεταξύ, η αγορά έχει δει πολλές νέες προτάσεις από μικρές και μεγάλες εταιρείες, όπως η Ayaneo και η LENOVO με το Legion Go. Με τις ανανεωμένες κονσόλες από τη Valve και την ASUS, οι εταιρείες φαίνεται να πιστεύουν ότι η αγορά θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
To Xbox Games Store θα λανσαριστεί μέσα στο καλοκαίρι για iPhone και Android smartphones
Η MICROSOFT επιβεβαίωσε επίσημα ότι ετοιμάζεται να λανσάρει το Xbox Games Store για φορητές συσκευές τον Ιούλιο, σύμφωνα με ανακοίνωση της προέδρου του Xbox, Σάρα Μποντ, στο πλαίσιο του Bloomberg Technology Summit. Το νέο ψηφιακό κατάστημα θα είναι διαθέσιμο για Android και iOS, με δημοφιλείς τίτλους όπως το Candy Crush και το Minecraft να αναμένονται κατά την έναρξη λειτουργίας του.
Ωστόσο, αντί να κυκλοφορήσει ως native εφαρμογή, το Xbox Games Store θα κάνει το ντεμπούτο του στο web, διασφαλίζοντας έτσι την ευρύτερη δυνατή προσβασιμότητα σε όλες τις συσκευές και περιοχές. Η διανομή των παιχνιδιών μέσω διαδικτύου πιθανότατα θα βασιστεί στην τεχνολογία cloud gaming, η οποία αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής της MICROSOFT στον τομέα του gaming τα τελευταία χρόνια.
Η MICROSOFT θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον ισχυρό ανταγωνισμό της GOOGLE και της APPLE στην αγορά των ψηφιακών καταστημάτων για φορητές συσκευές. Ενώ το ανοιχτό οικοσύστημα του Android επιτρέπει την εύκολη κυκλοφορία εναλλακτικών ψηφιακών αγορών, το iOS παρουσιάζει περισσότερες προκλήσεις. Ο Νόμος Περί Ψηφιακών Αγορών (DMA) της ΕΕ υποχρέωσε την APPLE να επιτρέψει το sideloading στους χρήστες του iOS, αλλά αυτό ισχύει μόνο για τους χρήστες εντός της ΕΕ. Συνεπώς, ένα διαδικτυακό ψηφιακό κατάστημα αποτελεί τη μοναδική επιλογή για τη MICROSOFT ώστε να καταστήσει τους τίτλους του Xbox προσβάσιμους σε όλα τα φορητά οικοσυστήματα παγκοσμίως.
50.000 επί πληρωμή δρομολόγια κάθε εβδομάδα για τα αυτόνομα οχήματα της WAYMO
Η WAYMO, θυγατρική εταιρεία της ALPHABET (και της GOOGLE), ανακοίνωσε στο Twitter/X ότι εξυπηρετεί πλέον περισσότερες από 50.000 επί πληρωμή κούρσες κάθε εβδομάδα στις πόλεις Φοίνιξ, Σαν Φρανσίσκο και Λος Άντζελες, όπου η υπηρεσία WAYMO One λειτουργεί 24/7 σε ορισμένες περιοχές. Η επίδοση αυτή μεταφράζεται σε περίπου 300 κρατήσεις ανά ώρα ή πέντε κρατήσεις ανά λεπτό. Επιπλέον, η WAYMO αποκάλυψε ότι έχει πραγματοποιήσει πάνω από ένα εκατομμύριο κούρσες μόνο με επιβάτες σε τέσσερις πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Όστιν, όπου προσφέρει περιορισμένα δρομολόγια σε επιλεγμένα μέλη του κοινού.
Η εταιρεία απέδωσε την επίτευξη αυτού του ορόσημου στην "ασφαλή και μεθοδική προσέγγισή" της στην κλιμάκωση του προγράμματός της. Τόνισε ότι άνθρωποι από όλα τα κοινωνικά στρώματα χρησιμοποιούν την υπηρεσία για να ταξιδεύουν χωρίς άγχος, να κερδίζουν ανεξαρτησία, να ανακτούν τον χρόνο των μετακινήσεών τους και άλλα. Η πλήρως αυτόνομη υπηρεσία ταξί είναι πλέον πραγματικότητα και αποτελεί προτιμώμενη επιλογή μετακίνησης για ανθρώπους που μετακινούνται καθημερινά στις πόλεις τους.
