2η εβδομάδα Οκτωβρίου: Ειδήσεις που ξεχώρισαν

7 ώρες πριν
Τέλος η χρήση AI στα κόμικς από τη DC Comics, το NETFLIX φέρνει παιχνίδια στις τηλεοράσεις με χειριστήριο το smartphone και άλλες ειδήσεις που ξεχώρισαν τη 2η εβδομάδα Οκτωβρίου 2025

Η DC Comics απορρίπτει οριστικά τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στα κόμικς

Ο πρόεδρος και εκδότης της DC COMICS, Jim Lee, δήλωσε κατηγορηματικά ότι η εταιρεία "δεν θα υποστηρίξει αφήγηση ή έργα τέχνης που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη", διαβεβαιώνοντας τους θαυμαστές ότι το μέλλον της θα παραμείνει "ριζωμένο" στην ανθρώπινη δημιουργικότητα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσής New York Comic Con, ο Lee τόνισε: "Ούτε τώρα, ούτε ποτέ, όσο η Anne DePies και εγώ είμαστε υπεύθυνοι θα στηριχτούμε στην generative AI". Παρομοίασε τις ανησυχίες για την κυριαρχία της AI στις δημιουργικές βιομηχανίες με το σενάριο του Millennium bug και τον ντόρο γύρω από τα NFT.

Ο Lee υπογράμμισε τη σημασία της ανθρώπινης δημιουργικότητας: "Οι άνθρωποι έχουν ενστικτώδη αντίδραση σε αυτό που φαίνεται αυθεντικό. Απομακρυνόμαστε από ό,τι φαίνεται ψεύτικο. Γι' αυτό η ανθρώπινη δημιουργικότητα έχει σημασία". Πρόσθεσε ότι "η AI δεν ονειρεύεται, δεν αισθάνεται, δεν δημιουργεί τέχνη, την συγκεντρώνει".

Παρότι η DC διαθέτει μακροχρόνια πολιτική που απαιτεί όλα τα έργα τέχνης να είναι πρωτότυπα και αυθεντικά παραγόμενα από καλλιτέχνες, η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει αρκετά σκάνδαλα λόγω ύποπτης χρήσης generative AI σε εξώφυλλα κόμικς. Οι αρνητικές αντιδράσεις από άτομα που αντιτίθενται στην τεχνολογία, ανησυχώντας ότι θα αντικαταστήσει τη δουλειά συγγραφέων και καλλιτεχνών, πίεσαν τη DC να αντικαταστήσει τα ύποπτα εξώφυλλα.

Οι πιέσεις αυτές πιθανώς συνέβαλαν στην αυστηρότερη στάση της εταιρείας κατά της χρήσης generative AI σε μελλοντικά έργα. Ο Lee σχολίασε: "Οποιοσδήποτε μπορεί να σχεδιάσει μια κάπα, οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει έναν ήρωα. Υπάρχει τόσο καιρό όσο υπάρχουν τα κόμικς. Λέγεται fanfiction και δεν υπάρχει τίποτα κακό με το fanfiction".

Ωστόσο, όπως επισήμανε, ο Superman είναι αυτό που γνωρίζουμε μόνο όταν βρίσκεται στο σύμπαν της DC. "Το σύμπαν μας, η μυθολογία μας. Εκείνο που αντέχει στο χρόνο και θα μας μεταφέρει στον επόμενο αιώνα", κατέληξε.

Το sequel της ταινίας A Minecraft Movie έρχεται στις 23 Ιουλίου 2027

Χωρίς καμία έκπληξη, η WARNER BROS. DISCOVERY ετοιμάζει τη συνέχεια της ταινίας A Minecraft Movie, με ημερομηνία κυκλοφορίας στις αίθουσες την 23η Ιουλίου 2027, σύμφωνα με ανάρτηση στο X. Ο σκηνοθέτης της πρώτης ταινίας, Jared Hess, επιστρέφει για τη δεύτερη ταινία, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Deadline.

Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποιοι από το καστ της πρώτης ταινίας θα επιστρέψουν για το sequel. Η απόφαση για τη δημιουργία συνέχειας δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η πρώτη ταινία σημείωσε τεράστια επιτυχία.

