Η SAMSUNG εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία που της προσέφερε η πρόσφατη διαφήμιση της APPLE για το νέο iPad Pro, η οποία προκάλεσε αντιδράσεις, για να ασκήσει για μία ακόμη φορά κριτική στον ανταγωνιστή της. Στη διαφήμιση της APPLE, διάφορα αντικείμενα, όπως μουσικά όργανα, βιντεοπαιχνίδια και γλυπτά, καταστρέφονται από μια υδραυλική πρέσα για να αναδειχθεί το νέο iPad Pro με οθόνη OLED. Η APPLE αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για την "άστοχη" διαφήμιση, καθώς προκάλεσε αντιδράσεις από ανθρώπους του καλλιτεχνικού χώρου, όπως ο Χιου Γκραντ, που ενοχλήθηκαν από τον τρόπο προσέγγισης της τέχνης και του παρελθόντος.
Η SAMSUNG, θέλοντας να συμμετάσχει στη συζήτηση, ανάρτησε στον επίσημο λογαριασμό της στο X ένα βίντεο με το hashtag "UnCrush", το οποίο δημιουργήθηκε από την BBH USA και σκηνοθετήθηκε από τον Ζεν Πέις. Στο βίντεο, μια γυναίκα περπατά ανάμεσα στα συντρίμμια και τα χυμένα χρώματα, που παραπέμπουν στο αποτέλεσμα της διαφήμισης της APPLE, και εντοπίζει μια κατεστραμμένη κιθάρα. Κάθεται και αρχίζει να παίζει νότες στην κιθάρα, χρησιμοποιώντας ένα Galaxy Tab S9 ως βοήθημα για την ανάγνωση της παρτιτούρας.
Ανεξάρτητα από τις απόψεις του κοινού για το θέμα, με πολλούς να βρίσκουν αστοχίες και στην απάντηση της SAMSUNG, είναι ενδιαφέρον να παρατηρήσει κανείς πώς η εταιρεία προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τα αδύναμα σημεία της δημόσιας εικόνας της APPLE για να ασκήσει κριτική. Στο παρελθόν, το διαφημιστικό τμήμα της SAMSUNG ήταν γνωστό για παρόμοια σχόλια, με τους δικηγόρους της εταιρείας να ισχυρίζονται ότι αυτά εξόργιζαν την APPLE.
Ωστόσο, τελευταία, η SAMSUNG φαίνεται να δυσκολεύεται να βρει νέες ιδέες, καθώς αναγκάστηκε να διαγράψει διαφημίσεις που σχολίαζαν την απόφαση της APPLE να σταματήσει να περιλαμβάνει φορτιστή με τα iPhone. Πρόσφατες προσπάθειες, όπως ένα δοκιμαστικό για το Galaxy που απευθυνόταν σε χρήστες iPhone, δεν είχαν την ίδια δηκτικότητα με παλαιότερες διαφημίσεις, όπως εκείνες που κορόιδευαν το χαρακτηριστικό notch των iPhone.