Το WhatsApp, η πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων που ανήκει στη META, ενισχύει τη λειτουργία βιντεοκλήσεων με πλήθος νέων χαρακτηριστικών που έχουν σχεδιαστεί για να ανταγωνίζονται δημοφιλείς υπηρεσίες όπως το Zoom, το FaceTime και το Google Meet. Μεταξύ των βελτιώσεων είναι μια λειτουργία κοινής χρήσης οθόνης που επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται την οθόνη της συσκευής τους με άλλους κατά τη διάρκεια μιας κλήσης, διευκολύνοντας έτσι την κοινή παρακολούθηση βίντεο, την κοινή χρήση περιεχομένου που είναι δύσκολο να μοιραστεί ή ακόμη και τη βοήθεια για την αντιμετώπιση προβλημάτων στη συσκευή ενός μέλους της οικογένειας. Η λειτουργία κοινής χρήσης οθόνης περιλαμβάνει επίσης κοινή χρήση ήχου, επιτρέποντας απρόσκοπτες συνομιλίες κατά την προβολή της οθόνης κάποιου άλλου.
Εκτός από την κοινή χρήση οθόνης, το WhatsApp αύξησε τον μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων σε μια βιντεοκλήση σε 32 άτομα σε όλες τις πλατφόρμες, ένα σημαντικό άλμα από το προηγούμενο όριο των οκτώ, το οποίο εισήχθη το 2020, καθώς ο κόσμος αντιμετώπιζε τον αποκλεισμό λόγω πανδημίας. Αυτή η επέκταση έχει ως στόχο να φιλοξενήσει μεγαλύτερες ομαδικές συζητήσεις και εικονικές συγκεντρώσεις.
Το WhatsApp εισήγαγε επίσης μια λειτουργία προβολής ομιλητή, ένα κοινό στοιχείο σε πολλές άλλες πλατφόρμες κλήσεων. Κατά τη διάρκεια μιας ομαδικής κλήσης, η εικόνα του τρέχοντος ομιλητή επισημαίνεται και εμφανίζεται πρώτη στη σειρά των συμμετεχόντων, καθιστώντας απλούστερη την αναγνώριση του ποιος μιλάει ανά πάσα στιγμή.
Επιπλέον, το WhatsApp μεταπήδησε πρόσφατα στον MLow codec για βελτιωμένη ποιότητα των κλήσεων. Η νέα τεχνολογία συμπίεσης έχει σχεδιαστεί για τη μείωση του θορύβου και την ενίσχυση της ακύρωσης ηχούς, καθιστώντας τις κλήσεις πιο καθαρές ακόμη και σε θορυβώδη περιβάλλοντα. Επιπλέον, οι κλήσεις βίντεο θα μεταδίδονται πλέον σε υψηλότερη ανάλυση, εφόσον το δίκτυο του χρήστη σε smartphone, tablet ή laptop μπορεί να υποστηρίξει το αυξημένο εύρος ζώνης.
To WhatsApp δημιουργήθηκε αρχικά από την WhatsApp Inc. του Mountain View της Καλιφόρνια, η οποία εξαγοράστηκε από το Facebook τον Φεβρουάριο του 2014 έναντι περίπου 19,3 δισεκατομμυρίων αμερικανικών δολαρίων. Διαθέτει άνω των δισεκατομμυρίων χρήστες με βάση επίσημα στοιχεία του 2021, χωρίς κάποια πρόσφατη ενημέρωση.