Η αρχική ταινία είχε το μεγαλύτερο εναρκτήριο Σαββατοκύριακο στο box office για ταινία βιντεοπαιχνιδιού στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επιπλέον, κατατάσσεται ως η δεύτερη ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις φέτος, έχοντας συγκεντρώσει σχεδόν $1 δισ. σύμφωνα με το Deadline.

Η τεράστια εμπορική επιτυχία της πρώτης ταινίας αποτελεί τον κύριο λόγο γιατί η WARNER BROS. DISCOVERY ξεκίνησε ήδη να εργάζεται στο sequel. Ωστόσο, παραμένει άγνωστο αν η δεύτερη ταινία Minecraft θα έχει μια άλλη viral στιγμή όπως το Chicken Jockey της πρώτης.

Στον χώρο των ταινιών που βασίζονται σε βιντεοπαιχνίδια, η NINTENDO επίσης προετοιμάζεται να κυκλοφορήσει συνέχεια για τη δική της μεγάλη επιτυχία στο box office. Η ταινία The Super Mario Galaxy Movie θα κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 3 Απριλίου 2026.

Οι δύο ταινίες αντιπροσωπεύουν την αυξανόμενη τάση των studios του Χόλιγουντ να μετατρέπουν δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια σε κινηματογραφικές παραγωγές. Η επιτυχία του A Minecraft Movie έδειξε ότι υπάρχει τεράστιο κοινό για τέτοιου είδους προσαρμογές.

Το Ghost of Yōtei ξεπέρασε τις 1,6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως

Το Ghost of Yōtei της SUCKER PUNCH PRODUCTIONS και της SONY INTERACTIVE ENTERTAINMENT έχει ήδη ξεπεράσει τις 1,6 εκατομμύρια μονάδες που πωλήθηκαν σε πελάτες μέχρι σήμερα. Εάν συνυπολογιστούν τα αντίτυπα που έχουν ήδη πωληθεί σε λιανοπωλητές, ο αριθμός ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια τεμάχια.

Οι πωλήσεις είναι ελαφρώς πιο αργές σε σύγκριση με τον προκάτοχο, το Ghost of Tsushima, το οποίο πούλησε 2,4 εκατομμύρια μονάδες στις πρώτες τρεις ημέρες και έγινε το ταχύτερο σε πωλήσεις παιχνίδια της Sony για το PS4.

Ωστόσο, όπως σημειώθηκε, το Ghost of Tsushima κυκλοφόρησε στις 17 Ιουλίου 2020, όταν το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου είχε ακόμα περιορισμούς παραμονής στο σπίτι που μετατράπηκαν αποτελεσματικά σε σημαντικό κίνητρο για παιχνίδι λόγω του κορωνοϊού. Εκείνη την περίοδο, η βιομηχανία gaming έφτασε σε νέα ύψη εσόδων λόγω του ασυνήθιστα μεγάλου χρόνου που οι άνθρωποι μπορούσαν να αφιερώσουν σε παιχνίδια.

Επιπλέον, το παιχνίδι κυκλοφόρησε στο τέλος του κύκλου ζωής του PS4, όταν η κονσόλα είχε πουλήσει 110 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως, ενώ το PS5 μόλις συμπλήρωσε τις 80 εκατομμύρια μονάδες τον Αύγουστο. Υπό αυτό το πρίσμα, το Ghost of Yōtei έχει αξιοθαύμαστη απόδοση.

Η επίδοση είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή αν ληφθούν υπόψη άλλοι παράγοντες, όπως το γεγονός ότι ο προϋπολογισμός ήταν φερόμενος ο ίδιος με το προηγούμενο παιχνίδι (περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια) και ότι επί του παρόντος ξεπερνά όλες τις μεγάλες κυκλοφορίες του PS5, συμπεριλαμβανομένου του Assassin's Creed Shadows, από το Marvel's Spider-Man 2 και μετά.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι πάνω από 93% όσων έπαιξαν το Ghost of Tsushima επέστρεψαν για το νέο παιχνίδι. Σύμφωνα με τα πρώτα reviews που δημοσιεύθηκαν, το Ghost of Yōtei είναι ένα άξιο sequel του ήδη εξαιρετικού Ghost of Tsushima, χτίζοντας πάνω στη βάση εκείνου του παιχνιδιού με μια εξίσου ενδιαφέρουσα (αν και αρκετά διαφορετική) πλοκή και επιλεγμένες βελτιώσεις στη μάχη και την εξερεύνηση ανοιχτού κόσμου.

