Τα περιφερειακά της MICROSOFT θα κυκλοφορούν πλέον μόνο με το Surface brand

1 έτος πριν
MICROSOFT peripherals

Η MICROSOFT ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να κατασκευάζει περιφερειακά με το δικό της εμπορικό σήμα, όπως ποντίκια, πληκτρολόγια και webcams, για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1980. Ωστόσο, η εταιρεία δεν σταματάει εντελώς την πώληση περιφερειακών συσκευών. Αντ' αυτού, θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του υπάρχοντος Surface portfolio για να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές.

Η σειρά προϊόντων Surface της εταιρείας περιλαμβάνει σήμερα μια σειρά από οικονομικούς και high-end φορητούς υπολογιστές, καθώς και ένα ενιαίο all-in-one desktop που απευθύνεται σε επαγγελματίες χρήστες. Για να συνδυάσουν το hardware τους με την επωνυμία Surface, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν περιφερειακά με την επωνυμία Surface, τα οποία περιλαμβάνουν μια ποικιλία ποντικιών, πληκτρολογίων, θήκες πληκτρολογίου για tablet, γραφίδες και μια επιλογή από docks. Η εταιρεία έχει επίσης ασχοληθεί με την αγορά ήχου κυκλοφορώντας ακουστικά in-ear και over-ear.

Σύμφωνα με τον ανώτερο διευθυντή επικοινωνίας, Dan Laycock, η MICROSOFT θα συνεχίσει να προσφέρει μια σειρά από αξεσουάρ PC με την επωνυμία Surface. Υπάρχουν ορισμένοι τομείς που προς το παρόν δεν έχουν κυκλοφορήσει κάποια πρόταση με το εμπορικό σήμα Surface, όπως οι webcams. Όσον αφορά τα αξεσουάρ με την επωνυμία MICROSOFT, θα παραμείνουν προς πώληση για όσο διαρκούν τα αποθέματα στις τρέχουσες τιμές τους.

H κίνηση της MICROSOFT να επικεντρωθεί στο εμπορικό σήμα Surface δείχνει την προθυμία της να επεκταθεί και να απευθυνθεί σε περισσότερους καταναλωτές. Τα περιφερειακά που φέρουν την επωνυμία Surface είναι συνήθως πιο ακριβά από τα αντίστοιχα που φέρουν την επωνυμία MICROSOFT. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτή η μετατόπιση της εστίασης θα επηρεάσει την αγορά και αν άλλες εταιρείες θα ακολουθήσουν το παράδειγμά της εταιρείας. Η απόφαση της MICROSOFT να σταματήσει να κατασκευάζει περιφερειακά με το δικό της εμπορικό σήμα σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής, αλλά ανοίγει επίσης νέες ευκαιρίες για την εταιρεία να επεκτείνει το εμπορικό σήμα Surface.

Μένει να δούμε αν η MICROSOFT έχει ακόμα προγραμματισμένες ακόμα περισσότερες αλλαγές σε ότι αφορά το hardware τμήμα της, με το Surface hardware να μην έχει εντυπωσιάσει σε επίπεδο πωλήσεων, είτε μιλάμε για φορητούς υπολογιστές είτε για smartphones.