Την επίπονη δουλειά δημιουργίας ενός thumbnail, κάνει πιο εύκολη το YouTube

9 μήνες πριν
YouTube studio dashboard

Μια πολύ χρήσιμη λειτουργία ετοιμάζει το YouTube που απαλλάσσει τους δημιουργούς από την ταλαιπωρία της δημιουργίας εντυπωσιακών μικρογραφιών (thumbnails). Το YouTube έχει αρχίσει να δοκιμάζει τη νέα λειτουργία με μια ομάδα δημιουργών.

Όταν πρόκειται για το upload ενός βίντεο στο YouTube, πολλοί δημιουργοί περιεχομένου ξοδεύουν πολύ περισσότερο χρόνο στο laptop τους προκειμένου να δημιουργήσουν ένα καλό thumbnail από ό,τι στην πραγματικότητα γυρίζοντας το ίδιο το βίντεο. Το να ξεχωρίζει κανείς στο YouTube είναι ένα από τα πιο δύσκολα καθήκοντα για τους δημιουργούς που, μέρα με τη μέρα, πρέπει να "ανταγωνίζονται" χιλιάδες λογαριασμούς και εκατομμύρια βίντεο.

Τώρα, το YouTube θέλει να κάνει τη δουλειά πιο εύκολη για τους YouTubers και ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να δημιουργούν την τέλεια μικρογραφία για τα βίντεό τους. Όπως εξηγείται σε ένα βίντεο από το κανάλι Creator Insider, το εργαλείο ονομάζεται "Try and Compare" και θα επιτρέπει στους δημιουργούς περιεχομένου να ανεβάζουν έως και τρεις μικρογραφίες για κάθε βίντεο, ώστε η ίδια η πλατφόρμα να μπορεί να καθορίσει ποια από αυτές αποδίδει καλύτερα αποτελέσματα.

Αυτού του είδους η λειτουργία, γνωστή ως δοκιμή A/B, είναι μία από τις πιο ζητούμενες από τους χρήστες, σύμφωνα με το YouTube. Η εταιρεία μοιράστηκε ένα στιγμιότυπο οθόνης του εργαλείου, το οποίο δείχνει ότι το "Try and Compare" θα εμφανίζει το χρόνο παρακολούθησης της μικρογραφίας ως ποσοστό μετά την ολοκλήρωση μιας δοκιμής A/B.

Επί του παρόντος, το YouTube δηλώνει ότι δοκιμάζει τη λειτουργία με "μερικές εκατοντάδες δημιουργούς περιεχομένου", αλλά σχεδιάζει να ξεκινήσει μια έκδοση beta για χιλιάδες άλλους τους επόμενους μήνες, πριν την επεκτείνει σε όλους τους δημιουργούς το επόμενο έτος.

Το YouTube εξελίσσεται συνεχώς για να παραμένει στην πρώτη γραμμή του διαδικτυακού περιεχομένου βίντεο. Μόλις πριν από ένα μήνα, το YouTube ανακοίνωσε ότι το Reels, ένα χαρακτηριστικό που έμοιαζε με το Stories και δεν είχε μεγάλη απήχηση, θα καταργηθεί αυτό το μήνα.