Το τελευταίο newsletter της Alinea Analytics αποκαλύπτει επίσης ότι το Battlefield 6 είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει με εξαιρετικούς αριθμούς, με 1,8 εκατομμύρια προπαραγγελίες μόνο στο Steam και 3,5 εκατομμύρια wishlists στην πλατφόρμα της VALVE.

Το NETFLIX φέρνει παιχνίδια στις smart TV με χειριστήριο από το κινητό

Από αυτή την εβδομάδα, οι συνδρομητές του NETFLIX μπορούν να παίζουν παιχνίδια στις smart TV τους, μια λειτουργία που βρισκόταν υπό ανάπτυξη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι αναφορές για τις προσπάθειες της πλατφόρμας να φέρει τα mobile παιχνίδια της στις τηλεοράσεις ξεκίνησαν στις αρχές του 2023.

Αργότερα την ίδια χρονιά, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια εφαρμογή χειριστηρίου παιχνιδιών για συσκευές iOS. Ωστόσο, δεν υπήρξαν πολλές πληροφορίες για το gaming στη μεγάλη οθόνη μέχρι τώρα, αλλά φαίνεται ότι η αναμονή τελείωσε επιτέλους.

Για να χρησιμοποιήσουν τη νέα λειτουργία, οι χρήστες που έχουν πρόβαση και μέσω της πλατφόρμας της COSMOTE TV, πρέπει να μεταβούν στην καρτέλα Games στην εφαρμογή NETFLIX TV, να επιλέξουν ένα παιχνίδι και να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνό τους ως χειριστήριο.

Από την κυκλοφορία των mobile παιχνιδιών πριν από τέσσερα χρόνια, η στρατηγική του NETFLIX ήταν κάπως ποικίλη. Ωστόσο, η πρόσφατη κίνηση υποδεικνύει μια πιο σοβαρή δέσμευση για την επέκταση των προσφορών γύρω από το gaming, βοηθώντας την πλατφόρμα να ανταγωνιστεί πιο άμεσα τις μεγάλες εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών, πέρα από τους αντιπάλους στα mobile games.

Μαζί με την ανακοίνωση, το NETFLIX αποκάλυψε τη νέα σειρά παιχνιδιών που κυκλοφορεί, τα οποία είναι όλα τίτλοι πάρτι σχεδιασμένοι να παίζονται σε ομάδες.

Το Boggle Party επιτρέπει σε έως οκτώ παίκτες να βρίσκουν λέξεις σε έναν ανακατεμένο πίνακα γραμμάτων με χρονικό περιορισμό. Στο LEGO Party!, τέσσερις παίκτες ανταγωνίζονται σε mini-games και προκλήσεις.

Το Party Crashers: Fool Your Friends παρουσιάζει ένα άτομο στο πάρτι που κρυφά δεν έχει ιδέα για το θέμα συζήτησης των υπολοίπων. Οι παίκτες πρέπει να καταλάβουν ποιου οι ενδείξεις είναι ύποπτες για να αποκαλύψουν τον εισβολέα.

Το Pictionary: Game Night βασίζεται στο κλασικό ομαδικό παιχνίδι, όπου οι φίλοι πρέπει να μαντέψουν τι σχεδιάζετε πριν τελειώσει ο χρόνος. Τέλος, στο Tetris Time Warp οι παίκτες ανταγωνίζονται τους φίλους τους για το καλύτερο σκορ.

Κατά γενική ομολογία, η κυκλοφορία παιχνιδιών εστιασμένων σε ομάδες αποτελεί έξυπνη κίνηση για το NETFLIX επειδή ενθαρρύνει περισσότερους πελάτες να συμμετάσχουν. Σημαίνει επίσης ότι οι χρήστες θα παραμείνουν δεσμευμένοι με την υπηρεσία streaming, ακόμα και όταν δεν παρακολουθούν τηλεοπτική σειρά ή ταινία.