Μια νέα λειτουργία φαίνεται πως είναι προ των πυλών για την εφαρμογή WhatsApp, η οποία αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται από beta testers με iPhone αλλά και όσους τρέχουν τη beta έκδοση 2.22.8.3 στο Android.
Πρόκειται για τη δυνατότητα αντίδρασης σε μήνυμα άλλου χρήστη, κάτι που έχουμε δει σε εφαρμογές όπως Messenger, iMessage και άλλες.
Για αρχή, περιλαμβάνονται emojis: “Like”, “Love”, “Laugh”, “Surprised”, “Sad”, “Thanks”. Μιλώντας στο Twitter, ο επικεφαλής της WhatsApp ανέφερε πως στο μέλλον θα έρθουν περισσότερα emojis, όπως και δυνατότητα επιλογής χρώματος για emojis που έχουν «δέρμα». Η χρήση τους είναι αρκετά εύκολη αφού το μόνο που έχετε να κάνετε είναι πατήσετε παρατεταμένα πάνω στο μήνυμα με το οποίο θέλετε να «αντιδράσετε», με τα διαθέσιμα emoji να εμφανίζονται άμεσα. Εναλλακτικά όπως αναφέρουν άλλοι χρήστες, η εφαρμογή εμφανίζει ένα κουμπί με το σήμα της πρόσθεσης, το οποίο με το πάτημά του έχει την ίδια συμπεριφορά.
Προς το παρόν, η δυνατότητα δεν είναι διαθέσιμη για όλους όσους έχουν τη δοκιμαστική έκδοση από το App Store, όμως η λογική λέει πως σταδιακά θα εμφανίζεται σε ολοένα και περισσότερους χρήστες όσο περνούν οι μέρες. Πρόσφατα, η εφαρμογή επέτρεψε στους χρήστες να ρυθμίσουν τις ειδοποιήσεις τους για “reactions”, οπότε προετοίμαζε το έδαφος για την έλευση των αντιδράσεων.
Η WhatsApp έχει εξαγοραστεί από την Meta (πρώην Facebook) από το 2014, σε μια συμφωνία που φέρεται να κόστισε περίπου 19$ δισεκατομμύρια κι είναι από τις πιο εντυπωσιακές επενδύσεις της εταιρείας αλλά και πιο κερδοφόρες. Για την εποχή, το ποσό ήταν από τα μεγαλύτερα που είχαν δαπανηθεί για κάποια εξαγορά (και παραμένει υψηλό ακόμη και σήμερα), ειδικά για μια ανερχόμενη (αλλά πολλά υποσχόμενη) εφαρμογή.
Μάλιστα, αρκετά χρόνια αργότερα αποδείχθηκε πως το WhatsApp απολάμβανε πολύ υψηλό μερίδιο αγοράς (σε χρήστες των ΗΠΑ με iPhone), με ποσοστό πολύ κοντά σε αυτό της Facebook.
Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία παραμένει δριμύς, με εφαρμογές όπως Messenger, Telegram, iMessage, WeChat, Viber αλλά και τα Skype, Google Hangouts, να έχουν βρει τη θέση τους στην αγορά και να διατηρούν το κοινό τους.