To Instagram δεν θα κόβει πλέον σε μικρά κλιπς τα βίντεο με διάρκεια ενός λεπτού

1 έτος πριν

Το Instagram κάνει διάθεσιμη στους χρήστες του τη δυνατότητα να ανεβάζουν μεγάλα stories χωρίς αυτά να διακόπτονται και να χωρίζονται σε μικρότερα κλιπ. Τώρα, όταν δημοσιεύεις ένα Story που έχει διάρκεια κάτω των 60 δευτερολέπτων, αυτό δεν θα χωρίζεται σε τμήματα. Η εταιρεία άρχισε να δοκιμάζει την αλλαγή με επιλεγμένους χρήστες στα τέλη του περασμένου έτους και τώρα την έχει επεκτείνει σε όλους τους χρήστες παγκοσμίως.

«Εργαζόμαστε πάντα πάνω σε τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας των Stories», δήλωσε εκπρόσωπος της Meta στην ιστοσελίδα TechCrunch μέσω email. «Τώρα, θα μπορείτε να αναπαράγετε και να δημιουργείτε Stories συνεχώς για έως και 60 δευτερόλεπτα, αντί να κόβονται αυτόματα σε κλιπ των 15 δευτερολέπτων».

Η νέα αλλαγή είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη στην εφαρμογή, πιθανότατα τόσο για τους χρήστες όσο και για τους θεατές. Οι χρήστες θα μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αδιάκοπα Stories που δεν θα διακόπτονται, και από την άλλη πλευρά, οι θεατές δεν θα χρειάζεται πλέον να πατάνε συνεχώς στην οθόνη της συσκευής του για να προσπεράσουν ένα μεγάλο βίντεο που δεν το βρίσκουν ενδιαφέρον. Παράλληλα όμως η αλλαγή αυτή θα μπορούσε να αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα για όσους τους άρεσε η απλότητα των σύντομων Stories.

Επιπλέον, η δυνατότητα ανάρτησης μεγαλύτερων συνεχόμενων Stories θολώνει κάπως τα όρια μεταξύ των Stories και των Reels, καθώς έχεις πλέον δύο επιλογές όταν πρόκειται να δημοσιεύσεις ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων.

Καθώς το Instagram στρέφεται προς το βίντεο, το κοινωνικό δίκτυο αυξάνει τα χρονικά όρια σε ότι αφορά το βίντεο. Τον Ιούνιο, η εταιρεία πρόσθεσε υποστήριξη για μεγαλύτερα Instagram Reels διάρκειας έως και 90 δευτερολέπτων, αλλάζοντας το όριο των 60 δευτερολέπτων.

Οι αλλαγές στις λειτουργίες βίντεο του Instagram δεν προκαλούν ακριβώς έκπληξη, δεδομένου ότι όταν ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri παρουσίασε τις προτεραιότητες του Instagram για το 2022, ανέφερε ότι η εταιρεία θα διπλασιάσει την έμφαση που δίνει στο βίντεο. Άφησε μάλιστα να εννοηθεί ότι το Instagram θα ενοποιήσει όλα τα προϊόντα βίντεο γύρω από τα Reels και θα συνεχίσει να αναπτύσσει το περιεχόμενο μικρής διάρκειας, γεγονός που δείχνει ότι μπορεί να δούμε τα όρια μεταξύ των Stories και των Reels να θολώνουν ακόμη περισσότερο.

Όλα αυτά συμβαίνουν καθώς το Instagram κυνηγάει το TikTok και έφτασε στο σημείο να παρουσιάσει ένα full screen feed που μοιάζει αρκετά με το TikTok, και το οποίο οι χρήστες κατέληξαν να μισούν τόσο πολύ που ουσιαστικά ανάγκασαν το κοινωνικό δίκτυο να πάρει πίσω την αμφιλεγόμενη αλλαγή.