Παρά την καλύτερη απόδοση της WAYMO σε σύγκριση με την CRUISE, η οποία μόλις πρόσφατα επανέφερε σε λειτουργία ορισμένα από τα αυτόνομα οχήματά της μετά από ένα αναγκαίο διάλειμμα, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει τις δικές της διαμάχες. Τον Απρίλιο, έξι ρομποταξί της WAYMO μπλόκαραν την κυκλοφορία σε έναν αυτοκινητόδρομο του Σαν Φρανσίσκο, ένα από τα περιστατικά όπου τα οχήματα της εταιρείας προκάλεσαν κυκλοφοριακή συμφόρηση. Νωρίτερα φέτος, δύο οχήματα WAYMO συγκρούστηκαν διαδοχικά με το ίδιο φορτηγό, επειδή το λογισμικό τους είχε προβλέψει λανθασμένα τις μελλοντικές κινήσεις του φορτηγού. Η εταιρεία εξέδωσε μια ανάκληση λογισμικού μετά το περιστατικό για να διορθώσει το πρόβλημα και να αποτρέψει παρόμοια συμβάντα στο μέλλον.
Η διαμάχη του TikTok με τις ΗΠΑ, ανεβαίνει επίπεδο
Η BYTEDANCE, μητρική εταιρία του TikTok, έχει καταθέσει προσφυγή 65 σελίδων στο Ομοσπονδιακό Εφετείο της Περιφέρειας της Κολούμπια, αμφισβητώντας τη συνταγματικότητα της επικείμενης απαγόρευσης της δημοφιλούς εφαρμογής στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι μια καθολική απαγόρευση θα παραβίαζε τα δικαιώματα των χρηστών της, όπως προστατεύονται από την Πρώτη Τροπολογία του αμερικανικού Συντάγματος.
Ο νόμος που υπέγραψε ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν τον Απρίλιο, ως μέρος ενός πακέτου ξένης βοήθειας ύψους 95 δισεκατομμυρίων δολαρίων, απαιτεί από τη BYTEDANCE να πουλήσει το πλειοψηφικό της μερίδιο σε μη κινεζική εταιρία εντός 9-12 μηνών, διαφορετικά το TikTok θα απαγορευτεί στις ΗΠΑ. Οι ανησυχίες αφορούν τους δεσμούς της ByteDance με την Κίνα και την πιθανή χρήση της εφαρμογής για διάδοση προπαγάνδας και συλλογή δεδομένων από Αμερικανούς χρήστες.
Η ByteDance αρνείται αυτούς τους ισχυρισμούς, υποστηρίζοντας ότι το Κογκρέσο δεν έχει παρουσιάσει αποδείξεις που να δικαιολογούν τον νόμο. Η εταιρία επισημαίνει ότι η απαγόρευση θα παραβίαζε την ελευθερία του λόγου για 170 εκατομμύρια Αμερικανούς, θα κατέστρεφε 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις και θα έκλεινε μια πλατφόρμα που συνεισφέρει 24 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως στην αμερικανική οικονομία. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι το χρονοδιάγραμμα για την αποφυγή της απαγόρευσης είναι ανέφικτο από εμπορική, τεχνολογική και νομική άποψη.
Η BYTEDANCE φαίνεται αποφασισμένη να εξαντλήσει όλα τα νομικά μέσα πριν εξετάσει το ενδεχόμενο πώλησης του TikTok. Ωστόσο, παραμένει αμφίβολο εάν η εταιρία θα προχωρήσει σε πώληση, ακόμη και αν εξαντληθούν οι εναλλακτικές επιλογές. Προηγούμενες αναφορές υποδηλώνουν ότι η BYTEDANCE είναι έτοιμη να αποδεχτεί την απαγόρευση παρά να πουλήσει την εφαρμογή, εάν δεν δικαιωθεί στα δικαστήρια.
Εσύ ποια είδηση ξεχώρισες;