Η MICROSOFT έχει αρχίσει να εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις στη mobile εφαρμογή του Outlook για τις πλατφόρμες του iOS και του Android. Η νέα πολιτική της εταιρείας που ισχύει το τελευταίο διάστημα, αναμενόμενα έχει δημιουργήσει αντιδράσεις.
Η εφαρμογή Outlook για κινητά δίνει στους χρήστες δύο επιλογές για την οργάνωση των εισερχομένων τους: μια ενιαία θυρίδα εισερχομένων email με τα πάντα να εμφανίζονται σ’αυτή ή μια θυρίδα με καρτέλες χωρισμένη σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη με την ονομασία "focused" εμφανίζει μόνο τα σημαντικά μηνύματα ενώ η καρτέλα "Άλλα", όλα τα υπόλοιπα. Προηγουμένως, η MICROSOFT τοποθετούσε διαφημίσεις μόνο στην καρτέλα "Άλλα" και μόνο για τους δωρεάν χρήστες, όμως τώρα τις προσθέτει και στη λειτουργία του ενιαίου φακέλου που εμφανίζονται όλα τα εισερχόμενα mail σου από όλους τους λογαριασμούς που διαθέτεις.
Η αλλαγή έχει τεθεί σε ισχύ τις τελευταίες εβδομάδες και ουσιαστικά σημαίνει ότι η MICROSOFT δυσκολεύει τους δωρεάν χρήστες να αποφεύγουν τις διαφημίσεις στο Outlook mobile. Όποια λειτουργία εισερχομένων και αν χρησιμοποιείς, θα βλέπεις διαφημίσεις είτε στον ενιαίο φάκελο, είτε στην κορυφή της καρτέλας "Άλλα" είτε στην κορυφή των κανονικών εισερχομένων σου. Ο μόνος τρόπος για να αποφύγεις πλέον τις διαφημίσεις στο Outlook mobile είναι να γίνεις συνδρομητής στην υπηρεσία Microsoft 365.
Πάντως αυτό που δημιουργεί περισσότερες αντιδράσεις είναι το γεγονός ότι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κορυφή ενός εισερχόμενου μηνύματος, μοιάζουν αρκετά με ένα πραγματικό email μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρόμοιο τρόπο χρησιμοποιούν τόσο η MICROSOFT όσο και η GOOGLE για να εμφανίσουν διαφημίσεις μέσα στις διαδικτυακές εκδόσεις του Outlook και του Gmail αντίστοιχα. Μπορείς να σύρεις το δάχτυλό σου για να διαγράψεις τις διαφημίσεις που μοιάζουν με email, αλλά σύντομα θα επανεμφανιστούν και ανοίγοντας μία από αυτές, θα εμφανιστεί διαφημιστικό περιεχόμενο μέσα στο πρόγραμμα περιήγησης εντός της εφαρμογής.
Αναμενόμενα σε κανέναν δεν αρέσουν οι διαφημίσεις και οι χρήστες του Outlook για smartphones έχουν αφήσει αρκετές αρνητικές κριτικές με 1 αστέρι για την εφαρμογή στο App Store της Apple. Άλλοι χρήστες στο Twitter και το Reddit έχουν επίσης εκφράσει την απογοήτευσή τους για τον αριθμό των διαφημίσεων που εμφανίζονται πλέον στο Outlook mobile, γνωρίζοντας ότι πλέον ο μόνος τρόπος αποφυγής τους είναι μια συνδρομή στο Microsoft 365.