Η APPLE ίσως εμφανίσει διαφημίσεις σε περισσότερες από τις εφαρμογές που είναι προεγκατεστημένες στο iPhone και σε άλλα προϊόντα της. Στις υποψήφιες εφαρμογές είναι τα APPLE Maps, Books και Podcasts. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Mark Gurman του Bloomberg, η APPLE έχει δοκιμάσει εσωτερικά διαφημίσεις στη λειτουργία αναζήτησης των Χαρτών της, οι οποίες θα μπορούσαν να εμφανίζουν συστάσεις όταν κάποιος αναζητά εστιατόρια, καταστήματα ή άλλες κοντινές επιχειρήσεις.
Η APPLE εφαρμόζει ήδη ένα παρόμοιο μοντέλο διαφήμισης στο App Store, καθώς οι προγραμματιστές μπορούν να πληρώσουν για να προωθηθεί η εφαρμογή τους σε μια σελίδα αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο ερώτημα, όπως "παιχνίδια παζλ" ή "πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών". Όπως σημειώνει ο Gurman, οι διαφημίσεις στους Χάρτες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο, με τις επιχειρήσεις να πληρώνουν για να εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης όταν οι χρήστες εισάγουν συγκεκριμένους όρους αναζήτησης.
Ο Gurman αναφέρει ότι η APPLE θα μπορούσε να εισάγει διαφημίσεις και στις εγγενείς εφαρμογές των Podcasts και Books. Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να επιτρέψει στους εκδότες να τοποθετούν διαφημίσεις σε περιοχές μέσα σε κάθε εφαρμογή ή να πληρώνουν για να τοποθετούν το περιεχόμενό τους ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως και οι Χάρτες, έτσι και οι εφαρμογές των Podcasts και Books επί του παρόντος δεν περιλαμβάνουν διαφημίσεις.
Και ενώ το App Store διαθέτει ήδη διαφημίσεις στην καρτέλα Search, ο Gurman αναμένει ότι η APPLE θα επεκτείνει τις διαφημίσεις στην καρτέλα Today και στις σελίδες λήψης εφαρμογών, κάτι που συμβαδίζει με προηγούμενες αναφορές από άλλες ιστοσελίδες. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα 9to5Google, οι διαφημίσεις στην καρτέλα Today θα εμφανίζονται ως μεγαλύτερες κάρτες με τη λέξη "Ad" τοποθετημένη κάτω από το όνομα της εφαρμογής, ενώ οι διαφημίσεις σε μεμονωμένες σελίδες εφαρμογών θα εμφανίζονται επισημασμένες με μπλε χρώμα στην ενότητα "You Might Also Like".
Ο Gurman αναφέρει και την πιθανότητα εμφάνισης διαφημίσεων στο περιεχόμενο του APPLE TV Plus, αφού η εταιρεία θα μπορούσε να επιλέξει να δημιουργήσει μια χαμηλότερης τιμής βαθμίδα με υποστήριξη διαφημίσεων, κάτι που σκοπεύουν να κάνουν άλλες video streaming υπηρεσίες.
Η APPLE εισήγαγε για πρώτη φορά διαφημίσεις στο App Store το 2016 και εμφανίζει επίσης εφαρμογές στις εφαρμογές Stocks και News. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία άρχισε να ρωτά τους χρήστες αν θέλουν να ενεργοποιήσουν τις εξατομικευμένες διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αυτές τις εφαρμογές, σε συμμόρφωση με τη δική της πολιτική Διαφάνειας Παρακολούθησης Εφαρμογών (ATT) που κόστισε στο Facebook και άλλες επιχειρήσεις δισεκατομμύρια δολάρια.